Tripper zei:Koop gewoon lachgas.
Je moet eerst een slagroomspuit kopen en dan patronen daarvoor. In die patronen zit er lachgas.fenjen zei:Tripper zei:Koop gewoon lachgas.
Dat was geen antwoord op mijn vraag.. Maar waar kan je die krijgen dan en hoe duur is dat?
Toevallig is dat toetergas van een andere orde dan lachgas. Mag ik u kwijlgas presenteren?Tripper zei:Koop gewoon lachgas.
Wat heeft dat daar nu mee te maken? Daar ga je toch ook niet met je mond aanhangen?Andrew zei:Deo is ook ontvlambaar
KoxBox zei:Wat heeft dat daar nu mee te maken? Daar ga je toch ook niet met je mond aanhangen?Andrew zei:Deo is ook ontvlambaar
Tripper zei:KoxBox zei:Wat heeft dat daar nu mee te maken? Daar ga je toch ook niet met je mond aanhangen?Andrew zei:Deo is ook ontvlambaar
Echt wel!

Blijkbaar ben jij de mafketel want dat gas in die toeter werkt dus wel en nog hard ook.Tripper zei:Wat een mafketels heb je hè! DUS GEEN STADION TOETERS!!
Reclame spotje opnemen?Drientje zei:Toevallig is dat toetergas van een andere orde dan lachgas. Mag ik u kwijlgas presenteren?Tripper zei:Koop gewoon lachgas.

JaaaaH! Tjonge, wat een weekend was dat.Petrovic zei:Blijkbaar ben jij de mafketel want dat gas in die toeter werkt dus wel en nog hard ook.Tripper zei:Wat een mafketels heb je hè! DUS GEEN STADION TOETERS!!![]()
Reclame spotje opnemen?Drientje zei:Toevallig is dat toetergas van een andere orde dan lachgas. Mag ik u kwijlgas presenteren?Tripper zei:Koop gewoon lachgas.![]()
Petrovic zei:Blijkbaar ben jij de mafketel want dat gas in die toeter werkt dus wel en nog hard ook.Tripper zei:Wat een mafketels heb je hè! DUS GEEN STADION TOETERS!!![]()
In die toeter zit geen lachgas hè, er zit tetrafluoroethane in, een vergelijkbaar effect als lachgas maar dan gewoon een stuk harder. En duurder is het zeker niet, voor 5 euro los een fles waar je makkelijk 25 dosissen kan halen, vergelijkbaar als een doos capsulles dus.Hahaha nee, jij bent zo'n mafketel die dat gaat proberen. Waarom zou je als de lachgas capsules goedkoper zijn?
Tripper zei:Petrovic zei:Blijkbaar ben jij de mafketel want dat gas in die toeter werkt dus wel en nog hard ook.Tripper zei:Wat een mafketels heb je hè! DUS GEEN STADION TOETERS!!![]()
Hahaha nee, jij bent zo'n mafketel die dat gaat proberen. Waarom zou je als de lachgas capsules goedkoper zijn? Dat je uberhaupt zo tering toeter aan gaat schaffen. Wat heb ik een hekel aan die tering herrie toeters.Die maken me altijd doof. Ze denken nog dat ze leuk zijn ook om in je oren te gaan toeteren.
Damien0124 zei:EDIT: Toch wel grappig woord; toetergas.

Petrovic zei:In die toeter zit geen lachgas hè, er zit tetrafluoroethane in, een vergelijkbaar effect als lachgas maar dan gewoon een stuk harder. En duurder is het zeker niet, voor 5 euro los een fles waar je makkelijk 25 dosissen kan halen, vergelijkbaar als een doos capsulles dus.Hahaha nee, jij bent zo'n mafketel die dat gaat proberen. Waarom zou je als de lachgas capsules goedkoper zijn?
Doe eens niet zo snel conclusies trekken.![]()
Jou suck.Petrovic zei:Bij bluelight zijn er wel wat topics over de vinden, en probeer het maar eens, dan zul die die dissociatieFe werking wel merken. :P
Hebben toeters verschillende stadiums?![]()