Stank in huis

edwin__

Belezen gebruiker
_Kat_ zei:
Niemand in deze topic heeft de topic starter vertelt hoe dom het is om speed te drinken. Dus... Hier. Het is dom om pep te drinken. Tenzij je het met een rietje doet natuurlijk, maar dan nog komt het over je tong en dan krijg je daar weer allemaal ranzige chemische brandwonden. Dit gebeurt ook met snuiven als je het niet goed doet (als je het dus proeft als het naar beneden glijd). Nou moet je niet denken dat je allemaal gaten en rare kleuren op je tong krijgt, maar eerder dat je smaak pupillen aangetast worden en dit is zichtbaar door extra rode plekken op je tong.

das de reden dat ik het heeeeeeeeeeeeeel af en toe doe, als je teveel naar binnen werkt en het weer ophoest, ga je zo focking naar de tering de volgende dag! jezelf forceren te eten is toch focking niet normaal?!

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
oke,, nu mijn pep opgedroogt is en het al een tijdje niet meer is aangeraakt kan ik er inderdaad wel een beetje eenvisgeur in ruiken,, wel hetzelfde als normaal maar nu met een zuur visachtig luchtje erdoor heen wat eerst gewoon een zuurluchtje was,, maarja :P :stoned: ik ruik het nog niet overal:grin: :wave:

_Kat_

Bewuste gebruiker
edwin__ zei:
das de reden dat ik het heeeeeeeeeeeeeel af en toe doe, als je teveel naar binnen werkt en het weer ophoest, ga je zo focking naar de tering de volgende dag! jezelf forceren te eten is toch focking niet normaal?!

Fock nee. :P

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
^^^^
Meerdere mogelijkheden voor bovenstaande rariteiten.

Wss hebben je hersenen een link gelegd met die geur associatief gedrag heet dat dan.
Dus of het nu komt door een drang naar of de afkeer van speed, de reactie van je hersenen zijn hetzelfde. Die hebben heel het gebruik om de één of andere reden gekoppeld aan de geur.
Of die er nu is of niet.
Beetje vergelijkbaar met electroshocktherapie het uitlokken van bepaald gedrag om dat dan vervolgens af te straffen met een schok. Hierdoor ga je geconditioneerd geraken en het niet wenselijk gedrag blijft dan ook in zijn geheel achterwege. (in theorie)

Nog een (minder waarschijnlijke) mogelijkheid is dat je in een psychose of een beginnend stadium van... terecht aan het komen bent.
Waarbij optische(Zien) of auditieve(Horen) maar ook olfactorische(Ruiken) en gustatore(Proeven) hallucinaties mogelijk zijn.
Das met grote kans veruit het ergste wat er gaande is.

Wel weer mogelijk is dat je speed vermengd was met een geurstof die ruikt net als onze favoriete amineachtigen. Heb dat spul zelf een keer mogen morsen op mijn shirt, weg shirt dus. Als het een concentraat is van de geur en geen extract (beetje als parfum en eau de toilette) ben je gekloot en stinkt heel je huis idd naar speed.

Nog een laatste is natuurlijk ook dat je de boel aan het opnaaien bent, maar die laat ik in het midden.... :rock:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Chefkea zei:
En dat van die vis doen ze dat echt of loop je me nu te stange :tongueout:

HAHA :mrgreen:

Je zegt zelf dat die maat van je niets ruikt, dan lijkt het me duidelijk dat het aan jou ligt :)

Misschien ligt er wat onderin je afvoer, draai onder de wasbak dat filter er even af en spoel die om.
weet je wat ik bedoel ?

ps: als je nooit speed hebt gebruikt, herken je die geur ook niet als zijnde speed, het ruikt gewoon chemisch. Als je ouders terugkomen moet je gewoon zeggen dat je opeens zo'n gore lucht uit de afvoer rook en je afvraagd wat dat is.

plopkoek

Bewuste gebruiker
Ik heb altijd als ik in de opslagruimte kom (waar al de vuile was enzo ligt) ruik ik ook altijd speed, daarom zit ik daar graag ! :hearteyes: :wave:

Zenzie

Experimenterende gebruiker
Chefkea zei:
Het rare is. ik heb speed gedronken niet gesnoven :P

En ik deed vanmorgen mijn slaapkamer open en ging op de gang staan en pfffffff nu rook ik het daar ook al het gaat verdomme gewoon omhoog. ramen open gooie werkt ook niet. :confused:

Gaat je volgen tot in je dromen ... Best psychiater bellen fso :tearsofjoy:

Robdebob

Bewuste gebruiker
Na al deze theorieen denk ik dat dit toch wel de juiste is:

Speed wordt op twee manieren geexcreteerd uit je lichaam: Renaal (via de urine) en perspiratoir (via zweetklieren in de huid). Vooral door dat laatste kan het voorkomen dat je lichaamsgeur veranderd. Je gaf aan dat de geur zich in je hele huis bevindt. Het lijkt me logischer dat jij gewoon naar de speed ruikt dan dat opeens je hele huis is 'geinfecteerd' is met een speedlucht. Er zijn erg weinig geurstoffen die zich in korte tijd over een grote afstand kunnen verspreiden. Ik zou als ik jou was stoppen met de paranoia en vaker dan normaal een douche nemen.

Wist je trouwens dat je het proces van excretie door urine kunt versnellen? Door je urine zuurder te maken zal het amfetaminesulfaat-molecuul sneller splitsen tot ionen, waardoor het voor de nieren makkelijker is om het uit je bloed te filteren. De beste manier hiervoor is grote hoeveelheden (1-3 gram) vitamine C. Bijkomend voordeel van vitamine C is dat het ook de excretie bevorderd, waardoor de amfetamine sneller uit je bloed is dan zonder vitamine C.

Hmm... zie nu net dat het laatste bericht van ts dateert van 08 augustus 2008, maarja misschien heeft iemand anders nog wat aan de info...

martin van nu

Belezen gebruiker
Ik zou me toch maar zorgen maken als ik jouw was.

Je zult zien dat je ouders naar je toe gaan komen en dat je Pa zegt:
"Ik zou godverdomme zweren dat ik hier speed ruik" en dat ie dan naar de wasbak loopt en zegt "Ja zie je wel ik wist het, dat is gewoon fucking speed man en nog best goeie ook..... Zeg jij der eens wat van moeders? jij weet er meer van dan ik"
"Laat me eens aan zijn adem ruiken?"
"Hou jij hem vast dan hou ik een aansteker bij hem. Kijken of ie meer gaat ruiken als ie warm wordt"

Als ik jouw was zou ik der niet op wachten en het zo gauw ze binnen komen opbiechten.

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
van een gr.??????????

Dan wil ik niet weten wat je gehaald hebt.
maar als het zo stinkt heb je het ook niet luchtdicht verpakt

zou ik wel doen ruik je ook niks meer.
En je kwaliteit blijft ook goed

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
Het placebo-effect ook wel genoemd, datgene wat achter de ogen zit en tussen die dingen waarmee je hoort.
Ruik je wel maar zie je nie... :confused:

paulXTC

Bewuste gebruiker
Ik heb af en toe wel van die vlagen van dat ik denk dat ik speed ruik :grin: , ik denk dat het gewoon tussen je oren zit

Evil_Eyes

Experimenterende gebruiker
Ik denk ook echt dat het aan jezelf ligt. Je stinkt gewoon enorm waarschijnlijk.
(Mijn vriend is vandaag zelfs bij een cursus geweigerd omdat hij stonk, ze konden het niet plaatsen, maar hij mag niet meer komen in ieder geval)

En dat van die vitamine C wist ik niet, toch maar wat meer van nemen :wink:

anon22

Belezen gebruiker
zit gewoon nog pep in je neus.

1.alle korreltjes en plakjes eruit schrapen
2.op een cd hoesje leggen.
3.nog een x nasnuiten of alle restjes eruit zijn.
4.ff laten drogen, snot wil je niet in je neus hebben.
5.lijntje maken
6.SNUIVEN DIE SPEED

recyclen noemen we dat. :rockband:

LifeStyle

Newbie
Er zit echt nog gewoon wat speed in je lichaam, in je maag denk ik, misschien eens goed :kots: en wat alcohol om te spoelen, dat helpt altijd :wink:

Oom Klaas

Badass junkie
Eet een appeltaart en drink 2 liter appelsap, doe dit in maximaal 1 uur tijd.
Ga daarna boven een emmer zitten midden in je kamer waar het stinkt naar de pep en laat alles los, zet nu je emmer naast een verwarming en zet je verwarming lekker warm.
Op die manier zal je huis ook niet meer naar pep ruiken gok ik zomaar.

Djo

Badass junkie
Marla Singer zei:
Ik ben echt een "expert" op het gebied van rottende zooi in je keuken, gootsteen e.d. Schoonmaken is nou eenmaal niet mijn favoriete ding.... Dit lijkt echt meer een geval van een vieze afvoer in combinatie met een ontiegelijke para. :grin:

Hahahaha, Marla! :tearsofjoy:
Maar ik heb dat ook wel eens, dat ik ergens ineens een sterke pepgeur ruik. Net of dat nog in mijn neus is blijven hangen. Maar dat zoiets dagen blijft ruiken door je gehele huis, lijkt me echt stug.
Ik heb het ook wel eens gehad, dat ik dacht in een bepaald kastje, van wat ruik ik toch een peplucht. Maar toen bedacht ik me, het is het cd-kastje, dus dat kwam van de hoesjes af. Misschien dat je dat plaatje waar je het op fijngekapt hebt een extra wasbeurt moet geven en idd misschien effe de afvoer even nakijken.
Muscle is een hele goede afvoerontstopper. :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Jaaah, die rare triggers he? :wink: Ik heb het ook vaak hoor, alleen niet met mijn gootsteenputje (daar zit standaard dus al een raar geurtje aan bij mij :wink: :rolleyes: )

Zit er iemand achter me, op mijn nieuwe werk laatst, een (groene) appel te eten en toen ik daar blijkbaar iets van rook, ging er direct zo'n alarmbel in mijn hoofd: "Waar ken ik dat luchtje ook al weer van? Speed, ik ruik gewoon f*cking speed hier!" Ik kreeg helemaal een raar gevoel meteen, draai ik me om, zie ik dat mens dus die appel eten... :rolleyes: Njaaaah, toen voelde ik me wel even een junk diep van binnen.

martin van nu

Belezen gebruiker
Ik kan me herrinderen dat er op een gegeven moment pep op de markt was, met de bijnaam "appeltjesspeed" omdat ie zo sterk naar appels rook.

Mischien woont de TS wel gewoon naast de Hak.

Verdomt, dat verklaart trouwens ook direct de term hakke

:grin:

Oom Klaas

Badass junkie
martin van nu zei:
Ik kan me herrinderen dat er op een gegeven moment pep op de markt was, met de bijnaam "appeltjesspeed" omdat ie zo sterk naar appels rook.

Mischien woont de TS wel gewoon naast de Hak.

Verdomt, dat verklaart trouwens ook direct de term hakke

:tearsofjoy:

Bovenaan