Start Werking XTC

Sl_Md

Newbie
'k Heb dus met oudejaarsavond voor de eerste keer XTC genomen, om 21u55 heb ik samen met een vriendin een pil gepakt en doorgeslikt met water. Om 23u werkte het nog altijd niet, wel van mijn vriendin. Dus om 23u20 pakte ik mijn tweede pil, pas om 00u30 begon het te werken en dit ook met de nodige pinten en schuimwijn erbij. Is dit normaal? Ik vertrouw de persoon van wie ik de pillen heb gekregen volledig, zelf heeft hij ook dezelfde gebruikt.

Deranged

Badass junkie
Zit verschil in, gemiddeld duurt het een uur. Heb zelf ook wel eens urenlang moeten wachten. Ook heb ik meegemaakt dat het na 20 minuten al werkte.

caatje

Badass junkie
de 1ste keer d acht ik ook dat ie niet werkte, ik verwachte er teveel van maakte me druk of ie wel werkte enz. Maar mn vriendin had wel degelijk door dat ie werkte. Misschien had je t zelfde als ik? Te hoge verwachtingen, zenuwachtig enzzz

HDA

Bewuste gebruiker
mijn eerste keer was op een fuif, ik had toen een half pilletje genomen om te beginnen, kwestie van niet meteen direct gek te worden :grin:
Ik moet zeggen dat ik er niet veel van heb gevoeld... Nu had ik (gebruik al 6 maand niks meer) al die tijd een vast 'leverancier' in wie ik volledig vertrouwen heb/had.

De andere helft van het pilletje heb ik een uurtje later ingenomen en ook daar voelde ik bitter weinig van.

Ik moet wel zeggen dat ik toen vrij zenuwachtig was en ook wel vol spanning om te weten wat het effect op mij zou zijn..
Misschien is dat de reden ?

Sl_Md

Newbie
caatje zei:
de 1ste keer d acht ik ook dat ie niet werkte, ik verwachte er teveel van maakte me druk of ie wel werkte enz. Maar mn vriendin had wel degelijk door dat ie werkte. Misschien had je t zelfde als ik? Te hoge verwachtingen, zenuwachtig enzzz

Ja, ik was nie echt zenuwachtig, of ja waarschijnlijk onbewust. Maar ik vroeg me idd heel de tijd af of het wel werkte enz... Terwijl om 00u00 ben ik dan beginnen pinten drinken en gezegt tegen mezelf: 't gaat nu toch nie meer werken, 'k ga mij nog vlug dronken maken.

'k Had me expres ingehouden om niet teveel te eten, ma kan wel zijn dat deels daardoor kwam, vele aperitiefhapjes, hoofdgerecht etc... Ma we gaan nu eens een nieuwe dealer proberen, zien of dat het verschil maakt.

Flashing Moments

Belezen gebruiker
heb ook wel es gehad dat een pil bij mij pas na 2,5 uur werkte, terwijl zo'n zelfde pil bij anderen al na 20min insloeg..
terwijl ik niet veel had gegeten en geen andere dingen gebruikt.. en t een tijd geleden was dta ik voor t laatst xtc gebruikt had..
Zou ookwel eens willen weten waar dat aan ligt

HDA

Bewuste gebruiker
my guess is, spanning van de gebruiker... Als je echt op het effect zit te wachten, en je hebt geen 'straf spul' bij de hand, dan kun je blijven wachten op effect.

van_veen456

Experimenterende gebruiker
spanning zou het inderdaad ook kunnen zijn...
met oud en nieuw had ik ook ongeveer 125mg kristallen ingenomen...duurde toch bijna een uur voordat het insloeg, terwijl ik niks had gegeten...
ik liet het maar voor wat het was, omdat het zo lang duurde...en toen... :hearteyes:

spacekonijn

Badass junkie
ligt eraan hoe hard de pil geperst is, had laatst een keihard geperste en die duurde langer dan een uur voordat hij echt werkte

Sl_Md

Newbie
mathijs zei:
Ja, en je moet sowieso eerst de dealer even vervloeken he...anders werkt hij sowieso niet :P

:mrgreen: Deed ik ook, toen die pil na 30 min nog nie werkte terwijl de dealer zei dat hij van zijn eerste keer na 20 min al werkte, zei ik heel tijd: "stommen dealer, die heeft mij hier bucht / brol gegeven etc... "

Sl_Md

Newbie
HOe gaat je pil het rapste werken?

a) doorslikken zonder water
b) doorslikken met water
c) op zuigen en langzaam laten smelten op je tong
d) laten oplossen in je glas
e) erop knabbelen (weet wel dat het vies smaakt maar ja :hearteyes: )

Jetjepretje

Bij mij is het zo, als ik eerst beetje alcohol heb gehad en dan pas een pil neem voel ik 'm snel, als ik eerst een pil neem en dan ga drinken, dan voel ik 'm soms bijna niet :confused:

En heb het idee dat als je steeds gaat denken van 'Voel ik 'm nou? Is dit het?' dat ie dan alleen maar minder gaat werken :P

Flashing Moments

Belezen gebruiker
Sl_Md zei:
HOe gaat je pil het rapste werken?

a) doorslikken zonder water
b) doorslikken met water
c) op zuigen en langzaam laten smelten op je tong
d) laten oplossen in je glas
e) erop knabbelen (weet wel dat het vies smaakt maar ja :hearteyes: )

verkruimelen en die kruimels in je mond doen en met water wegdrinken

zou dus echtnooit gaan knabbelen en zuigen aan een pil :P

parcival

Ja er circuleerd momenteel een vervelend virusje, na een dag of 3 misselijkheid eventueel met koorsts ben je weer de oude.

Flashing Moments

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
het is vandaag vrijdag en heb de hele dag al buikpijn en heb al n aantal keer moeten kotsen, me laatste pil was maandag, kan t hiervan zijn, kvoel me ook al de hele dag moe, ma alle andere keren geen afknapper gehad
denk niet dat t ervan komt..
maar als je je elke vrijdag ziek voelt nadat je t weekend ervoor pillen hebt gehad.. dan zou t wel daaraan kunnen liggen

cunt

Wijs gebruiker
Jetjepretje zei:
Bij mij is het zo, als ik eerst beetje alcohol heb gehad en dan pas een pil neem voel ik 'm snel, als ik eerst een pil neem en dan ga drinken, dan voel ik 'm soms bijna niet :confused:

En heb het idee dat als je steeds gaat denken van 'Voel ik 'm nou? Is dit het?' dat ie dan alleen maar minder gaat werken :P
ja er is altijd tegen me gezegd dat als je erop gaat zitten wachten dat het dan alleen maar langer duurt, weet niet of het waar is .. maar het lijkt wel altijd zo imo.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik denk gewoon dat je een kutpil had.
Ik had laatst ook 1je op waar ik niks van voelde.
Echt klote is dat dan.

dallandra

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
DarkScope zei:
het is vandaag vrijdag en heb de hele dag al buikpijn en heb al n aantal keer moeten kotsen, me laatste pil was maandag, kan t hiervan zijn, kvoel me ook al de hele dag moe, ma alle andere keren geen afknapper gehad

iemand?

van pillen verminderd je weerstand,ik denk dat je daardoor gewoon eengriepje hebt opgelopen.

Jetjepretje

Ja da's wel normaal, al verschilt het per persoon.
Ik wordt altijd lacherig, sloom, en daarna actiever :)

Ruud

Probeer maar eens een blauwe mitsubishi, als die niet werkt dan ben je waarschijnlijk immuun voor MDMA.

shakes

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
altijd als de schijf bij mij in gaat slaan, als ie opkomt, voel k me altijd n beetje duizelig maar nie op een vervelende manier, gwn ff wazig en drna ben k vol helder en dan komt ie pas egt op, weet iemand of dit normaal is?

Heb ik ook! Echt leuk vind ik dat, beetje draaierig enzo, voel me dan ook heel blij enzo en glimlach hele tijd. :grin:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Ik moet wel zeggen dat ik toen vrij zenuwachtig was en ook wel vol spanning om te weten wat het effect op mij zou zijn..
Misschien is dat de reden ?[/quote]
als uwen drugs goed is moogt ge zenuwachttig zijn zoveel als ge wilt dan bolt het gewoon weg.
veel eten kan idd te maken hebben da het langer duurt voor het opkomt of een of ander maar opkomen zou het zeker moeten normaal gezien.
pillen zijn gewoonweg niks waart mss hier en daar eens een uitzondering...maar pak nu al ongeveer 5 a 6 jaar drugs en kan maar 1 ding zeggen koop u pure MDMA (kunt ge natuurlijk ook wel mee gekloot worden maar dat proef en zie je gewoonweg) maar is in ieder geval veel beter
ge slikt gene brol mee binnen en dan merk je eens hoefel er met die pillen van tegenwoordig gekloot word!!!!!!!!!

Frisko

Badass junkie
cunt zei:
proef en zie je gewoonweg
denk jij dat je kan zien of proeven als er ergens mee gekloot is? lijkt me sterk .. vooral het zien lijkt me knap.
moehaha,als je je wereld kent,en je hebt verschillende keren mdma geproefd en gezien(zien minder als proeven ok)
maar proeven doe je mdma toch wel hoor(mits kennis...duh!!)

mzzl

cunt

Wijs gebruiker
Frisko zei:
cunt zei:
denk jij dat je kan zien of proeven als er ergens mee gekloot is? lijkt me sterk .. vooral het zien lijkt me knap.
moehaha,als je je wereld kent,en je hebt verschillende keren mdma geproefd en gezien(zien minder als proeven ok)

mzzl
ja, dat kan zo zijn. maar proef jij ook hoe puur de mdma is en of er andere stoffen aan toegevoegd zijn?

Frisko

Badass junkie
cunt zei:
Frisko zei:
cunt zei:

mzzl
ja, dat kan zo zijn. maar proef jij ook hoe puur de mdma is en of er andere stoffen aan toegevoegd zijn?
naja,als je het een beetje bekijkt zie je het vast wel,proeve HOE puur juist niet,maar of er iets bij zit proef je toch redelijk snel imo... :)

Bovenaan