steek en kotsen na blowen

blabla.

Newbie
Haalllllooo,

Ik heb een vraag! Ik ging gister namelijk blowen (hasj & 4 hijsjes wiet ofzo)
een uur(?) daarna had ik ontzettend last van mn maag, een steek in mijn zij bij mn blinde darm of lever in de buurt.
Zelfs als ik inademede deed het meer pijn, welke beweging ik ook maakte. deed zoooo'n pijn.

op een gegeven moment kreeg ik een "soort hik", en moest ik kotsen.

Iemand enig idee wat dit is?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
We hebben een subforum speciaal voor al je vragen over blowen, hasj en wiet... Ik verplaats dit topic dus even gezellig naar onze coffeeshop. :wink:

psych-out

Bewuste gebruiker
misschien dat je iets verkeerd had gegeten ?
heb je dit vaker na blowen of was dit de eerste keer dat je zo'n steken had?

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Die steken in je zij krijg je door zuurstoftekort en het wordt verergerd door een slecht verteerde maaltijd. Waarschijnlijk heb je dus te snel geblowd waardoor je minder zuurstof binnenkrijgt en verkeerd of teveel gegeten. Te snel blowen en verkeerd eten zorgt ook voor de misselijkheid.

blabla.

Newbie
Nee, ik heb dit ook altijd een dag nadat ik geblowt heb, ik heb dan alleen heel erg last van dezelfde steken als gisteravond. Alleen was het gisteravond heel erg en hoef ik normaal nooit te kotsen. Ik was ook niet misselijk, het kwam ineens, alsof mijn lichaam zei: dit moet eruit, als een spastische reactie, ineens: BAM ! Het kwam dus niet door misselijkheid.

psych-out

Bewuste gebruiker
is best kut, hoe vaak heb je al geblowd ?
misschien is dit iets omdat je pas begint, je lichaam moet er wat aanwennen.
de een heeft er geen last van de ander voelt zich de eerste keren dat ie blowt misselijk door,...

alcoholist

Wijs gebruiker
psych-out zei:
is best kut, hoe vaak heb je al geblowd ?
misschien is dit iets omdat je pas begint, je lichaam moet er wat aanwennen.
de een heeft er geen last van de ander voelt zich de eerste keren dat ie blowt misselijk door,...
lijkt me sterk..

cropp

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
En toch door blijven gaan. De aanhouder wint.
:tearsofjoy:
als je vaker blowt en je heb dit nog nooit gehad zou ik er ook niet zo van schrikken, misschien heb je gewoon kut gegeten te lang niet gescheten of zo...

rook een dikke joint en als dit weer gebeurt, rook er dan nooit meer een...

blabla.

Newbie
blabla. zei:
Nee, ik heb dit ook altijd een dag nadat ik geblowt heb, ik heb dan alleen heel erg last van dezelfde steken als gisteravond. Alleen was het gisteravond heel erg en hoef ik normaal nooit te kotsen. Ik was ook niet misselijk, het kwam ineens, alsof mijn lichaam zei: dit moet eruit, als een spastische reactie, ineens: BAM ! Het kwam dus niet door misselijkheid.

En ik heb wel regelmatig geblowd, ik vind het gewoon raar omdat ik deze steken altijd heb maar het de laatste keer een beetje uit de hand liep :kots:
Vraag me af wat het is, want blijkbaar heeft het wel met het blowen te maken, aangezien ik het altijd heb de volgende dag.

blabla. zei:
Haalllllooo,

Ik heb een vraag! Ik ging gister namelijk blowen (hasj & 4 hijsjes wiet ofzo)
een uur(?) daarna had ik ontzettend last van mn maag, een steek in mijn zij bij mn blinde darm of lever in de buurt.
Zelfs als ik inademede deed het meer pijn, welke beweging ik ook maakte. deed zoooo'n pijn.

op een gegeven moment kreeg ik een "soort hik", en moest ik kotsen.

Iemand enig idee wat dit is?

Ik heb dit ook een paar keer gehad en ik weet ook niet persies hoe het is gekomen het lijkt alsof er een stukje tabak door de filter na binnen zuigt en dan moet kotsen maar ook een steek krijgt net onder je ribben, volgens mij komt t door dat je iets in je longen krijgt en moet eruit. :stoned: :stoned:

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Ik heb die steken ook wel eens gehad (bij het blowen maar ook zonder), en ik denk dat ImmortalTech wel aardig in de goede richting zit. :)
Ook heb ik mij eens laten vertellen door mijn dokter, dat als je te lange/grote hijsen neemt je dan last kan krijgen van spiertjes die knel komen te zitten tussen je ribben. En dat is geen pretje :openmouth:

Bovenaan