. Ik ging echt compleet uit m'n plaat
. Naar mijn idee had ik iets teveel water op. Ook weleens ervaring mee?naar mijn idee kwam het door iets andersgraefie zei:Ik ben dus zo iemand die alleen op grote feesten 1 pilletje neemt. Afgelopen keer op Shockers ook weer. Was echt een zwaar relaxte pil, een Hartje. Ik ging echt compleet uit m'n plaat
! Wat een beetje jammer was, was dat ik moest kotsen
. Naar mijn idee had ik iets teveel water op. Ook weleens ervaring mee?

graefie zei:Ik ben dus zo iemand die alleen op grote feesten 1 pilletje neemt. Afgelopen keer op Shockers ook weer. Was echt een zwaar relaxte pil, een Lovertje. Ik ging echt compleet uit m'n plaat
! Wat een beetje jammer was, was dat ik moest kotsen
. Naar mijn idee had ik iets teveel water op. Ook weleens ervaring mee?
Maar 1 pilletje?! Dat geeft toch geen effect man! Uzi zei:Verslaafd raken aan xtc is onmogelijk.. Het is een partydrug.. en iets heel anders dan bijv. coke... Wel kan het zo zijn dat je na veelvuldig gebruik het op een gegeven moment 'niet leuk' meer vind zonder 'E'.. Maar dat is iets wat iedereen in eigen handen heeft... Wat je doet, doe het met beleid... Het is uit onderzoeken bewezen dat het 'nog kan' wanneer je 1 pil gebruikt per kwartaal. Het effect blijft dan ook hetzelfde.. Je krijgt anders dat je lichaam eraan gaat wennen.. Begon je dus met 1... na een tijdje ben je met 2 pas tevreden...
looyke zei:in t begin vond ik XTC echt vet...
Maar nu, 5 jaar verder, vind ik er niet veel meer aan..
Ik gebruik t alleen als ik niet aan Keta en/of Coke ken komen...
Het effect is gewoon echt niet meer zoals eerst, verre van dat. En dat ligt er echt niet aan omdat ik een slechte pil ofzo heb, want ik test ze altijd en ik heb echt allerlei pillen gebruikt. Wil ik ect uit me bol gaan van pillen dan moet ik al gauw zo'n 8 pilletjes slikken of LSDpillen halen
En verslavend was t in mij geval wel, maar dat is voor iedereen natuurlijk anders, is gewoon afhankelijk van hoe sterk je in je schoenen staat enzo, enja je financien spelen er ook wel een rol in...
looyke zei:Weet je wat het is met XTC...
Als je t veel hebt gebruikt, dan ga je op een gegeven moment alleen nog maar hard, maar dat 'zweverige' zal ik maar zeggen dat is er gewoon niet meer...Dat is kut!!
Ik wil juist zweverig zijn hehe...
Ik gebruikte het eerst ieder weekend (jaar ofzo) daarna heb ik t iets meer dan een halfjaar elke dag gedaan, toen weer ff ieder weekend en nu dus heel af en toe...
]x[ zei:Ligt eraan wat voor soort je hebt. Je hebt in hoofdlijnen 2 soorten
1. speedpillen
2. mdmapillen
Klopt niet, XTC pillen zijn MDMA pillen, en geen speedpillen, zo worden ze soms wel verkocht maar dan mag je ze nog geen xtc pillen noemen. Anders kan je bij je lijstje ook wel pmapillen, mdapillen, mdeapillen, dxmpillen plaatsen want dat stoppen ze soms ook in pillen die ze ook xtc pillen noemen.
MDMA de stof in XTC zorgt ervoor dat er in je hersenen een grote hoeveelheid serotine en dopamine vrijkomt waardoor je je vredig en euforisch voelt. die afterxtc pillen die jij bedoelt helpen weer serotine aanmaken omdat je je met een tekort aan serotine down kunt voelen.DarkCore zei:Dat zijn pillen die de stoffen aanvullen die XTC afbreekt....
needlefreak zei:MDMA de stof in XTC zorgt ervoor dat er in je hersenen een grote hoeveelheid serotine en dopamine vrijkomt waardoor je je vredig en euforisch voelt. die afterxtc pillen die jij bedoelt helpen weer serotine aanmaken omdat je je met een tekort aan serotine down kunt voelen.DarkCore zei:Dat zijn pillen die de stoffen aanvullen die XTC afbreekt....
XTC078 zei:ik heb er ook last van.. ik slikte ook wekelijks 7 a 8 pillen.. tot ik een keer 15 pillen op een feest op had.. en sinds die tijd is mijn maag een beetje naar de neukerij gegaan.. als ik nog een pil slik word ik al misselijk voor ik hem in neem.. krijg kotsneigingen voor het wauze gevoel begint... word een beetje waus en als het uit gaat werken begint mijn maag alweer kut te voelen.. en de dag erna loop ik heel de dag met maagklachten rond en eten naar binne of kotsen heeft geen zin.. het blijft tot de dag daarna!! ik heb ook een hele leuke tijd gehad maar ik ben veelste hard van stapel gelopen.. het heeft geen zin meer.. DONT DO DRUGS!! met mate is ook onzin.. uiteindelijk kom je toch wel zover dat je naar de klote gaat.. zoals neophyte al zei.. ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
XTC is geestelijk verslavend. De vraag is dan meer of je het kunt laten of dat je het écht nodig hebt om een leuke avond te hebben. In het laatste geval is er te stellen dat je verslaafd bent. Er treedt gewenning op, waardoor de effecten zullen verminderen als er twee keer kort achter elkaar (zeg 2 dagen later) wordt gebruikt. Er is meer nodig om het gewenste effect te bereiken, je kunt dan dus beter minstens een week wachten alvorens het nog een keer te gebruiken.Fl0ortjeee zei:Wanneer ben je verslaafd aan XTC?
hoevaak moet je het gebruiken voor je verslaafd bent?
en is het ook normaal dat iemand het doet zonder op een feestje te zijn?
Ik ken namelijk iemand die het wel doet, terwijl hij niet eens naar feestjes gaat.. Hij doet het gewoon voor de "lol".
K hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden..
-xxx- een bang meisje![]()
![]()
Neman zei:XTC is geestelijk verslavend. De vraag is dan meer of je het kunt laten of dat je het écht nodig hebt om een leuke avond te hebben. In het laatste geval is er te stellen dat je verslaafd bent. Er treedt gewenning op, waardoor de effecten zullen verminderen als er twee keer kort achter elkaar (zeg 2 dagen later) wordt gebruikt. Er is meer nodig om het gewenste effect te bereiken, je kunt dan dus beter minstens een week wachten alvorens het nog een keer te gebruiken.Fl0ortjeee zei:Wanneer ben je verslaafd aan XTC?
hoevaak moet je het gebruiken voor je verslaafd bent?
en is het ook normaal dat iemand het doet zonder op een feestje te zijn?
Ik ken namelijk iemand die het wel doet, terwijl hij niet eens naar feestjes gaat.. Hij doet het gewoon voor de "lol".
K hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden..
-xxx- een bang meisje![]()
![]()
De meeste mensen gebruiken XTC inderdaad alleen op feesten en/of tijdens uitgaan, uiteraard voor de "lol". Of het normaal is om het buiten feesten ook te gebruiken is moeilijk te zeggen, er is geen norm voor of iets dergelijks. Persoonlijk vind ik het in ieder geval niet normaal om op willekeurige momenten XTC te gebruiken, evenmin dat dat op regelmatige basis tijdens feesten gebeurt.