Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
geld is de sterkste drug
het is enorm verslavend
hoe meer je er van hebt hoe meer je het wilt gebruiken
zonder dat je het weet ben je verslaafd en je kan het jaren later pas beseffen
het kan zorgen voor financieele, emotionele en juridische problemen zorgen met zware gevolgen
je koopt er dingen mé die je niet nodig hebt maar voor dat tikkeltje geluk van iets te kopen doe je het maar
tvalt me op dat LSD hier erg hard wordt overschat, daarmee bedoel ik toch, LSD in een gebruikelijke dosis als 1 tripje, daar herken ik m'n naam nog in, alleen visueel is alles wel minder. Maar als ik trip reports lees van ayahuasca of datura of DOB, lijkt het me allemaal wel veel harder, zwaarder in het visuele. Halucinaties die levensecht zijn ..
idd die zijn wel heel fel en wss een stuk feller dan lsd, maar je moet ook weten dat je bij lsd eigenlijk zoveel kan nemen als je wilt, zonder lichamelijk gevaar te hebben, dus in principe kan je 5 trips nemen moest je het mentaal aankunnen en ik denk dat da dan ook nie te schatten is
ma datura is idd wel de sterkste drug denk ik ook al vind ik dat da gelijk ook meer bij een vergiftiging aanleunt dan een trip
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.