sterkte oxepam 50mg?

GabberFreak17

Belezen gebruiker
hej k heb ozepam 50mg weten t krijgen.. voor t slapen na t gebruik van speed ? zijn dit sterke slaap middelen of niet?

Mac...

Badass junkie
Nee, als je te strak staat heeft dit verder vrij weinig effect, Heb het ook wel eens gebruikt na afloop van een feestje, maar je valt er echt niet veel sneller van in slaap. Het is ook een kalmeringstablet en denk dat je meer hebt aan een inslaper zoals temazepam oid.

caatje

Badass junkie
ik val er als een blok van in slaap, Weet niet in combi met x maar als je er eenmaal van onder zeil bent dan ben je ook echt down and out

Speed-queen

Experimenterende gebruiker
GabberFreak17 zei:
hej k heb ozepam 50mg weten t krijgen.. voor t slapen na t gebruik van speed ? zijn dit sterke slaap middelen of niet?

ja zijn relax ik had ze ook :) chilluh shit ik ging naar dedokter en zei
ik heb zulke angsst-stress aanvallen :openmouth: en kreeeg ik die shit (natuurlijk ONzin)
Mensen ik moet zeggen Minder dat dat doosie al leeg is Ik ben nog steeeeeeeeeds wakker je weet toch carnaval :beer:
heb wel onwijzzzze pijn in me neus..... :mrgreen: maar das eigenlijk wel chill :flushed: weet niet of het goed is dat die na een nakkie bloed maarja dan zit die er goed in haha

Sorry heb praat kick......denk ik.....boeiend >oxze[pam is dus para en neem niet teveel in een keer! je moet die dingen op bouwen en afbauwen!!! en niet verslaafd worden! is vet erg ! Je moet dan in een
ziekenhuis afkicken door al de afkickverschijnselen!!! Das wel bruute shit dat heb je niet van pep of coke Zulke onwijze afkick dverschijnselel.
Hoop dat ik duidelijk typtuh...

So childeren Don't do drugs... :stoned:

Wortel

Bewuste gebruiker
Speed-queen zei:
GabberFreak17 zei:

ja zijn relax ik had ze ook :) chilluh shit ik ging naar dedokter en zei
ik heb zulke angsst-stress aanvallen :openmouth: en kreeeg ik die shit (natuurlijk ONzin)
Mensen ik moet zeggen Minder dat dat doosie al leeg is Ik ben nog steeeeeeeeeds wakker je weet toch carnaval :beer:
heb wel onwijzzzze pijn in me neus..... :mrgreen: maar das eigenlijk wel chill :flushed: weet niet of het goed is dat die na een nakkie bloed maarja dan zit die er goed in haha

Sorry heb praat kick......denk ik.....boeiend >oxze[pam is dus para en neem niet teveel in een keer! je moet die dingen op bouwen en afbauwen!!! en niet verslaafd worden! is vet erg ! Je moet dan in een
ziekenhuis afkicken door al de afkickverschijnselen!!! Das wel bruute shit dat heb je niet van pep of coke Zulke onwijze afkick dverschijnselel.
Hoop dat ik duidelijk typtuh...

So childeren Don't do drugs... :stoned:
Wow, neem nog een lijn :grin:

doopie

Bewuste gebruiker
Oxazepam behoort tot de groep geneesmiddelen benzodiazepinen. Het werkt rustgevend, spierontspannend en vermindert angstgevoelens. Artsen schrijven het voor bij angststoornissen, slapeloosheid en alcoholontwenning.

heeft de zelfde werking als :Lorazepam en Diazepam

Heb zelf wel eens oxazepam geprobeert merkte er eerlijk gezegt heel weinig van

melissa

Wijs gebruiker
is dat nou niet super slecht......
eerst up dan down......
zou je ervan kunnen slapen als je sos gebruikt :confused:

GabberFreak17

Belezen gebruiker
nja.. k hoorde net van n maatje van drugs forum dat serestas oowk een psygose enz kunne veroorzaken.. k had 8 stuks van 50 mg.. omdat k slecht in slaap kon komen heb k dr n hoop op.. mja merk nu tog dat k aardig vaag word?

Speed-queen

melissa zei:
is dat nou niet super slecht......
eerst up dan down......
zou je ervan kunnen slapen als je sos gebruikt :confused:

a;s je gewoon bruut veel drink ken je wel slapen na s.o.s Kan dan meestal eerder slapen dan van Pep dan slaap ik du echt niet....

b.t.w. sorry dat berichie vanme kwam behoorlijk hystitische over..
maar als je oxzepam neemt voel je je lichaam wel moeier worden!
:confused: maar als je persee moet slapen kenje natuurlijk ok nix gebruiken.

is toch som ook wel chill :mrgreen: lekker wakker zijn :wave:

GabberFreak17

Belezen gebruiker
hehe eigk naar mijn mening zijn slaap en kalmerings middelen uitermate veel verslavender dan bijvoorbeeld pep..
naar mijn mening kom je in een vrolijke tamelijke relexe roes.. waar j lkkr van d dingen kunt genieten van bijvoorbeeld tv kijken..

Speed-queen

GabberFreak17 zei:
hehe eigk naar mijn mening zijn slaap en kalmerings middelen uitermate veel verslavender dan bijvoorbeeld pep..
naar mijn mening kom je in een vrolijke tamelijke relexe roes.. waar j lkkr van d dingen kunt genieten van bijvoorbeeld tv kijken..

kijk een jongen met brainsss
:mrgreen: je hebt echt gelijk
Als je wilt afkicken moet je worden opgenomen....
En dan heb ik het du sover dat je zulke gevaarlijk onhoudings verschijnselen hebt en je kan niet zomaar stoppen met gebruik!
je moet dus ehct naar het ziekenhuis!!!

en uppers en downers zijn inderdaad heel slecht voor je hart...
ken hartstilstand veroorzaken!!!

dus of je gebruik en spaced hem gewoon chill tot je kunt slapen...
of niet...is altijd beter.... maar in de bij sluiter van b.v oxzepam staan ook veel dingen dat j emoet uitkijken als drugsverleden hebt (verslavingsgevoelig) je raakt er snel aan gewent en is moeilijk te stoppen! Bijverschijnselen zijn wel deppressie gewichtstoenamen, en nog meer... maar je word er heel deprie van.... :rolleyes:

matthijs

Badass junkie
Niets. Hij wil interessant doen geloof ik. Waarschijnlijk wil hij dat ik"delirium tremens" zeg :rolleyes:
Ik moet zeggen dat ik het een erg vervelende gewoonte van mensen vind om anderen te verbeteren......maargoed...

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
Niets. Hij wil interessant doen geloof ik. Waarschijnlijk wil hij dat ik"delirium tremens" zeg :rolleyes:
Ik moet zeggen dat ik het een erg vervelende gewoonte van mensen vind om anderen te verbeteren......maargoed...
Kdacht ook niet dat er iets mis aan was :rolleyes: .

Deranged

Badass junkie
mathijs zei:
Maar goed is geen woord. :wave:

matthijs

Badass junkie
Deranged zei:
mathijs zei:
Maar goed is geen woord. :wave:

het is een stopwoord
Gebruik het hier aardig vaak merk ik :rolleyes:

angel82

Newbie
GabberFreak17 zei:

ik zou je geen oxazepam na gebruik van speed aanraden...en 50 mg is behoorlijk wat ( normaal gebruik is 10-20 mg per dag...) Het is namelijk geen inslaper, of doorslaper!!!
ik gebruik wel eens af en toe dormicum 7.5 mg na het gebruik van speed, hier kan ik redelijk op pitten, al is het maar voor korte duur...

cordelia

angel82 zei:
GabberFreak17 zei:

ik zou je geen oxazepam na gebruik van speed aanraden...en 50 mg is behoorlijk wat ( normaal gebruik is 10-20 mg per dag...) Het is namelijk geen inslaper, of doorslaper!!!
ik gebruspeed, ik wel eens af en toe dormicum 7.5 mg na het gebruik van hier kan ik redelijk op pitten, al is het maar voor korte duur...

jah zo raar is dat niet dormicum is volgens mij een van de zwaarste slaapmiddelen me dokter krijg ik niet zover het uit te schrijven :smilingimp:
al slaap je maar 4 uren lijken het wel dagen helemaal uitgerust werkt ook goed met een :smoke: die krijg je dan haast geen eens meer op :sunglasses:

Psilo

Bewuste gebruiker
Dormicum(=midazolam) is één van de sterkste inslapers die er zijn. Het heeft echter ook een erg korte halfwaardetijd.
Het is het middel bij uitstek dat gebruikt wordt in het ziekenhuis om mensen in slaap te houden middels een infuus.

Elektronik_dynamite

Badass junkie
sjaaktrekhaak zei:
Diazepam is hier meer geschikt voor.
nee valium is hier niet sterk genoeg voor vind ik persoonlijk.
dormicum(midazolam) 15mg is de beste manier om met speed op (of andere stimulanten) in slaap te komen.
dit is puur uit persoonlijke ervaring gesproken.

Mindless1985

Badass junkie
Ik gebruik ook af en toe dormicum om te slapen op speed, maar meestal vind ik de roes te leuk om ook echt te gaan slapen en mocht ik wel gaan slapen dan ben ik ook weer vrij snel klaarwakker..

Elektronik_dynamite

Badass junkie
Dzy zei:
Ik gebruik ook af en toe dormicum om te slapen op speed, maar meestal vind ik de roes te leuk om ook echt te gaan slapen en mocht ik wel gaan slapen dan ben ik ook weer vrij snel klaarwakker..
dat is slechts een kwestie van discipline :wink:

Mindless1985

Badass junkie
Ik bedoelde meer van als ik wel gewoon ga slapen dan ben ik na 4 uur ook meteen weer wakker als de dormicum begint uit te werken.

sjaaktrekhaak

Belezen gebruiker
Als ik 30 of 40mg valium drop kan ik echt wel slapen. Ik neem het dan ook niet als ik nog helemaal wappie ben maar tijdens de come down, wanneer je zo kapot, uitgeblust en emotieloos bent, maar toch niet kunt slapen.

Bovenaan