GabberFreak17
Belezen gebruiker
hej k heb ozepam 50mg weten t krijgen.. voor t slapen na t gebruik van speed ? zijn dit sterke slaap middelen of niet?
GabberFreak17 zei:hej k heb ozepam 50mg weten t krijgen.. voor t slapen na t gebruik van speed ? zijn dit sterke slaap middelen of niet?
maar das eigenlijk wel chill 
Wow, neem nog een lijnSpeed-queen zei:GabberFreak17 zei:hej k heb ozepam 50mg weten t krijgen.. voor t slapen na t gebruik van speed ? zijn dit sterke slaap middelen of niet?
ja zijn relax ik had ze ookchilluh shit ik ging naar dedokter en zei
ik heb zulke angsst-stress aanvallenen kreeeg ik die shit (natuurlijk ONzin)
Mensen ik moet zeggen Minder dat dat doosie al leeg is Ik ben nog steeeeeeeeeds wakker je weet toch carnaval![]()
heb wel onwijzzzze pijn in me neus.....maar das eigenlijk wel chill
weet niet of het goed is dat die na een nakkie bloed maarja dan zit die er goed in haha
Sorry heb praat kick......denk ik.....boeiend >oxze[pam is dus para en neem niet teveel in een keer! je moet die dingen op bouwen en afbauwen!!! en niet verslaafd worden! is vet erg ! Je moet dan in een
ziekenhuis afkicken door al de afkickverschijnselen!!! Das wel bruute shit dat heb je niet van pep of coke Zulke onwijze afkick dverschijnselel.
Hoop dat ik duidelijk typtuh...
So childeren Don't do drugs...![]()
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.Deranged zei:Doe dat nou maar niet, is niet goed voor je.
melissa zei:is dat nou niet super slecht......
eerst up dan down......
zou je ervan kunnen slapen als je sos gebruikt![]()
lekker wakker zijn 
GabberFreak17 zei:hehe eigk naar mijn mening zijn slaap en kalmerings middelen uitermate veel verslavender dan bijvoorbeeld pep..
naar mijn mening kom je in een vrolijke tamelijke relexe roes.. waar j lkkr van d dingen kunt genieten van bijvoorbeeld tv kijken..
je hebt echt gelijk
mathijs zei:Lijkt me dat je ook in een delirium kan raken...
BobG zei:mathijs zei:Lijkt me dat je ook in een delirium kan raken...
Je moet je vocabulaire oppoetsen.
Was er mis aan dan ??BobG zei:mathijs zei:Lijkt me dat je ook in een delirium kan raken...
Je moet je vocabulaire oppoetsen.
Kdacht ook niet dat er iets mis aan wasmathijs zei:Niets. Hij wil interessant doen geloof ik. Waarschijnlijk wil hij dat ik"delirium tremens" zeg
Ik moet zeggen dat ik het een erg vervelende gewoonte van mensen vind om anderen te verbeteren......maargoed...
.Maar goed is geen woord.mathijs zei:Niets. Hij wil interessant doen geloof ik. Waarschijnlijk wil hij dat ik"delirium tremens" zeg
Ik moet zeggen dat ik het een erg vervelende gewoonte van mensen vind om anderen te verbeteren......maargoed...

ik had het over je spellingmathijs zei:Wat is er mis aan bobg?

Deranged zei:Maar goed is geen woord.mathijs zei:Niets. Hij wil interessant doen geloof ik. Waarschijnlijk wil hij dat ik"delirium tremens" zeg
Ik moet zeggen dat ik het een erg vervelende gewoonte van mensen vind om anderen te verbeteren......maargoed...![]()

GabberFreak17 zei:hej k heb ozepam 50mg weten t krijgen.. voor t slapen na t gebruik van speed ? zijn dit sterke slaap middelen of niet?
angel82 zei:GabberFreak17 zei:hej k heb ozepam 50mg weten t krijgen.. voor t slapen na t gebruik van speed ? zijn dit sterke slaap middelen of niet?
ik zou je geen oxazepam na gebruik van speed aanraden...en 50 mg is behoorlijk wat ( normaal gebruik is 10-20 mg per dag...) Het is namelijk geen inslaper, of doorslaper!!!
ik gebruspeed, ik wel eens af en toe dormicum 7.5 mg na het gebruik van hier kan ik redelijk op pitten, al is het maar voor korte duur...
die krijg je dan haast geen eens meer op nee valium is hier niet sterk genoeg voor vind ik persoonlijk.sjaaktrekhaak zei:Diazepam is hier meer geschikt voor.
dat is slechts een kwestie van disciplineDzy zei:Ik gebruik ook af en toe dormicum om te slapen op speed, maar meestal vind ik de roes te leuk om ook echt te gaan slapen en mocht ik wel gaan slapen dan ben ik ook weer vrij snel klaarwakker..