stervormige microdots

tripke007

Newbie
ik heb mij net een ladingkje microdots aangeschaft, kvroeg mij af of iemand deze al late testen heeft of weet hoeveel µg ze bevatten. zijn ze eve straf als die rode micros? ik heb ze nu in een zakje met folie er rond in een doosje in men ijskast gelegd. is deez de beste manier om deze te bewaren? is het niet minder gevoelig voor lucht omdet de lsd in een glazuurlaag zit? greetz

azgaza

Badass junkie
Je zal het nooit zeker kunnen weten tot je ze laat testen, test resultaten van andere mensen zeggen in principe niks, want het zou bij toeval door andere mensen kunnenz ijn gemaakt op een andere plek met dezelfde vorm.

Verder.. bewaren moet dus afgesloten van lucht en licht. Als eht afgesloten is van lucht en licht heb je het wellicht goed gedaan.

tripke007

Newbie
lysergine heeft wrs gelijk, heb gistere 1 genomen en er zat een verdacht zeepsmaakje aan. in de loop van de trip veel buikpijn gehad en onzuivere visualisaties. heb ik blijkbaar weer een hoopje braggel gekocht. hou et wel bij karton int vervolg. weet er iemand of er nog altijd van die rooie micros in omloop zijn? die ware wel een pak te goe. gr

raging_bull

Bewuste gebruiker
tripke007 zei:
lysergine heeft wrs gelijk, heb gistere 1 genomen en er zat een verdacht zeepsmaakje aan. in de loop van de trip veel buikpijn gehad en onzuivere visualisaties. heb ik blijkbaar weer een hoopje braggel gekocht. hou et wel bij karton int vervolg. weet er iemand of er nog altijd van die rooie micros in omloop zijn? die ware wel een pak te goe. gr
Ik weet niet hoe het bij jou liep, maar een dealer die in één keer van zijn handeltje dots af zou willen vertrouw ik sowieso niet...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Tripke 007 .... stuur er maar is 2 op dan kun je ze laten testen.

Microdots zijn meestal erg sterk en goed.

Helaas zijn ze ook wel is nep, alleen een test kan dat uitwijzen.
Ik zou er eentje kunnen nemen maar ik pas ff.

:wave:

tripke007

Newbie
ze zijn gekocht op ne goa in gent, kerel had er wel genoeg bij. hij zei da iedereen ze goe vond en da ze 170 µg ware, wa in principe wel zou kunne veu micros. toch hebek ni getript zoals het zou moete en da zou nrm wel het geval moete zijn me 170µg. kzou ze kunne late teste, ma das zoveel moeite, kdenk dak ze gewoon voortverkoop en mij goei karton gan aanschaffe. na de teleurstelling van vrijdag heb ik dan gistere maar wa hawaiaanse gegete en heb ek toch nog een zalig tripje gemaakt gistere. de heeft veel goegemaakt. :) :grin: merci veu elle reacties. grtz

Wacky

Badass junkie
tripke007 zei:
ze zijn gekocht op ne goa in gent, kerel had er wel genoeg bij. hij zei da iedereen ze goe vond en da ze 170 µg ware, wa in principe wel zou kunne veu micros. toch hebek ni getript zoals het zou moete en da zou nrm wel het geval moete zijn me 170µg. kzou ze kunne late teste, ma das zoveel moeite, kdenk dak ze gewoon voortverkoop en mij goei karton gan aanschaffe. na de teleurstelling van vrijdag heb ik dan gistere maar wa hawaiaanse gegete en heb ek toch nog een zalig tripje gemaakt gistere. de heeft veel goegemaakt. :) :grin: merci veu elle reacties. grtz

Ik was eens in gesprek met een kerel op een vlaamse goa die zei dat ie lsd pillen had gekocht van iemand voor 1,50E waar hij er die avond 2 van op had. Ik denk bij mezelf "huh lsd pillen ?" en vraag verder. Ik leg hem uit dat het erg uitzonderlijk is dat lsd in dit formaat pillen zit. Ja het kan ook wel iets ander zijn zegt ie, hij weet het niet precies, 2cb misschien ? Ik vraag hem zo en pil zodat ik die in nederland naar het testcentrum kan brengen, hij weer weg nog zo'n pil gaan regelen. Komt ie terug met een pil en de melding dat ie nu wel weet wat erin zat. gewoon mdma dus :)

azgaza

Badass junkie
Mensen willen inderdaad nog wel eens gewoon niet weten wat ze hebben op feestjes; daarom is het inderdaad wel gewoon het veiligst maar gewoon alleen zegels te zoeken. Het enige andere dat je er op kan vinden is superzeldzaam en óók best vet om te hebben lijkt me zo; dus .. vrij risico-loos.
En.. jammer dat de microdots niet doen wat je wil dat ze doen, ik zou ze voor de zekerheid toch wel laten testen.

tripke007

Newbie
kdoe ze liever weg, dan hebbek er nog iets aan, kweet genoeg volk da ni zoveel lsd pakt en die het effect wrs wel goe zulle vinne. khad er gewoon meer van verwacht. als ge in holland woont is het natuurlek wel een pak gemakkelijker om in een testcentrum binne te springen, dan haddek et wrs ok gedaan, kzie al die moeite ni goe zitte. kzal int vervolg gewoon geen stervormige dots meer kopen. khad mij volledig verwacht aan het effect van de rode dots.

pythregius

Bewuste gebruiker
tripke007 zei:

Dus jij wilt troep doorverkopen? wat nou als iemand anders er meer aan overhoudt dan een trip met slechte visuals en buikpijn?
je wilt dus graag net zo verneukeratief zijn als die gast van wie jij ze gekocht hebt. :(

tripke007

Newbie
kad er gistere 2meegegeve me ne maat van mij, die he die getest me nog iemand. geen van bijde hebben last gehad en vonde da ze toch goe getript hadde. mss ben ik gewoon ant doorflache en lieget puur an mij dat ni geworde is zoals k het hoopte. kga ze binne 2 weekends noges probere, mss dat totaal anders word, khoop erop. gr

Bovenaan