Stollen???

200466

Experimenterende gebruiker
Hey everybody! Ik heb laatst iemand gesproken die zelf G had gemaakt. Het zag er allemaal goed uit maar was alleen een beetje gelig van kleur... Echter toen het afgekoeld was, was het een grote klont geworden(koelkast). Mijn vraag is: Wat is de stollings temperatuur van GHB en wat kan hij er tegen doen? Hij gebruikt het 1 2 3 recept. Tijdens de bereiding heeft ie al 250 ml D-water extra toegevoegd. Het betrof de bereiding van 1 liter. Hij weet het nu niet meer!!!
Wie weet het wel? :cry: :cry: :cry:
Ps, met de zoekfunctie kan ik niets vinden...

200466

Ok, smeltpunt is dus ong. 146 gr. C... Maar iedereen bewaard het in de koelkast... Als swim het in de koelkast zet dan word het een harde gelige massa... Waar ligt dat nou aan?

slunse

Bewuste gebruiker
post eens de verhoudingen van het mengsel, hoeveel water er precies in zit enz..
voor een liter kun je gerust 650gr water gebruiken en nog goeie ghb hebben, dus voeg eens water toe of zet het gewoon in de kamer, dat bederft niet gauw

200466

130 naoh gram
280 gbl gram 1,124gr/ml
390 dH2o gram 1,000gr/ml

Dit is voor een halve liter.

Als extra toevoeging doet swim er nog 50 ml dH2o bij vanwege verdamping als hij een halve liter maakt...

slunse

Bewuste gebruiker
je gbl/noah verhouding klopt alvast. maar met dat receptje die je hier zojuist schreef kom je toch meer dan een halve liter uit? 1l ghb is ongeveer 1250g en hier kom je 800g uit dus heb je ongeveer .65l , niet?

anyway, eerst eens op een warmere plaats zetten die handel en verandert er nog niets giet er dan wat water bij; komt wel goed

Bovenaan