stom jointje!

Komt wel door depep hoor mafkees.

Deie "toet" zij jou gewoon dat je jezelf aan t kapot maken was. 1 grm pep op een normaal avondje utigaan, jij maakt jezelf dus echt helemaal naar de kk.

flash kieke

Wijs gebruiker
Koele_Komunikator zei:

Deie "toet" zij jou gewoon dat je jezelf aan t kapot maken was. 1 grm pep op een normaal avondje utigaan, jij maakt jezelf dus echt helemaal naar de kk.

Ik heb hem dat niet horen zeggen... :wink:

JewCookie

Wijs gebruiker
Koele_Komunikator zei:

hoe lang gebruik je?1 gram op een avond + nacht is vrij veel, maar kan best..

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
BallOn We zijn hier om informatie uit te wisselen. Probeer de pubers te bahandelen alsof je bij de EHBO werkt, en niet alsof je hun vader bent.

Mja ventje je bent ook een beetje dom, tuurlijk wordt je para van een joint in de volle trem, en al helemaal als je die pep hebt lopen snuiven. EN DUH dat je daarna moet kotsen, je was uitgeput door de pep dan komt die toetah hard aan.

Ik zou me meer zorgen maken over je speedgebruik dan dat jointje.

RoosJe16

Experimenterende gebruiker
Wel cool dat je zegt dat je veranderd bent. Dat hoop ik dan voor je. Had niet gezien dat dit topic al zo oud was trouwens..

Whatever..

dat kan haast niet dat het door dat jointje kwam of de pep moest al uitgewerkt zijn

want als ik snuif en dan kan ik zo paar joints 8ter mekaar oproken zonder dat ik er anders van word

Jelle Snel

Belezen gebruiker
ach jongen, your still breathing en daar mag je dan wel blij om zijn! Leer hiervan en luister naar je lichaam de volgende keer :wink:
:mrgreen:

berbe

Bewuste gebruiker
nee hoor kan echt wat ie zegt
kword nooit fell para
ik bedoel op pep gewoon para
als ik er wiet op rook
word ik super para
ik heb zwak voor wiet kan er niet tege
4 keer trekken en ik voel het al (nuchter dan )
op pep 3 keer trekke en word nog meer para

berbe

Bewuste gebruiker
kan aan vanalles liggen
ik zelf heb et ook al 2 keer gehad dat ikmoest kotsen en dat 1 keer van speed alleen
was omdat ik veel oraal gebruikt had terwijl ik ervoor nog nooiit oraal gebruikt had
en bleef er evegoed terwijl ik al het zuur in de keel kreeg op snuive
ineens blllrrrr allemaal witte enorm brandende troep door me keel uit naar buiten was toch net niet zo leuk

en 2de keer wask nog lichtjes bijna niet te merke onder invloed van speed had ervoor gewoon gemiddeld en normaal gebruikt
en begon op bbq met vriende bier te zuipen
door de pep voelde ik het bier niet en ineens kreegk me klop ram zat en super moe kotse ook weer witte brandende troep
dag erna was er nog dorre plek van in het gras:confused:
war eerst dus braaksel lag had helemaal weg gevrete weeral vond ik dit niet echt leuk
dus nu drink ik niets meer op speed
en als ik dat wel doe zorg ik dat ik ook onder ionvloed blijf van pep

maar op jointje zou het me denk ik alleenkunne overkomen als ik vreet kicks krijg door de wiet
en lmen maag overhoop ligt door dat ik oraal speed gebruikt had

berbe

Bewuste gebruiker
Koele_Komunikator zei:

1 gr is toch niet zo veel zeker niet bij uitgaan
(nouw bedoel ik wel niet uitgaan tot 1 a 2 uur)
maar tot een uur of 7,8 of 9 dan kan jer wel 3 a 4 door heen meer ook mja dan werk je jezelf gewoon een afkick die je eig nooit wil :d

Bovenaan