stom jointje!

flash kieke

Wijs gebruiker
Na een nachtje uitgaan(ong. 1gram pep op)

ging ik naar de bushalte,aan de bushalte nog een halve dikke toet gesmoordt,

toen kwam de bus ,ik begon me wat duizelig te voelen.

Ik stap op de bus,er was geen plaats mee,heel de bus was vol.
Na een minuutje begon ik mij echt raar te voelen,ik was min of meer aant neergaan,het voelde zo intens,ik d8 dat somige van de bus naar mij aan het kijken waren,ik werdt echt para,en ik d8 heel den tijd in de bus,ik ga de volgende halte hier afstappen,ik kon amper op mijn benen staan,ik had een gevoel dat ik moest kotsen,zo een half uur later ,en toen was het toppunt om bijna neer te vallen,ik hielt mij goed vast aan een zoon paaltje in de bus tot ik aan de volgende bushalte was,begon ondertussen al intense braakneigingen te krygen,toen ik gelukkig kon afstappen waar ik normaal ni moest afstappen,zag ik heel wazig,liep heel scheef naar een kotje ,en begon te kotsen dat niet meer normaal was,kreeg amper adem.
Na het overgeven voelde ik mij innees super en pakte ik de tram naar waar ik moest zijn.

Maar komt het door die joint dat ik fout ging?
En hebben jullie dees ook eens gehad?

:wave:

Bal0n

Badass junkie
Je bent echt een sukkel, op de manier waarop jij gebruikt. Je bent pas 15 ook toch?

Word toch wakker, ook al zou het de joint zijn, dan nog, je gebruikt kennelijk te vee lwant je lichaam gaat er aan onder door. Get a grip man..

flash kieke

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Je bent echt een sukkel, op de manier waarop jij gebruikt. Je bent pas 15 ook toch?

Word toch wakker, ook al zou het de joint zijn, dan nog, je gebruikt kennelijk te vee lwant je lichaam gaat er aan onder door. Get a grip man..

Ik zen 16 :wink:

ik was bekan 16 toen ik begon te gebreuke

1 gram op 1 nacht...das toch het normaal voor 1nacht

de meesten snuiven 2 a 2.5 gr.
dan is dat voor jouw buitegewoon veel. zeker?

Bal0n

Badass junkie
Ik weet niet of het veel voor mij is, maar als ik ervan ga kotsen en weet ik wat dan is het iig TE veel..

flash kieke

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Ik weet niet of het veel voor mij is, maar als ik ervan ga kotsen en weet ik wat dan is het iig TE veel..

Ik ken ook mensen die normaal 6pille op een nacht nemen en die te hard gingen van 2 pillen..

wrm zou het dan niet van speed kunnen?

flash kieke

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Je bent echt dom he, snap je het nou echt niet?

Wat valt er aan te snappe.

Wrm begin je innees mij af te kakke?

Er zijn zoveel mensen die fout gaan,wrm moet je dan zo doen tegen mij,en ben je kei vriendelijk tegen de andere die juist het zelfde hebben meegemaakt?

als je mij niet kan verdragen zeg het dan he.

Bal0n

Badass junkie
Ik kan je ook niet verdragen. Je komt elke maandag zo'n beetje vertellen hoe erg je wel niet naar de getver was het afgelopen weekend. Vervolgens ga je aan ons vragen hoe het komt dat je ligt te kotsen.

Snap je nu hoe dom dat is?

flash kieke

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Ik kan je ook niet verdragen. Je komt elke maandag zo'n beetje vertellen hoe erg je wel niet naar de getver was het afgelopen weekend. Vervolgens ga je aan ons vragen hoe het komt dat je ligt te kotsen.

Snap je nu hoe dom dat is?

wat moet anders doen?,

ik leg mijn ervaring uit en vraag nadien oe het kwam of zo.

srry. maar heb is 2 keer op een maandag is vertelt wat er was en hoe het kwam of zo.

maar ja :rolleyes:

Bal0n

Badass junkie
Het kwam omdat je te veel drugs genomen had, voel je je nu stoer? Je bent het namelijk niet..

flash kieke

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Het kwam omdat je te veel drugs genomen had, voel je je nu stoer? Je bent het namelijk niet..

Vorige week had ik ook een gram op.

nu ging het verkeerdt en vroeg dat het door dat jointje kwam.

En 1 gram is nu niet veel he,als je kijkt naar de andere pep gebruikers.

En waarom zou ik mij stoer voelen?Omdat ik fout ging?

Bal0n

Badass junkie
Tenenkrommend ignorant kereltje, je wilt het echt niet zien he. En ga eens wat meer aandacht besteden aan je Nederlandse lessen..

EDIT: en dan nog, wat wil je in vredesnaam opschieten met deze thread? Je hebt een slechte ervaring gehad, joh, verrassend, now get over it and go on about your life.

minn

Badass junkie
nou zeg !!
balon nu vind ik te hard worden,
die jongen verteld ons wat hij heeft meegemaakt,
miss niet slim om dit al op 16e te doen, ZIJN ZAAK
hij leest hier voldoende wat er fout kan gaan en heeft het zelf ook gemerkt = eigen verantwoordelijkheid

en mensen moeten hier kunne posten wat ze willen, en deze thread gaat niet buiten de regels naar mijn mening

Bal0n

Badass junkie
minn zei:
nou zeg !!
hij leest hier voldoende wat er fout kan gaan en heeft het zelf ook gemerkt = eigen verantwoordelijkheid

en mensen moeten hier kunne posten wat ze willen, en deze thread gaat niet buiten de regels naar mijn mening

Gelukkig ben ik geen mod meer, kan ik fijn eens uit mn slof schieten :wink:

Frisko

Badass junkie
Bal0n zei:
minn zei:
nou zeg !!

maar kan je wel sneller warns krijgen :grin: :P :P

minn

Badass junkie
Bal0n zei:
minn zei:
nou zeg !!

als iemand uit zn slof schiet is dat voor niemand leuk,
stuur dan gewoon een PM als je deze gozer op zon'n manier iets duidelijk wilt maken,
niemand last van
just you 2

Bal0n

Badass junkie
Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is.

Deranged

Badass junkie
Daar ben ik toevallig vant weekend zelf ook mee bezig geweest, toch vond ik het wel vrij harde woorden tegen zo'n lieve Belgische drugsgebruikende knul.

melissa

Wijs gebruiker
voel ik hier opgekropte emoties :( :( :(
tjonge.........
vanwaar die uitval balon,zo ken ik je helemaal niet joh :confused:
ik kan ook niks speciaals uit zijn verhaal opmaken,dan ken ik zijn andere posts natuurlijk niet.....
in principe zou niemand drugs moeten gebruiken of je nou 10 of 80 bent...
dus volgens mij staat leeftijd hier los van....
ik begrijp wat je bedoeld hoor,ik erger......eigenlijk is dat niet t juiste woord maar ja me ook weleens aan domme opmerkingen van vooral jongere gebruikers.....
dan denk ik.........grow up,zo als jij over drugs praat....
maarja hij is 16,dan kijk je anders tegen dingen aan dan waneer je een paar jaar ouder bent :wink:
ik lees tegenwoordig wel meer posts van jou dat ik me afvraag......
wat is er met balon gebeurd, :confused: :wink: :wink:
hij gaat flink los :wave: :wave:

Elektronik_dynamite

Badass junkie
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen met je manier van praten tegen andere mensen ik bedoel wie denk je wel niet wie je bent om zo tegen anderen te praten.
hij wou ten 1e alleen maar weten hoe het komt dat hij zich zo voelde
en als er dan een of ander persoon komt en zo doet schiet ie er nog niks mee op...
ok hij is fout bezig kwa gebruik en dat mag je ook rustig zeggen maar doe het dan op een NORMALE manier...

en dat je hem niet kan uitstaan is jou probleem wees dan een normaal en goed denkend mens en reageer er dan niet of normaal op, waarschijnlijk wil hij gewoon kwijt dat wat hij allemaal heeft meegemaakt dat is volkomen normaal...
je gaat toch ook niet alle trip reports afzeiken omdat jij vind dat het fout gebeurt, of ben je soms op ruzie uit met bepaalde mensen... je maakt zo immers geen vrienden...
en van wat ik zo merk als jij uit je slof schiet pak je mensen direct op alle punten die jij fout vind "ga eens wat meer aandacht besteden aan je Nederlandse lessen.." dat slaat toch helemaal nergens om... ik wil alleen zeggen kijk verder dan je neus lang is want
ten1e: het is een belg
ten2e: er bestaat zoiets als een leerprobleem
ten3e: taal is niet belangerijk, zolang je elkaar maar begrijpt...

"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."

waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld

en ik ga toch ook niet iedereen bewust maken van jou taalgebruik daar val ik ook niemand mee lastig... ik probeer het gewoon te negeren... en wat is er mis met jou dat jij dat niet kan ?
het lijkt me als er iets mis is daarmee dat jij ook niet helemaal in orde bent :wink:
dus kijk eerst naar jezelf en dan pas naar anderen
hierbij eindig ik mijn verhaal

@flash: probeer gewoon is wat minder te nemen :)

minn

Badass junkie
maar da's opzich wel normaal, dat je je als 'oudere' denkt bij post van mensen van mijn leeftijd 15 16, grow up!
mja, wij moeten ook nog groot worden :P

mja, zown uitval vind ik dan net weer iets té :)

minn

Badass junkie
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen met je manier van praten tegen andere mensen ik bedoel wie denk je wel niet wie je bent om zo tegen anderen te praten.
hij wou ten 1e alleen maar weten hoe het komt dat hij zich zo voelde
en als er dan een of ander persoon komt en zo doet schiet ie er nog niks mee op...
ok hij is fout bezig kwa gebruik en dat mag je ook rustig zeggen maar doe het dan op een NORMALE manier...

en dat je hem niet kan uitstaan is jou probleem wees dan een normaal en goed denkend mens en reageer er dan niet of normaal op, waarschijnlijk wil hij gewoon kwijt dat wat hij allemaal heeft meegemaakt dat is volkomen normaal...
je gaat toch ook niet alle trip reports afzeiken omdat jij vind dat het fout gebeurt, of ben je soms op ruzie uit met bepaalde mensen... je maakt zo immers geen vrienden...
en van wat ik zo merk als jij uit je slof schiet pak je mensen direct op alle punten die jij fout vind "ga eens wat meer aandacht besteden aan je Nederlandse lessen.." dat slaat toch helemaal nergens om... ik wil alleen zeggen kijk verder dan je neus lang is want
ten1e: het is een belg
ten2e: er bestaat zoiets als een leerprobleem
ten3e: taal is niet belangerijk, zolang je elkaar maar begrijpt...

"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."

waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld

en ik ga toch ook niet iedereen bewust maken van jou taalgebruik daar val ik ook niemand mee lastig... ik probeer het gewoon te negeren... en wat is er mis met jou dat jij dat niet kan ?
het lijkt me als er iets mis is daarmee dat jij ook niet helemaal in orde bent :wink:
dus kijk eerst naar jezelf en dan pas naar anderen
hierbij eindig ik mijn verhaal

@flash: probeer gewoon is wat minder te nemen :)

I agree :)

Bal0n

Badass junkie
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen

Niks moet.

Het punt is niet dat ik mensen duidelijk wil maken wat ik vind van zijn gebruik, meer van het feit dat het gewoon bijzonder slecht is. Dat mensen dit niet moeten doen als hun lichaam hen lief is. Nu weet ik niet hoe Flash Kieke over zijn lichaam denkt, maar hij doet er wel erg luchtig over.

Terwijl hij gewoon zijn lichaam compleet de tering in helpt, en er is hier ook niemand die het afkeurt. Dat is enkel wat ik probeer te zeggen, dat die jongen dom bezig is.

minn

Badass junkie
Bal0n zei:
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:

Niks moet.

Het punt is niet dat ik mensen duidelijk wil maken wat ik vind van zijn gebruik, meer van het feit dat het gewoon bijzonder slecht is. Dat mensen dit niet moeten doen als hun lichaam hen lief is. Nu weet ik niet hoe Flash Kieke over zijn lichaam denkt, maar hij doet er wel erg luchtig over.

Terwijl hij gewoon zijn lichaam compleet de tering in helpt, en er is hier ook niemand die het afkeurt. Dat is enkel wat ik probeer te zeggen, dat die jongen dom bezig is.

zeg dat dan op een andere manier, dan luistert die jongen er ook naar!
nu heeft flash kieke echt zoiets van :
man flikker tog op doe niet alsof je alles beter weet,,

als je het normaal brengt neem t ie het sneller over en gaat ie nadenken: hee die bal0n zou best es gelijk kunnen hebben :)

zo ben je veel sneller waar je zijn wilt

Elektronik_dynamite

Badass junkie
Bal0n zei:
Niks moet.

zeg dat dan gewoon tegen hem :)
ik bedoel om zo te reageren als hiervoor is toch nergens voor nodig het helpt alleen problemen de wereld in :wink:
en zoals je nu praat is tenminste acceptabel :)

flash kieke

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:

Niks moet.

Maar jij moet mij ook niet vertellen dat ik minder moet gaan gebruiken,en zeker niet op zoon manier!!

Als je nou zou zeggen,als ik jou was zou ik minder gebruiken,maar op zoon kut manier vin ik toch maar laf!

minn

Badass junkie
Deranged zei:
1 grammetje speed en een jointje is nog niet eens zoveel eigenlijk.

verschilt per persoon
ik ben ook na n halve joint mét tabak volledig stoned
nou deze jongen na deze hoeveelheid blijkbaar ook, of er is iets gruwelijk fout gegaan :)

Bal0n

Badass junkie
Zucht, nu weet ik weer waarom ik geen mod widle zijn. Onwetendheid galore, ik ben denk toch meer een DHP'er.. :)

flash kieke

Wijs gebruiker
minn zei:
Deranged zei:

verschilt per persoon
nou deze jongen na deze hoeveelheid blijkbaar ook, of er is iets gruwelijk fout gegaan :)

Ik heb ook wel genoeg na een halve joint, dan ben ik ook volledig stoned.

maar het gevoel dat ik had na pep was heel intens,en veel harder dan normaal.

En vroeg mij gwn af dat er mensen waren dat ze dat ook eens hebben meegemaakt.

Deranged

Badass junkie
Bal0n zei:
Zucht, nu weet ik weer waarom ik geen mod widle zijn. Onwetendheid galore, ik ben denk toch meer een DHP'er.. :)
Ge lult in de ruimte, 1 gram speed is een minimum hoeveelheid en dit is best te combineren met een jointje als iemand daar behoefte aan heeft. Waarom het zo fout ging bij kulleke weet ik niet maar het zou gewoon moeten kunnen, ook voor een 16 jarige. Zelf combineer ik speed nooit met wiet omdat ik daar het nut niet van in zie maar ik geloof dat iemand als Mac dat bijvoorbeeld wel gewoon doet, er is echt niks mis mee. Niks onwetendheid, dit weet ik toevallig. :wave:

minn

Badass junkie
flash kieke zei:
minn zei:
Deranged zei:

verschilt per persoon

moet toch ook gewoon kunnen ? :)

zullen we dan nu maar weer ontopic gaan ?

Frisko

Badass junkie
flash kieke zei:
minn zei:
Deranged zei:

verschilt per persoon

dude na een avond speed zullen er wel meerdere mensen misselijk worden als ze roken!!!
beetje schudden met de bus met je maag ed...
komaan,doe niet kinderachtig and face it!!!! :rolleyes:

ik geef balon toch wel gelijk,als ik flash zn eerdere berichten in ut verleden zie,dan denk ik ook dat balon zeker wel gelijk heeft... :rolleyes:

Bal0n

Badass junkie
Deranged zei:
Bal0n zei:
Ge lult in de ruimte, 1 gram speed is een minimum hoeveelheid en dit is best te combineren met een jointje als iemand daar behoefte aan heeft. Waarom het zo fout ging bij kulleke weet ik niet maar het zou gewoon moeten kunnen, ook voor een 16 jarige. Zelf combineer ik speed nooit met wiet omdat ik daar het nut niet van in zie maar ik geloof dat iemand als Mac dat bijvoorbeeld wel gewoon doet, er is echt niks mis mee. Niks onwetendheid, dit weet ik toevallig. :wave:

Ik doelde meer op het feit dat je sommige mensen echt geen ruk bij kan brengen, omdat ze gewoon te eigenwijs zijn.

Frisko

Badass junkie
Deranged zei:
Bal0n zei:
volgens mij volg jij balon niet helemaal,het gaat um helemaal niet om die joint bij die speed ofzo...
lees eens opnieuw en denk es na!!!

Deranged

Badass junkie
Flash boy gebruikt wel onverstandig af en toe, dat is te lezen in andere topics. Maar wat hij hier beschrijft is niet zo extreem, niks meer kunnen proeven na een nachtje op de snelle is dan weer een heel ander verhaal.

minn

Badass junkie
Deranged zei:
Flash boy gebruikt wel onverstandig af en toe, dat is te lezen in andere topics. Maar wat hij hier beschrijft is niet zo extreem, niks meer kunnen proeven na een nachtje op de snelle is dan weer een heel ander verhaal.

de hoeveelheid telt mee hoe je je voelt tijdens de trip maar ook hoe je die dag in je vel zit

Bovenaan