Stonede Moeder

EazyE

Newbie
Hallo, ik ben een jongen van 14 jaar die sinds gisteren in het bezit is van 2 gram sterke wiet en deze in een casettedoosje in de garage verstopt laat.

Nu is er iets raars, mijn moeder is nu stoned geloof ik!

Ze heeft gisteren aardig wat alcohol gedronken en vandaag komt ze er mee aan dat ze droge lippen heeft, dat ze af en toe moet trillen dat haar hartslag erg snel is en dat ze er niet helemaal bij is (voorbeeld aantal keren zonder reden rond de tafel lopen).

Echter heb ik gisteren een halfe jonko gerookt en had deze destijds bewaard in mijn gewone pakje sigaretten. Toen ik thuis kwam heb ik hem wel weer bij de andere joints in het casettedoosje gelegd maar toen ik later savonds met mijn moeder bij de TV zat, en ik aan het roken was merkte ik dat de filter heel erg zwart was. Wij keken dus in het doosje en ik zag aardig wat gruis liggen, zal vast van de joint af zijn gevallen maar ook nog 2 kleine stukjes nog niet verbrannde wiet liggen.

Mijn moeder gooide dit in de asbak voor haar op tafel en daar ligt het heel de avond voor haar neus, ze heeft zowiezo al een allergie voor bloemen, maar wiet is geen bloem geloof ik.

Dat ze nu stoned is kan geloof ik ook komen doordat ze telang in de garage is geweest of is dat niet mogelijk?

Ze wil ook niet naar me luisteren met het advies: suiker , schokolade eten, vinger in je keel steken en vraagt constant maar weer hoe ik dat nu zal moeten weten.

Wat nu te doen? :wave:

caatje

Badass junkie
Jeller zei:
beetje raar verhaal toch :confused:

Je moeder ziet toch wel het verschil van filter, vloei en vorm van de sigaret? En dan hebben we t nog niet over de andere smaak die een gewone sigaret heeft. Of bedoel je dat ze met een gewonen sigaret uit dat doosje wat wietkruimels aan het begin had zitten? Het is een erg wazig danwel vreemd verhaaltje.

Osi`

Bewuste gebruiker
En ask dit schrijf, benk ook stoned, rofl ^^
Mareuh, gewoon ff wachten tot uitgewerkt is :) Zoveel ergs kan er nie gebeuren zenne, m'n ma is ook stoned geweest (wel omdat die da wou proberen met mij) en die was zo leip jong, aan't huilen geweest, kon cola flesje nie meer opendoen. En nadien drek gon slapen enal. Was nog lachen ik en men broer :')

Maar volgende dag was nadien alles in orde zenne :)

Imke

Badass junkie
^LOL :mrgreen: @ Osi`

Mijn moeder kwam eens binnen toen we met de waterpijp bezig waren, en ze vroeg me wat dat was.. en ik zei euhm.. Appeltabak natuurlijk, mama! :smoke: en ze zei: Oooooh mag ik eens proeven? En na een paar keer, wou ze er niet meer mee stoppen. :openmouth:

Maar goed.. zoals hierboven al beschreven.. wacht nog een beetje af. :wave:

Osi`

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
^LOL :mrgreen: @ Osi`

Mijn moeder kwam eens binnen toen we met de waterpijp bezig waren, en ze vroeg me wat dat was.. en ik zei euhm.. Appeltabak natuurlijk, mama! :smoke: en ze zei: Oooooh mag ik eens proeven? En na een paar keer, wou ze er niet meer mee stoppen. :openmouth:

Maar goed.. zoals hierboven al beschreven.. wacht nog een beetje af. :wave:
Haha ^^ Is ook wel lachen, zeker als het over moeders gaat die iets willen proberen :mrgreen:

EazyE

Newbie
Nu is het dus duiddelijker :(

Mijn moeder heeft men wiet gevonden. Het is de eerste keer dat ik thuis wiet bewaar en meteen al raak. :rolleyes:

EazyE

Newbie
Nee ik heb het nog. :hearteyes:

ze heeft echter wel een joint OPEN GESCHEURD om te kijken wat erin zat. :angry: :angry:

Geen idee hoe ze eigenlijk stoned is geworden. :stoned:

Jadi

Bewuste gebruiker
EazyE zei:
Hallo, ik ben een jongen van 14 jaar die sinds gisteren in het bezit is van 2 gram sterke wiet en deze in een casettedoosje in de garage verstopt laat.

Nu is er iets raars, mijn moeder is nu stoned geloof ik!

Ze heeft gisteren aardig wat alcohol gedronken en vandaag komt ze er mee aan dat ze droge lippen heeft, dat ze af en toe moet trillen dat haar hartslag erg snel is en dat ze er niet helemaal bij is (voorbeeld aantal keren zonder reden rond de tafel lopen).

Echter heb ik gisteren een halfe jonko gerookt en had deze destijds bewaard in mijn gewone pakje sigaretten. Toen ik thuis kwam heb ik hem wel weer bij de andere joints in het casettedoosje gelegd maar toen ik later savonds met mijn moeder bij de TV zat, en ik aan het roken was merkte ik dat de filter heel erg zwart was. Wij keken dus in het doosje en ik zag aardig wat gruis liggen, zal vast van de joint af zijn gevallen maar ook nog 2 kleine stukjes nog niet verbrannde wiet liggen.

Mijn moeder gooide dit in de asbak voor haar op tafel en daar ligt het heel de avond voor haar neus, ze heeft zowiezo al een allergie voor bloemen, maar wiet is geen bloem geloof ik.

Dat ze nu stoned is kan geloof ik ook komen doordat ze telang in de garage is geweest of is dat niet mogelijk?

Ze wil ook niet naar me luisteren met het advies: suiker , schokolade eten, vinger in je keel steken en vraagt constant maar weer hoe ik dat nu zal moeten weten.

Wat nu te doen? :wave:
Ik benoem dit tot het wazigste topic van DF, of ik ben gewoon te stoned, kan ook...

:tearsofjoy: schokolade

BillyBilo

Badass junkie
sookola

damned moeders van tegenwoordig, wiet rokende, bezemvliegende opstijgende spacende schoonmakende schokolade etende vrouwen

pepito

Bewuste gebruiker
Lijkt mij gewoon een kater.....
Je brengt aardig wat non-topics in, maar goed, ben 30 jaar geleden ook 14 geweest..... :mrgreen:

ZI09

Bewuste gebruiker
De titel slaat echt alles, en het verhaal slaat nog meer dan alles, nondejuu zeg :')

Wacky

Badass junkie
Maarja, als je moeder katers heeft die jou doen denken dat ze stoned is dan zal ze wel niet al te moeilijk doen over dat jij ens een jointje rookt :)

jeetje dude, wat schrijf jij lastig! wiet is zeer mild, je kan niet stoned worden door het te ruiken. passief stoned is mogelijk maar dan moet je naast je ma gezeten hebben terwijl je die blow rookte. en dan nog zal je ma niet eens zo heel stoned zijn. wiet is trouwens in feite wel een bloem. als je ma alergisch is voor stuifmeel, hoef je je geen zorgen te maken, want je rookt de vrouwlijke plant, je rookt eigelijk onbevruchten 'eitjes', al zet je een mannetjes plant naast een vrouwelijk plant dan zullen er zaadjes in de toppen ontstaan A.K.A je harvest is verpest. en ik moet ook wel zeggen dat je best fucked up adviezen heb gegeven man :grin: . oke als je ma aan de XTC zat had suiker wel geholpen, kotsen helpt alleen als je miselijk bent van de alcohol en het uit je maag moet hebben en chocola is gewoon kanker chil das altijd een goede aanrader, als shit met blowen verkeerd gaat dan kan je het beste ff gaan liggen, na 10 minuten tops is alles weer chillie.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Je ma was in de war, rent rondjes om de tafel heen, heeft droge lippen en een snelle hartslag? Lijkt me duidelijk toch.. Lees het speedforum maar s door :sunglasses:

Toch maar vragen om andere afslankpillen maybe? :grin: :grin:

Serenity

Badass junkie
Supervlieg zei:
Je ma was in de war, rent rondjes om de tafel heen, heeft droge lippen en een snelle hartslag? Lijkt me duidelijk toch.. Lees het speedforum maar s door :sunglasses:

Toch maar vragen om andere afslankpillen maybe? :grin: :grin:

hahahah :mrgreen: Geniaal.

richie87

Belezen gebruiker
vandaag komt ze er mee aan dat ze droge lippen heeft, dat ze af en toe moet trillen dat haar hartslag erg snel is en dat ze er niet helemaal bij is (voorbeeld aantal keren zonder reden rond de tafel lopen

heb deze aflevering gezien man :openmouth: vanavond is net gebleken dat je moeder een robot is gestuurt door demonische krachten uit een ander universum...

Imke

Badass junkie
richie87 zei:
vandaag komt ze er mee aan dat ze droge lippen heeft, dat ze af en toe moet trillen dat haar hartslag erg snel is en dat ze er niet helemaal bij is (voorbeeld aantal keren zonder reden rond de tafel lopen

heb deze aflevering gezien man :openmouth: vanavond is net gebleken dat je moeder een robot is gestuurt door demonische krachten uit de ruimte... :)

Hehe dat komt me bekend voor. :smoke:

RoosJe16

Experimenterende gebruiker
Haha, inderdaad ja :mrgreen:

Mijn mama belde de ambulance nadat ze 'wel eens een jointje wilde proberen'.

Haar woorden: HELP HELP, MIJN VRIEND GAAT DOOD. JA NEE WE HEBBEN EEN JOINT GEROOKT, HIJ GAAT DOOHOOD!!..

Ja mams, steek er nog 1 op :smoke:

ZI09

Bewuste gebruiker
dirtbag zei:
nee dat moet je hebbe, staan er ineens 16 ambulances voor de deur :P
Dat is ook niks.

Althans, ervanuitgaande dat de gemiddelde persoon niet genoeg wiet heeft voor 32 mensen.

troebadoer

Bewuste gebruiker
14 jaar en dan al wiet roken, en je mag het van je moeder zelfs!

slechte moeder naar mijn mening..

Tenzij je het alleen bij haar mag doen zodat ze erbij is als er wat fout gaat of dat ze het dus kan controleren ofzo hoeveel je rookt, dan is het wel slim.

Kimmerd

Bewuste gebruiker
Moest men pa weten , dat ik smoor , steekt hij me in een instelling fzo:confused: , of ik leef gewoon niet meer

Lord Herbal

Belezen gebruiker
ik ben er nooit bijgeweest toen me ma stoned was... maar ze is het wel geweest..
er lach een bijna leeg zakje superpollum op mn bureau toen me ma binnekwam, vraagt ze, wat is dat voor hasj? ik zeg superpollum, zegt ze, o ja, dat komt uit libanon of marokko... ik zat daar... met stomheid geslagen...

een week later heeft ze voor mij wiet gehaald in amsterdam toen we daar naar het ziekenhuis ginge.. nog leuker, mijn oom heeft ons aangeraden naar welke shop te gaan...

Bovenaan