Stop met achter vendors te vragen via PM!

Nihilist88

Badass junkie
Ik krijg wel vrij regelmatig, via PM, de vraag achter vendors, welke ik kan aanraden.

Rapporteerde in het verleden niet echt, gaf enkel de regel n waarschuwing, maar tgebeurt te vaak.

Dus vanaf nu rapporteer ik deze individu's ook.

Zo duidelijke boodschap lijkt me en vr de rest sta ik open vr alle vragen en delen van mijn ervaringen, binnen de forumregels 😄

transformated

Badass junkie
Ik krijg wel vrij regelmatig, via PM, de vraag achter vendors, welke ik kan aanraden.

Rapporteerde in het verleden niet echt, gaf enkel de regel n waarschuwing, maar tgebeurt te vaak.

Dus vanaf nu rapporteer ik deze individu's ook.

Zo duidelijke boodschap lijkt me en vr de rest sta ik open vr alle vragen en delen van mijn ervaringen, binnen de forumregels 😄
Ik heb er eigenlijk nooit van last. Maar weet wel dat sommige leden hier waarschijnlijk vaak last van hebben.
Is altijd zo geweest hier op DF. Het is ook en drugsforum en mensen denken vaak hier te kunnen scoren en dat lukt ook doordat ze scoren met de banhamer!

witte270

Bewuste gebruiker
Wat ik bloedirritant vind is wanneer je een serieuze vraag of tripreport maakt en er vervolgens een account van een dag oud aan je vraagt welke regio je je bevindt. Alleen maar om zooi te verkopen.

Dirkdirk

DF-koning
Je kunt ze ook een link naar een potlood vendor geven. Dan is het snel afgelopen met die ongein.
Potlood vendor? Potlood vendor? HET IS POTLOODVENTER! Een potlood vendor is een half Nederlands half Engelse naam voor iemand die daadwerkelijk potloden verkoopt. Een potloodventer is iemand die zijn jas opentrekt om zijn slurfjan aan voorbijgangers te zien omdat hij seksueel opgewonden raakt van mensen die schrikken om zijn naaktheid.

en door. :handpointright1:

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Potlood vendor? Potlood vendor? HET IS POTLOODVENTER! Een potlood vendor is een half Nederlands half Engelse naam voor iemand die daadwerkelijk potloden verkoopt. Een potloodventer is iemand die zijn jas opentrekt om zijn slurfjan aan voorbijgangers te zien omdat hij seksueel opgewonden raakt van mensen die schrikken om zijn naaktheid.

Dit heb ik een keer meegemaakt toen ik nog schattig was, als 16 jarige, liep met een vriendin over straat en een jongen die bij z'n fiets stond haalde opeens zijn halfslappe komkommer uit z'n broek.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Gewoon rapporteren en negeren die pb's. Ik heb er minder last van komt vast omdat ik dat topic had geschreven over noem geen RC vendors.

Inhoudsopgave

Bewuste gebruiker

De potloodvendor hier kom ik wel regelmatig. Mal uitgevallen wannabe 20-jarige kunstcarriere.

Bovenaan