Stoppen ermee

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Ik denk dat ik ga stoppen met alle drugs te gebruiken
Ik ben er zojuist achter gekomen dat die shit je conditie opvreet en aangezien ik bezig ben met fitness kan ik dat niet gebruiken :tongueout:

Het wordt een moeilijke zet maarja ik zal het proberen zolang mogelijk vol te houden

Adieje wa Drugsforum Mischien tot ooit... :wave:

buzzrider

Wijs gebruiker
Het is net door de drugs dat ik gestopt ben met powertraining, dus ik wens je alvast meer succes dan ik.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Je moet gewoon de dingen gebruiken die niet te katabool zijn.

Ghb, tripmiddelen, af en toe eens alcohol in het weekend kan geen kwaad.

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Ik gebruikte: Xtc,Alchohol af en toen en paddos heel af en toe

Maar ik ga nu proberen zo lang mogelijk te stoppen met het gebruiken ervan heb mijn laatste snoepjes al weg gegeven

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Die paddo's kun je blijven doen hoor.. :rolleyes:

Ik zal niks zeggen anders krijg ik weer filmpjes met beledigingen te zien :stoned:

OT: Goed dat je stopt! Ik zag je nogal vaak praten over weer een keertje MDMA en hallucineren ermee enzo. Klonk alsof het voor problemen zou kunnen zorgen in ieder geval :P
Mocht fitness geen inspiratie zijn, probeer het dan nog steeds vol te houden. Er zijn belangrijkere redenen dan fitness om te stoppen. :)

Flugeltje

Wijs gebruiker
Wacht tot het uit is met je liefje. Je stopt met trainen en begint je verdriet te verdrinken. Veel succes verder

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Komt goed allemaal ben nog helemaal gek op het meisje hoor En als t uit zo gaan dan zou ik heel erg aggresief worden en alleen maar meer gaan fittnessen zodat ik mijn woede kwijt kan :flushed:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Worstenjongen zei:
Komt goed allemaal ben nog helemaal gek op het meisje hoor En als t uit zo gaan dan zou ik heel erg aggresief worden en alleen maar meer gaan fittnessen zodat ik mijn woede kwijt kan :flushed:

Zo moet het bro !!!!

Geen gebitch maar bikkelharde trainingen. Deadlifte , squatte, barbell in je nek.. goede honderd kilo in je nek, door je knieën en teug recht.

De meeste verliezen soms hun motivatie door een meisje, maar je kunt moeilijk voor elk wittewasje je trainingen laten staan, dat schiet niet op.

ps: noem het aub geen fitness, klinkt zo gay, maar krachttraining. Tenzij je alleen je armen en je borst traint... Ga zwaar squaten en neem die pilaren goed aan kerel... en laat je niet afleiden door een meisje... dat gevoel gaat wel over, je fysiek blijft

Moes-4

Experimenterende gebruiker
Flugeltje zei:
Zo moet het bro !!!!

Geen gebitch maar bikkelharde trainingen. Deadlifte , squatte, barbell in je nek.. goede honderd kilo in je nek, door je knieën en teug recht.

Haha prachtig :grin:

Maar toch, succes! :wink:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ja, ik hoorde dat flink sporten, net zolang tot je er bijna bij neervalt, je zo een goed gevoel kan geven, dat nergens mee te vergelijken is.

Je voelt je geweldig, je kan de hele wereld aan, en je bent er helder en fit bij. En dit gevoel kan je zo vaak voelen als je wilt, het wordt allen maar sterker.

Een bodybuilder in de sportschool zei me eens
Na een uurtje zweten, en bikkelen, heerlijk in de sauna bijkomen, dan een koel glas vruchtensap. wat smaakt naar een smaakexplosie, die je tot in je tenen voelt

cronos

Wijs gebruiker
cronos zei:
toch oppassen hé worstenjongen mannen die fitness en bodybuilding nemen sterioden ze nemen dan veel spul voor hun spierkes,maar hun piemel krimpt en door hun lage potentie komen de meesten gay(ik zou je niet graag later in het topic"kontneuken"opmerken),raad van cronos :rolleyes: ik doe niet aan bodybuilding maar aan bodypudding want ik heb een dikke pens en weeg 100 kilo :angry: ,veel succes met het stoppen hé :wink:

T-men

Bewuste gebruiker
Worstenjongen zei:
Komt goed allemaal ben nog helemaal gek op het meisje hoor En als t uit zo gaan dan zou ik heel erg aggresief worden en alleen maar meer gaan fittnessen zodat ik mijn woede kwijt kan

Tja, dacht dat ik ooit ook eens... :grin:

Flugeltje

Wijs gebruiker
cronos zei:
cronos zei:
toch oppassen hé worstenjongen mannen die fitness en bodybuilding nemen sterioden ze nemen dan veel spul voor hun spierkes,maar hun piemel krimpt en door hun lage potentie komen de meesten gay(ik zou je niet graag later in het topic"kontneuken"opmerken),raad van cronos :rolleyes: ik doe niet aan bodybuilding maar aan bodypudding want ik heb een dikke pens en weeg 100 kilo :angry: ,veel succes met het stoppen hé :wink:

Je kunt beter zwijgen ipv zulke dingen te verkondigen. De mensen altijd met hun vooroordelen

cronos

Wijs gebruiker
Flugeltje zei:
cronos zei:
cronos zei:

Je kunt beter zwijgen ipv zulke dingen te verkondigen. De mensen altijd met hun vooroordelen
zeg mag ik eens niet grappen,ik wens die worsteboy het allerbeste hé :wink:

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
En ik heb me zojuist gerealiseerd dat ik jullie allemaal veels te veel mis en dat ik toch maar gewoon actief blijf op dit forum maar wel niet ga gebruiken :grin:

Bovenaan