Heb zelf altijd met pep en g dat ik de pep niet meer merk, alleen pep doet meer heb ik het idee qua lustopwekking ook heb ik bij pep dat ik er pas opgewonden van word als het wat begint uit te werken en dan bijpak wat niet super goed voor je is. Beetje lange tekst dus scroll naar onder voor kort antwoord.
eerste dosis pep maakt me vooral zelfverzekerd en rustig/geen angst maar niks voor m'n libido.
Kan voor iedereen anders zijn natuurlijk maar ik vond pep bijvoorbeeld in eerste instant niet zo opwindend totdat het voorgenoemde dus gebeurde (het werkte wat uit) en hoor veel ook zeggen dat pep niks voor ze is en ik denk misschien dat het daarmee te maken heeft.. het remt als het goed is de heropname van bepaalde stoffen (misschien noradrenaline en dopamine, of dat was ritalin en bij amfetamine maak je juist weer meer dopamine aan weet het niet helemaal) en je maakt extra dopamine aan dus soms voelt het dan net alsof het rond het eind allemaal in 1x komt, is persoonlijke ervaring, geen bewijs ervoor of iets. Het is voor mensen met ad(h)d als t goed is namelijk zo dat dit medicijn helpt omdat er dan tijdelijk meer overblijft en dus betere concentratie en dus minder prikkels, hoop dat ik je hiermee een soort van help. Heb zelf wel add ook dus misschien ervaar ik het anders en heb ik gewoon iets meer nodig. (Zonder medicatie ben ik bijvoorbeeld na 2 uur op en met kan ik makkelijk 8 uur, word er helaas wel depri van, dus mee gestopt)
kort maar krachtig bij pep moet je dus soms geduldig zijn maar als je er eenmaal inzit is het wel erg fijn en anders inderdaad 3m of x en g. G zonder upper zou ik niet doen maar dat is persoonlijk.
Veel plezier