Zoektocht naar de ultieme seksueel obsessieve drug – puur lust, rauw en dierlijk

ManPaardKrokodil

Bewuste gebruiker
k zoek dus iets dat je:
• Obsessief geil maakt
• Een tunnelvisie op seks geeft
• Je controle los laat
• Je echt in die beest-modus zet
• Maar dan zonder de zenuwslopende stress van coke
Toch grappig dat ik niemand over wiet hoor. En stevige Sativa zoals white widow of super silver haze voldoet toch best aan jouw vereisten. Alleen na een uurtje of twee val je meestal in een couchlock, maar dat is prima even uitblazen in elkaars armen

Heb zelf altijd met pep en g dat ik de pep niet meer merk, alleen pep doet meer heb ik het idee qua lustopwekking ook heb ik bij pep dat ik er pas opgewonden van word als het wat begint uit te werken en dan bijpak wat niet super goed voor je is. Beetje lange tekst dus scroll naar onder voor kort antwoord.

eerste dosis pep maakt me vooral zelfverzekerd en rustig/geen angst maar niks voor m'n libido.

Kan voor iedereen anders zijn natuurlijk maar ik vond pep bijvoorbeeld in eerste instant niet zo opwindend totdat het voorgenoemde dus gebeurde (het werkte wat uit) en hoor veel ook zeggen dat pep niks voor ze is en ik denk misschien dat het daarmee te maken heeft.. het remt als het goed is de heropname van bepaalde stoffen (misschien noradrenaline en dopamine, of dat was ritalin en bij amfetamine maak je juist weer meer dopamine aan weet het niet helemaal) en je maakt extra dopamine aan dus soms voelt het dan net alsof het rond het eind allemaal in 1x komt, is persoonlijke ervaring, geen bewijs ervoor of iets. Het is voor mensen met ad(h)d als t goed is namelijk zo dat dit medicijn helpt omdat er dan tijdelijk meer overblijft en dus betere concentratie en dus minder prikkels, hoop dat ik je hiermee een soort van help. Heb zelf wel add ook dus misschien ervaar ik het anders en heb ik gewoon iets meer nodig. (Zonder medicatie ben ik bijvoorbeeld na 2 uur op en met kan ik makkelijk 8 uur, word er helaas wel depri van, dus mee gestopt)

kort maar krachtig bij pep moet je dus soms geduldig zijn maar als je er eenmaal inzit is het wel erg fijn en anders inderdaad 3m of x en g. G zonder upper zou ik niet doen maar dat is persoonlijk.

Veel plezier

FredFlagstone

Experimenterende gebruiker
NP!

Yes, de ghb inderdaad gewoon oraal. Liefst een minuut of 20 na inname 2mmc. Zodat ik eerst goed de 2mmc voel en ze daarna heerlijk samen komen. Het is echt een fijne combinatie wat mij betreft.

Dosis luistert niet zo nauw bij 2mmc als bijv bij mdma of 6apb. Je gaat niet opeens heel hard als je 200mg neemt ipv 150mg. Mijn vriendin neemt ook gewoon de 200mg capsules en gaat altijd goed. Maar probeer vooral zelf uit zou ik zeggen. No shame in starting low :) succes.
Hoe voelt 2mmc dan anders dan MDMA? Ik heb geen ervaring met 2mmc, nog. Met MDMA namen we pas GHB na 2 of 3 uur, als de MDMA “rustige” periode aanbrak. We waren dan nog wel opgewonden maar niet zo “vurig”, zeg maar. Daar zorgde de dosis GHB in een vol glas RedBull dan voor. Die RedBull leek wel voor een extra rush te zorgen die je na 15, 20 minuten zo rond je ballen voelt. Erg lekker en “tegen het dak” van de geiligheid

zweefmolen

Experimenterende gebruiker
Een goed boek hierover is Verneukt! van Mark Verburg. Ik kan aanraden om eerst eens dat boek te lezen voordat je besluit wat je doet.
Ik heb dat boek gelezen en ik vond het een tegenvaller qua plot en schrijfstijl. Herhaling op herhaling van hetzelfde zonder echt diepere inzichten te verschaffen. Er zijn podcasts over dit onderwerp die ik beter vind, zoals Aftermeth en Leben Lieben Leiden.

Bovenaan