Stoppen met blowen

Chamo1995

Newbie
Hey allemaal al een tijdje lang probeer ik te stoppen met blowen omdat ik graag zou willen aankomen en merkt dat het heel veel invloed heeft in me dagelijkse leven maar heb vaak last van terugval heeft iemand tips voor mij

Narayani

Bewuste gebruiker
Omschrijf je situatie? Wat triggert voor jou een terugval? Wat voor een invloed merk je in je dagelijks leven ervan?

Je zegt dat je oa wil stoppen omdat je aan wilt komen. Kamp je met ondergewicht? Bij de meeste mensen zorgt blowen juist voor meer eetlust maar bij jou niet neem ik dan maar even aan. Dat zou betekenen dat er iets anders is wat in sterkere mate je eetlust beïnvloedt, misschien kun je bij jezelf nagaan of er niet een ander probleem is, misschien zit je niet zo lekker in je vel? Dit beïnvloedt (vaak) de eetlust en zou een logische verklaring zijn voor terugvallen.

Als het je maar niet lukt om te stoppen terwijl je het wel wilt is het goed om een afspraak te maken bij de huisarts. Als je denkt dat je eetlust hier mee te maken heeft zou ik dat ook zeker aangeven bij hem/haar. Je huisarts heeft beroepsgeheim :)

Ik kan je alleen maar mijn methode vertellen. Om een lang verhaal kort te maken.
Stop met het roken van wiet. Veel te hoog THC gehalte.
Ga Hasj roken. CBD fokt je niet zo op.
Steeds mindere kwaliteit Hasj. Maakt stoppen een stuk makkelijker.
De huidige wiet valt naar mijn mening onder de hard drugs. THC gehaltes bovende 10% maken je kompleet psychotisch en paranoia.Wiet is verdriet.
Hasj roken is een eerste stap. Ik heb 30 jaar lang dagelijks flink geblowd, en ben nu zelfs ook al een paar jaar van de nicotineverslaving af.
Wens je veel succes en sterkte toe.

MeejheM

Badass junkie
of je vraagt om bijvoorbeeld hasj met veel cbd(s) en een laag thc gehalte, en je steekt minder in je joints, en rookt er minder per dag. dan hoef je niet vele malen opzoek naar de kutste wiet, en bespaar je geld.

Ik ben zelf ooit in 1 keer gestopt, vanaf een paar gram per dag naar niks. niet vrijwillig, maargoed. ik had eigenlijk geen last van ontwenning, en heb 3 jaar daarna niks meer gerookt. toen ik besloot op een warme dag in zuid frankrijk wat marrokaanse hash te roken heb ik daar een paar uur spijt van gehad, en ik rook sindsdien al jaaaren bijna niks meer. heel af en toe.

Bovenaan