Stoppen met blowen...!!!

ditch1989

Newbie
Yóh mensen,

ik zal me even in het kort voorstellen,

Heet kevin,
kom uit amersfoort en ben 17 jaar oud,
blow nu zo ongeveer 3a 4 jaar,
en nu bij deze de vraag, zijn er hier nog mensen met goede tips om te kunnen stoppen,
want wat ik vaak genoeg heb gehoord en eigenlijk altijd nooit wilde toegeven, wiet is nog best verslavend....(geestelijk)
en nu ik deze afgelopen 3 weken tot 1x paddo's 2x XTC 2x Speed ben gekomen, vind ik het zo wel even genoeg,...
heb je tips, GRAAG...????!!!

Gr Ditch« :rolleyes:

ZI09

Bewuste gebruiker
Volgens mij is er niet echt iets wat je van de gedachet aan blowen afhelpt.

Maar, je kan wel inderdaad gaan sporten, zodat ej "gezond" moe wordt, en dus perfect kan slapen zónder wiet.
En verder, gewoon doen, en in 1 keer, NIET meer smoken. Eerste dagen lijken kut te gaan, maar hoe langer je het niet doet, hoe minder last je er van lijkt te gaan hebben.
VErder ff bladeren door coffeeshop subforum hierzo, daar staat er ook nog wel een topicje of wat over.

Flugeltje

Wijs gebruiker
ZI09 zei:
Volgens mij is er niet echt iets wat je van de gedachet aan blowen afhelpt.

Maar, je kan wel inderdaad gaan sporten, zodat ej "gezond" moe wordt, en dus perfect kan slapen zónder wiet.
En verder, gewoon doen, en in 1 keer, NIET meer smoken. Eerste dagen lijken kut te gaan, maar hoe langer je het niet doet, hoe minder last je er van lijkt te gaan hebben.
VErder ff bladeren door coffeeshop subforum hierzo, daar staat er ook nog wel een topicje of wat over.

Is wel een beetje met alles zo

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ja ik denk dat andere afleiding al een hele hoop scheelt.
Dus bijvoorbeeld lekker sporten ofzo.
heerlijk!

ditch1989 zei:
Yóh mensen,

ik zal me even in het kort voorstellen,

Heet kevin,
kom uit amersfoort en ben 17 jaar oud,
blow nu zo ongeveer 3a 4 jaar,
en nu bij deze de vraag, zijn er hier nog mensen met goede tips om te kunnen stoppen,
want wat ik vaak genoeg heb gehoord en eigenlijk altijd nooit wilde toegeven, wiet is nog best verslavend....(geestelijk)
en nu ik deze afgelopen 3 weken tot 1x paddo's 2x XTC 2x Speed ben gekomen, vind ik het zo wel even genoeg,...
heb je tips, GRAAG...????!!!

Gr Ditch« :rolleyes:

Hoi, ik ben zelf nu 4 dagen gestopt met blowen en heb hier websites over gemaakt, waarin ikmijn ervaringen in een blog schrijf. Misschien heb je er wat aan. www.myspace.com/stoppen_met_blowen en http://stoppen-met-blowen1.hyves.nl/ Succes! P.S. Ik ben al 10 jaar afgekickt van XTC en speed. Ik ben er 5 jaar aan verslaafd geweest, dus alsjeblieft begin er niet aan, want je gaat eraan kapot

eckies

Belezen gebruiker
Ben 12 dagen gestopt met blowen, na ong 3 jaar dagelijks gebruik in grote heoveelheden. Heb er midner moeite mee dan verwacht, maar alsnog is het zwaar. Ben de eerste dagen maar ff binnen gebleven en niet gaan hangen op de straat. Dat scheelt echt een hoop ! Als ik het heel moeilijk heb dan grijp ik naar een sigaretje (ben ook daarmee gestopt). Heb ik toch nog het gevoel dat ik iets rook. Zoals eerder genoemd, zoek een nieuwe bezigheid, gewoon ff afleiding. Ik wens je succes.

Ser

Newbie
Ik heb 2 jaar zn beetje elke dag geblowed. Sinds 2 maanden blow ik eigenlijk helemaal niet meer. Het is zeg maar alsof me lichaam zegt "Blowen is niet chill" Heb er gewoon geen zin in. En eerlijk gezegd vind ik me dagen nuchter doorbrenger veel leuker dan stoned :wink:
Ik heb in deze 2 maanden helemaal geen trek gehad in een joint en makkelijk kunnen slapen.

Zijn er meer mensen die zeg maar zo onverwachts zo makkelijk kunnen stoppen?

Delirium

Badass junkie
Een creatieve hobby zoeken? Tekenen, schilderen, muziek maken, zingen, toneel, whatever. Iets waarmee je zelf iets maakt en waarop je achteraf trots kan zijn :grin: En 's avonds eerst een rondje joggen, zodat je moe raakt en dan lekker in bed gaan liggen :)

WTF_I_AM_TRIPPING

Experimenterende gebruiker
Gewoon stoppen, zo simpel is dat..
Zo heb ik het in ieder geval gedaan na 5 jaar dagelijks, enige wat je hebt is misschien 2 weken moeilijk slapen.Als je niet meer wilt is dat voor mij reden genoeg om te stoppen, heb er verder geen hobbies bij nodig.Ben nu al een jaartje gestopt ofzo, maar rook nog wel tabak omdat ik dat stoer vind. :rolleyes:

Bovenaan