Strand trip met X?

Hallo!

Eerste post op dit forum :)

Ik had een plannetje om op het strand te gaan trippen.
nu willen we dit al vroeg gaan doen (rond 9 á 10 uur) zodat we de hele dag op het strand kunnen rondlopen, en dan als het uitgewerkt is lekker naar huis.

Maar wat vinden jullie?
Zou dit te doen zijn als we een rustig strandje uitzoeken?
want als er mensen aankomen, hoe kunnen we dit oplossen, ( Zowiezo zonnebril )
En ga je niet bad of angstig voelen als er mensen aankomen? (eventueel mensen met honden, maar ook Politie/strandwacht etc)

En hebben jullie nog aanraders of tips?

Thanks!

Maddog

Bewuste gebruiker
Als je ooit een keer een politiehond wilt knuffelen, dan doe je dat met x (als x=mdma)

of neem een vlieger me :grin: dan is het net of je ergens gaat vliegeren. neem wel een paar blikjes frisdrank mee. en wat gesmeerde broodjes, is wel lekker

jaapi

Belezen gebruiker
verder zou ik me niet te druk maken over of anderen zien dat je aan de x zit. Mensen die het niet kennen zullen het niet snel als xtc-dingen zien. Als je geen anderen lastigvalt en geen rugzak vol pillen bij hebt zal er ook geen agent moeilijk over doen.

have fun :), mocht je het in de zomer gaan doen, zou ik wel goed opletten op je vocht inname, gezien de zon je extra uitdroogd.

gr

heel erg bedankt van julie snelle reacties mensen!

maar hebben mensen nog tips ofzo?
ik had zelf nog een vraag: als je het koud hebt op het strand, en ik neem die X zeg maar.
Word ik dan wat warmer, en dat je het niet meer koud krijgt?
Thuis of op feestjes kreeg ik het altijd benauwd als een gek!
maar zou dat dan ook het strand zo zijn met een graadje of 10?
bedankt!

Tufnut

Badass junkie
Ik zou het strand als locatie persoonlijk voor een zomeravond gebruiken. Veel te koud man nu. Door de X zal je de kou minder voelen, maar tegelijk kan dit ook het effect negatief beinvloedden. Niet dat het niet leuk zal zijn hoor; ik zou het alleen nu niet doen.

Bovenaan