Stropharia Cubensis

J0rrit

Badass junkie
Ik heb hier een bakje Stropharia Cubensis. Ik vroeg truffels in de smartshop en kreeg deze. Ik heb op Internet opgezocht en synoniemen hiervoor zijn het kaalkopje en de mexicaanse. Dit zijn dus geen truffels of wel?

Een portie is 30 gram staat erop. Is dit veel om in 1 keer te eten? Ik dacht dat vorige keer truffels 15 gram 1 portie was, maar ben niet zeker. Heb het wel al verschillende keren gedaan?

De jongen

Bewuste gebruiker
Hoow ik zou gaan voor de helft als het je eerste keer is. Dit zijn inderdaad geen truffels nee.
Als ik het goed heb is een trip van 30 gram al best heavy....

Ik ga het zelf ook heel binnekort doen. BEn zeeeer benieuwd.

Ben je van plan een tripverslag te schrijve?????

Een leuke reis allesinds.

J0rrit

Badass junkie
De jongen zei:
Hoow ik zou gaan voor de helft als het je eerste keer is. Dit zijn inderdaad geen truffels nee.
Als ik het goed heb is een trip van 30 gram al best heavy....

Ik ga het zelf ook heel binnekort doen. BEn zeeeer benieuwd.

Ben je van plan een tripverslag te schrijve?????

Een leuke reis allesinds.

nee geen eerste keer paddos. maar ik vroeg om truffels en kreeg deze dat snap ik niet? heb ze in de vision in maastricht gehaald. ik heb al n stuk of 5/6 keer getript, 30 gram teveel dan?

Deranged

Badass junkie

J0rrit

Badass junkie
Deranged zei:

hoezo? omdat ik niet weet of 30 gram teveel is om in 1 keer te eten?

sorry dat niet iedereen zo bezeten is van drugs ik stel toch gewoon normaal een vraag. afgedraaide....

De jongen

Bewuste gebruiker
Als je het al vaker hebt gedaan zou ik het wel overwegen..Ik weet natuurlijk niet wat voor persoon je bent.
Op azarius zeggen ze dat 30 gram een trip van het hoogste niveau beleefd.
Afwegen dus he...

J0rrit

Badass junkie
De jongen zei:
Als je het al vaker hebt gedaan zou ik het wel overwegen..Ik weet natuurlijk niet wat voor persoon je bent.
Op azarius zeggen ze dat 30 gram een trip van het hoogste niveau beleefd.
Afwegen dus he...

ja ik doe t buiten dus ik denk dat ik dan eerst 2/3 eet en dan kijk hoe het buiten is. trip van het hoogste niveau buiten lijkt me wel eng.

De jongen

Bewuste gebruiker
Das het best denk ik ja :wave:

Hopelijk heb ik je een beetje verder geholpe :)

Veel succes....Moge de paddestoel aan jouw zijde staan :P

J0rrit

Badass junkie
De jongen zei:
Das het best denk ik ja :wave:

Hopelijk heb ik je een beetje verder geholpe :)

Veel succes....Moge de paddestoel aan jouw zijde staan :P

ja zkr heb je dat. het zijn toch truffels heb ik websites bekeken. Truffels zien er als enige niet uit als paddestoelen, maar van die losse balletjes van grond lijk t twel.

Tripreport zal zeker komen! :grin:

qinn

Bewuste gebruiker

Zijn het die?
Je moet daar wil mee uitkijken als je van plan bent om gelijk 30 gram in te nemen.
Licht er wel aan of je ze vers of gedroogd hebt gekocht.

-30 gram vers is nog wel te doen (wel goor om naar binne te werken).
-30 gram gedroogde Stropharia Cubensis is egt heavy, maar wel leuk :grin:

Stropharia Cubensis is ook wel een andere naam voor "hawaiaanse/mexicaanse" zoals die hier genoemd word.
Dat is wel 1 van de sterkere paddosoort die in de smartshop verkocht word.
Azurescens is een van de heftigste paddo die je kopen/bestellen kan in een smartshop (teminste in nijmegen bij smartshop happyholland).

Dit zijn truffels... (Philosopher Stones)

J0rrit

Badass junkie
nee die onderste zijn het. maar ze zitten in een doosje waar op staat kaalkopje 30 gram. maar het zijn die onderste en dus truffels dan. maar ik neem aan dat het gewoon 15 gram is, ik wilde het wel wegen maar heb geen grammen weegschaal hier.

EDIT: stropharia cubensis wordt ook mexicaanse genoemd zag ik op internet.

op azarius zag ik dat 15 gram truffels ook heavy is, drm ete we eerst 2/3, dus ongeveer 10.

als het 15 gram is en niet 30 gram truffels, maar dat zou wel niet anders eten we 2/3 en hebben we al een sper heftige trip.

qinn

Bewuste gebruiker
Dat word lastig dan.
Maar dan heb je teminste wel truffels, dat is een fijne paddo om mee te begginnen...
Wel een van de goorste die er is maar geeft je een fijne milde trip.

J0rrit

Badass junkie
qinn zei:
Dat word lastig dan.
Maar dan heb je teminste wel truffels, dat is een fijne paddo om mee te begginnen...
Wel een van de goorste die er is maar geeft je een fijne milde trip.

zoals ik al zei het is niet mijn eerste keer. de vorige keer dat ik truffels deed had ik super heftige lachkiks en werd er heel happy van. daarom wil ik em weer:).

qinn

Bewuste gebruiker
Haha ik herken het,
maar wat wil je nog meer weten dan?
Of 30 gram te doen is of wat?

J0rrit

Badass junkie
qinn zei:
Haha ik herken het,
maar wat wil je nog meer weten dan?
Of 30 gram te doen is of wat?

nee, ik weet genoeg bedankt voor de informatie. ik zal mijn trip zeker posten.

ow, ik snap al wat je bedoelde. nee ik neem aan dat het gewoon 15 gram truffels is.

Bovenaan