spongecola
Belezen gebruiker
Hallo, ik besloot dus gisteren weer een jointje te roken zoals ik wel vaker doe op de vrijdag avond. Maar gisteren besloot het zich toch een hele andere wending te nemen dan normaal. Ik kwam dus iets later bij me kameraden, die dus al aan het roken waren. Ik nam nog een paar hijsen ervan en toen gooide ze hem weg, voelde me prima niks aan de hand. 2e werd gedraait, ik wachtte netjes op mn beurt en kreeg hem weer. Had 3 hijsen genomen en als laatste 1 grote. Ik gaf hem weg en opeens begon alles te draaien. Ik kreeg alles niet meer mee wat ze zeiden, ook als ik ergens naar keek bleef mn 'zichtbeeld' staan terwijl ik ergens anders naar keek, alles werd klein en ik raakte belachelijk hard in paniek, dit liet ik natuurlijk eerst niet weten. Mn hart klopte zo snel dat ik vreesde voor een hartaanval. Toen besloot ik toch te zeggen wat ik meemaakte, ik heb al een keer hollandia truffels gedaan. En ik voelde me precies hetzelfde als wat ik gisteren had. alleen bewogen er nu geen objecten maar ik kon niet meer helder zien. Heeft iemand enig idee wat mij Is overkomen?