Supercaps Xtreme ervaringen

kopalim

Newbie
Zijn er mensen die hier Supercaps Xtreme gebruikt hebben?
op internet staat er dat die wordt gebruikt als party pillen maar er staat ook dat het ook gebruikt wordt tijdens sex en sport..

wat mijn vraag is wat doet die precies met je want als die gekke dingen met je doet is het niet echt handig om het te gebruiken tijdens sporten..

graag meer info

dit is de website
http://www.supercap.nl/

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik vertrouw op Solidius ken het produkt niet maar ik lig wel helemaal dubbel !!!

Heerlijk ongezouten ..... mijn stijl.

Adios Supercaps ....

Hans

Wijs gebruiker
Bevat:
Groene thee (bevat 400 mg cafeïne), Cacao (bevat 8% Theobromine), Cayenne, L-Fenylalanine, Jabrorandus, NADH.
Dit product geeft natuurlijke energie. Dit is een voedingssuplement. Dit is geen medicijn.
1 capsule = 0.95 gram

Vooral een hoop caffeine dus. Effect is waarschijnlijk te vergelijken met pep van 1-5%. :mrgreen:

jcutter

Badass junkie
Ga opzoek naar de oude stackers die efedra bevatten, dat is op zich wel handig spul. Ik gebruik het ivm mijn sport.

jcutter

Badass junkie
In combinatie met sport is het dodelijk, maar op rustdagen laat ik me soms wel eens verleiden door een efedra pilletje.

kopalim

Newbie
-spaceman- zei:
^dat is dus de slechtste manier om het te gebruiken... dat weet je hopelijk zelf ook!?!?
ik was van plan om dit spul te gebruiken tijdens het sporten
:confused: maar waarom is het dodelijk dan :cry:

jcutter

Badass junkie
Meer druk op je hersens en zo..google maar eens.
Mij maakt het niks uit als ik een hersenbloeding krijg in de sportschool om heel eerlijk te zijn.

kopalim

Newbie
jcutter123 zei:
Meer druk op je hersens en zo..google maar eens.
Mij maakt het niks uit als ik een hersenbloeding krijg in de sportschool om heel eerlijk te zijn.
jah en tijdens uitgaan dan?

jullie hebben wel allemaal spullen genoemd maar wat doen al die spullen :grin: sorry ik vraag een beetje te veel

maar ik was het van plan om tijdens sporten te gebruiken
en dat ik tijdens het feesten niet moe wordt :grin:
ik wil geen gekke dingen voor me zien tijdens het sporten

-spaceman-

Badass junkie
dodelijk is overdreven.... je vraagt met sport al veel van je lichaam maar icm efedra vraag je het uiterste... erg slecht voor je...

kopalim

Newbie
bedankt voor jullie informatie kunnen jullie misschien mij dan wat anders aanraden voor sport en voor uitgaan zodat ik niet moe wordt als laatst heb ik iets genomen waar ik er niet van moe werd en dat ik de hele nacht op kon dansen maar de naam weet ik echt niet meer

pieter-b

Wijs gebruiker

Bovenaan