Swingen

Hoe sta jij tegenover swingen?

• 1. Heel spannend, doe er zelf (regelmatig) aan!

Stemmen: 38 25,7%
  • 2. Wel eens geprobeerd, maar is toch niks voor mij...

Stemmen: 4 2,7%
  • 3. Nooit gedaan, maar wel nieuwsgierig!

Stemmen: 55 37,2%
  • 4. Nooit gedaan, zal ook nooit gebeuren, want het lijkt me niks!

Stemmen: 42 28,4%
  • 5. Huh, swingen, wat is dat?

Stemmen: 9 6,1%

• Totaal aantal stemmers
    148

SsteffanN

Experimenterende gebruiker
LekkerDing zei:
Afgelopen weekend waren we met nog een stel in de Showboat te Zaandijk.
Daar dit een aardig eindje uit de richting is voor ons hadden we met zn allen
een huisje gehuurd.
Toen we de Showboat wel weer hadden gezien zijn we naar het huisje gegaan.
Matrasjes op de vloer, kachel nog wat hoger, trancemuziekje, sterrenhemelverlichtingslamp
aan en we konden gaan beginnen met relaxen. Omdat we al aardig moe waren hebben we eerst
maar een bommetje speed genomen, men die ging super! Na een 20 minuten was ik zo fit als wat! Snel ff douchen en wat anders aangetrokken om de sfeer te verhogen. Zo zijn we met zn allen sexend en relaxend doorgegaan tot de volgende ochtend 9 uur , snel wat slapen en naar huis.

klinkt gezellig/relaxed, vertel meer! :) :rockband:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik kan me er best iets bij voorstellen, maar (misschien toch weer die generatiekloof :) ), op dit moment hoeft het (nog) echt niet. Heb nu een jaar een supergoede en stabiele relatie, en het is allemaal goed zo, heb totaal geen behoefte aan meer/andere mannen/vrouwen/drugs etc. :grin:

Toch sluit ik niet uit dat het zal veranderen. We hebben hier al een paar serieuze gesprekken over gehad. We willen elkaar best een heel stuk vrij laten, omdat we ons beide bewust zijn van onze diepste verlangens. Voor mezelf kan ik pure sex, en een relatie/liefde, goed van elkaar scheiden. Ik heb hem bv al eens gezegd dat als hij vreemd zou gaan, puur een meisje zou willen neuken, omdat ze gewoon lekker is, etc. (dus totaal geen emotionele band met haar voelt), dat ik dat hem bestwel wil gunnen.. (al ligt het een stuk complexer dan dat ik het allemaal maar gewoon goed vind...)

Ik vind het een pijnlijk idee als hij met een ander meisje zou neuken, en helemaal als het voor mijn ogen zou gebeuren... hoe werkt dat dan? Hebben de swingers hier geen last van? Ik krijg door mindere dingen af en toe al een pijnlijke jaloerse knal door mijn hart heen... Ook al weet ik zeker dat onze relatie goed zit, toch hou ik die momentjes van onzekerheid, hebben jullie hier nooit last van?

Aan de andere kant... ik kan me niet voorstellen dat ik mijn hele leven nooit meer met een andere man zou neuken... (ik ben 23). Maar ook wil ik, zoals het er nu naar uitziet voor altijd bij mijn vriend blijven, en ik weet dat we echt goed bij elkaar passen...

Wie weet komt het er over een paar jaar dus wel een keer van. Ik vind het in ieder geval heel positief om werkelijk alles met elkaar te kunnen delen. Dus ook je diepste (seksuele) verlangens. Het is nu eenmaal zo dat wanneer je op een bepaald moment 500 keer seks met iemand hebt gehad, dat het op een bepaald niveau mooier/beter/lekkerder wordt, maar op een ander (basaler) niveau verlang je ook naar die andere vorm van seks... Het is erg mooi wanneer je dit eerlijk naar elkaar kunt uitspreken, en elkaar hierin kan vertrouwen. Dit is ook de reden dat het me wel interesseert en vooral de verhalen van 3970 me aanspreken, juist omdat er zoveel liefde uit spreekt :)

3970

Wijs gebruiker
TechNora zei:
Het is erg mooi wanneer je dit eerlijk naar elkaar kunt uitspreken, en elkaar hierin kan vertrouwen. Dit is ook de reden dat het me wel interesseert en vooral de verhalen van 3970 me aanspreken, juist omdat er zoveel liefde uit spreekt :)

Ik ben blij dat je dat kunt zien tussen de regels door, ik denk dat liefde een heel belangrijk ingrediënt is als je in een relatie wilt swingen.

Hoe dat nu in de praktijk gaat? Misschien is mijn eerste ervaring met swingen dan wel een leuk voorbeeld...

We hadden via internet contact gelegd met een koppel dat al ervaren was met swingen. Na een aantal ontmoetingen, was het dan op een avond zover. Nu moet je weten dat ik tot die tijd eigenlijk verschrikkelijk jaloers was, en dat is een understatement...Maar we wilden het allebei graag. In mijn hoofd had ik allerhande scenario's voor die avond, stel dat ik zag dat de andere man aan mijn meisje zou zitten, en ik stikjaloers zou worden? Zou ik hem er vanaf trekken, en weer naar huis gaan? Ik had gewoon geen idee...

Maar toen het zover was, was er van jaloezie geen sprake! Ik vermaakte me prima, mijn meisje vermaakte zich prima, we hadden veel oogcontact, en besteden ook aandacht aan elkaar. Achteraf hadden we beiden zoiets van "dat viel wel mee". Je bent gewoon op dat moment lekker bezig, je weet wat je aan elkaar hebt, en je ziet van elkaar dat je het naar de zin hebt.

Nu zijn we al een aantal jaartjes verder, weten we nog beter wat we wel en niet willen, en praten we overal over. We hebben een erg solide relatie, en genieten ervan als we elkaar zien genieten. En dat kan geweldig goed door sex met anderen te hebben :hearteyes:

Hemi

3970

Wijs gebruiker
Overigens; sex met anderen is leuk, spannend, opwindend. Maar de lekkerste sex hebben we met elkaar, wat eigenlijk niet vreemd is als je elkaar al 23 jaar kent.....

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
@ Hemi: Zoals jullie ermee omgaan vind ik erg mooi. Ik hoorde laatst nog dat iets van 40% van de getrouwde mensen vreemd gaat ofzo? Die zijn dus allemaal lekker hypocriet bezig, en uiteindelijk gaat daar een relatie vaak stuk aan... Dan is het natuurlijk een stuk beter om je lusten onder ogen te zien, en er samen mee aan de slag te gaan (haha, dit klinkt weer lekker fout :grin: )

Opzich kan ik me het goed voorstellen dat het wel goed gaat. Het is toch ook vaak afhankelijk van het specifieke moment, de setting en mensen waarmee je het gaat doen + je gemoedstoestand (al dan niet onder invloed van drugs)... Ik heb bv twee keer een triootje gedaan, maar wanneer iemand me dat van tevoren had verteld, had ik waarschijnlijk zoiets gezegd van: hmmm... ja ok, zou kunnen, maar op dat moment had ik geen idee van de mogelijke invulling ervan, en het idee stond me ook aan de ene kant tegen, terwijl het me aan de andere kant aantrok. Net zoals met het gebruik van drugs trouwens. Ik ben niet een persoon die zomaar dingen uitsluit, of afwijst zonder er meer van te willen weten.

Wel interessant dat jij eerst ook erg jaloers was, en dat het toch zo mooi heeft uitgewerkt. Dat biedt perspectief voor de toekomst :)

PositiveCreep

Zelf tot nu toe geen ervaring met swingen eigenlijk, ook niet de directe behoefte om het te proberen. (Als het uberhaupt al zou kunnen that is) Maar sta er zelf wel voor open, en zal in de toekomst misschien ook nog wel ooit gebeuren.

Ben zelf dan wel van de open/polygame relaties. Dit is iets wat voor mij de afgelopen 10 maanden al werkt eigenlijk, en zou persoonlijk, op dit punt in mijn leven niet zonder willen of kunnen. Mede ook doordat de situatie er al is, en ik er dus al middenin zit. Maar ook hier weer, ik sluit niet uit dat het ooit veranderd. (Al zie ik het voorlopig niet gebeuren)

Elfquest

Bewuste gebruiker
Ik zou zelf oprecht van meer dan 1 man kunnen houden. Met de een kun je goed praten en heb je het gevoel dat je elkaar kent, met de ander heb je weer iets anders wat bijzonder is, dus ik kan me wel iets voorstellen bij een polygame relatie. Het stomme is: Ik zelf zou er niet mee om kunnen gaan als mijn vriend ook iets voor een ander zou voelen, want ik wil me speciaal voelen in een relatie en ben erg snel jaloers, dus ik begin er maar niet aan.

De swingers die ik ken hebben juist een heel stabiele relatie en zijn sociaal heel erg ontwikkeld. De swingersfeesten waar ik ben geweest (zonder mee te doen) daar hing echt een gezellige, vriendschappelijke en liefdevolle sfeer. Kan me best voorstellen dat je daarvan kan genieten.

Beeeb

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
Het ging de laatste tijd even niet zo heel fantastisch tussen mij en Tyler, maar dat swingnachtje van ons vorige week, heeft ons nu juist weer dichter bij elkaar gebracht dan ooit....

Wij blijven dus ook voorlopig deze trend nog wel even voortzetten binnen onze relatie! :wink:

Het idee lijkt me soms wel spannend. Maar ik ben daar volgens mij veeel te jaloers voor. Ondanks dat ik al jaren dezelfde fantastische vent heb.

Beeeb

verneukeratief

Badass junkie
Swingen kan zoals eerder gezegd onder bepaalde voorwaarden erg ok zijn. Heb me er een tijd lang behoorlijk fanatiek mee beziggehouden. Ik heb veel met stellen gedate zonder bisexueel contact. 'De man' vond het vaak geil om te zien hoe zijn vrouw genomen werd. 'De vrouw' lustte er gewoon vaak wel pap van. Als er een klik was was ik niet te beroerd om die taak op me te nemen. Leuke vrije mensen ontmoet, vage dingen beleefd en supergeile avonden gehad.

Lauu

Badass junkie
waarschijnlijk is doen :) Vrienden van mijn vriendin zien het wel zitten, en ik heb er geen problemen mee :)

verneukeratief

Badass junkie
Lauu zei:
waarschijnlijk is doen :) Vrienden van mijn vriendin zien het wel zitten, en ik heb er geen problemen mee :)

Dit zijn inderdaad de ideale omstandigheden. Net een vriendinnetje en dan lekker swingen. :grin:
Ga gewoon lekker als vrijgezel rondneuken gast.

Lauu

Badass junkie
verneukeratief zei:
Lauu zei:

Dit zijn inderdaad de ideale omstandigheden. Net een vriendinnetje en dan lekker swingen. :grin:

ga is dood, of bemoei je met jezelf.

verneukeratief

Badass junkie
Lauu zei:
verneukeratief zei:
Lauu zei:

ga is dood, of bemoei je met jezelf.

Prima volwassen reactie Lauu. :grin: Als je uitdeelt moet je ook wat kunnen incasseren nietwaar?
Het enige wat ik ermee wilde zeggen is dat ik het op zijn zachtst gezegd merkwaardig vind dat mensen die net een relatie starten al aan swingen gaan denken.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Oh, hoe zit dat ook alweer? Oja, mensen zijn verschillend!! Hoe konden we dat nou vergeten, damn!

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
verneukeratief zei:
:rolleyes: Zal de laatste zijn die dat ontkent maar wat heeft dat met het topic te maken als ik vragen mag?

Dat het nogal idioot is om te zeggen dat je het merkwaardig vind dat mensen gaan swingen als ze net een relatie hebben. Dat dat voor jou niet werkt prima, maar oordeel dan niet over anderen waar dat prima zou kunnen werken. Beetje nutteloos.

verneukeratief

Badass junkie
vode zei:
verneukeratief zei:
:rolleyes: Zal de laatste zijn die dat ontkent maar wat heeft dat met het topic te maken als ik vragen mag?

Dat het nogal idioot is om te zeggen dat je het merkwaardig vind dat mensen gaan swingen als ze net een relatie hebben. Dat dat voor jou niet werkt prima, maar oordeel dan niet over anderen waar dat prima zou kunnen werken. Beetje nutteloos.

Beetje makkelijk om alles wat niet in jouw straatje past 'idioot en nutteloos' te noemen
Voderator. Mijn mening is dat als je wil gaan swingen als stel zijnde zonder dat er zeg maar schadelijke gevolgen zijn voor wie dan ook, een behoorlijk stabiele relatie opgebouwd moet hebben. Niet echt iets dat je gaat overwegen als je koud een paar weken bij elkaar bent. Volgens mij ben je dan nog niet echt rijp voor een relatie. Zorg dan gewoon dat je als single aan je trekken komt.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
verneukeratief zei:
Beetje makkelijk om alles wat niet in jouw straatje past 'idioot en nutteloos' te noemen
Voderator. Mijn mening is dat als je wil gaan swingen als stel zijnde zonder dat er zeg maar schadelijke gevolgen zijn voor wie dan ook, een behoorlijk stabiele relatie opgebouwd moet hebben. Niet echt iets dat je gaat overwegen als je koud een paar weken bij elkaar bent. Volgens mij ben je dan nog niet echt rijp voor een relatie. Zorg dan gewoon dat je als single aan je trekken komt.

Ik veroordeel niet wat jou voorkeuren zijn om te doen en laten in relaties, maar jou behoefte om dat van anderen te beoordelen. Wie ben jij om te zeggen dat hun daar niet stabiel voor zijn, dat kunnen ze toch prima zelf beslissen.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
vode zei:
verneukeratief zei:

Ik veroordeel niet wat jou voorkeuren zijn om te doen en laten in relaties, maar jou behoefte om dat van anderen te beoordelen. Wie ben jij om te zeggen dat hun daar niet stabiel voor zijn, dat kunnen ze toch prima zelf beslissen.

Precies! :rock:

bimaf

Marla Singer zei:
Tyler en ik hadden vorige week in een impulsieve bui ons ingeschreven op zo´n swingerssite (stellen spreken daar af met andere stellen (of singles) voor erotisch/sekscontact met elkaar). Afgelopen weekend hadden we onze eerste date (onder het genot van wat GHB en pep). Het was dus echt heel spannend, zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar!

xx

Marla Swinger :wink:
Welke site was dat :wink: ik heb toevallig een item geplaatst bij liefde & relaties. Grappig ja!
x-je terug :wink:

Berbatov

Bewuste gebruiker
Ik sluit niet uit dat het er ooit van komt, maar ik acht de kans klein. Gatver, wat zou ik me kut voelen als ik zag dat iemand anders zijn vieze piemel in mijn vriendin zou stoppen.

Mijn vriendin valt ook op meisjes en opzich zou ik dat idee minder vies vinden, maar daar ben ik nog steeds te jaloers voor.

W.F.L.

Badass junkie
Berbatov zei:
Ik sluit niet uit dat het er ooit van komt, maar ik acht de kans klein. Gatver, wat zou ik me kut voelen als ik zag dat iemand anders zijn vieze piemel in mijn vriendin zou stoppen.

Mijn vriendin valt ook op meisjes en opzich zou ik dat idee minder vies vinden, maar daar ben ik nog steeds te jaloers voor.

+1 :beer:

Behalve dat ik geen vriendin heb dan.. Haha.

verneukeratief

Badass junkie
vode zei:
verneukeratief zei:

Je kent mijn mening.
En daarmee heb ik er weer een post bij. :rock:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
bimaf zei:
Marla Singer zei:
Tyler en ik hadden vorige week in een impulsieve bui ons ingeschreven op zo´n swingerssite (stellen spreken daar af met andere stellen (of singles) voor erotisch/sekscontact met elkaar). Afgelopen weekend hadden we onze eerste date (onder het genot van wat GHB en pep). Het was dus echt heel spannend, zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar!

xx

Marla Swinger :wink:
Welke site was dat :wink: ik heb toevallig een item geplaatst bij liefde & relaties. Grappig ja!
x-je terug :wink:

Dat ga ik niet vertellen aangezien ik ons profiel op die site graag prive houd hier... :wink:

LekkerDing

Je kunt, als je een goeie swingerssite zoekt bijvoorbeeld aanmelden op SDC.com.
Dit is wel een betaaldatingsite, maar de eerste 10 dagen kun je gratis rondkijken :grin:

Irie

Belezen gebruiker
Maar hoe breng je dit over aan je partner. Ik heb al jaaaaaren een fantastische relatie, alles is echt TOP .... alleen, tja, ik zou graag eens gaan swingen, of gewoon al naar een partnerclub gaan (en daarom nog niets doen ofzo). Ik heb het al eens aangehaald in een gesprek, maar toen bekeek hij me zo van 'wat the hell zeg jij nou?????'
Hem kennende zit ie er ook niet meteen op te wachten, maar het blijft door mijn hoofd spelen, en het verlangen om onze sexuele relatie te verruimen wordt steeds groter en groter ...
dus iemand mss tips over hoe je dit moet voorstellen aan de man van je leven waarvan je eigenlijk wel weet dat ie niet zo happig is op dit soort 'uitstapjes'.
Echt jammer als je weet dat je echt zo lekker samen alles kan delen, behalve dit ene kleine (? nou) issuetje ...

Vigilante

Wijs gebruiker
Gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je dit graag zou willen proberen.

Er is imo geen zachte of leuke manier om te vertellen dat je graag door anderen geneukt wil worden. Want daar komt het wel op neer.

Ow wacht.. vergeet dan niet te vertellen dat hij dus ook anderen mag neuken.. terwijl hij naar een neger kijkt die jou volblaft :tearsofjoy:

Vigilante

Wijs gebruiker
In het donker zijn we allemaal zwart en ik kan me niet voorstellen dat er in zo'n parenclub van die leuke TLverlichting hangt :wink:

Vigilante

Wijs gebruiker
Fucking vet, dat is echt een gat in de markt! Als je het tenminste kunt maken zonder dat dat allerlei vervelende reacties oplevert in de erogene zones.

Lauu

Badass junkie
Vigilante zei:
Maandelijks bloed licht op in UV licht? Lijkt me niet ... :wink:
Zaad daarentegen weer wel!

Ohjah was ik even in de war met die spray voor het verlichten van bloed :P

moet toch echt gaan slapen nu! Truste! :wave:

Vigilante

Wijs gebruiker
Dagdag, en niet teveel dromen over negerpiemels met glow in the dark glijmiddel die in maandelijks bloed staan te pompen hè :wink:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Vigilante zei:
Gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je dit graag zou willen proberen.

Er is imo geen zachte of leuke manier om te vertellen dat je graag door anderen geneukt wil worden. Want daar komt het wel op neer.

Ow wacht.. vergeet dan niet te vertellen dat hij dus ook anderen mag neuken.. terwijl hij naar een neger kijkt die jou volblaft :tearsofjoy:

Je hoeft niet gelijk met de ander(en) te gaan neuken hoor. Hebben wij met onze swing date toen ook niet gedaan... Sterker nog, het is bij ons de afspraak dat er alleen maar echt geneukt wordt met de eigen partner. Ik vind dat gedeelte gewoon net iets te intiem namelijk. :wink:

Vigilante

Wijs gebruiker
^Gelukkig maar :P

But still, als de ander er niet voor open staat of absoluut geen behoefte aan heeft is het wel een beetje lullig om te horen van je partner dat zij/hij graag 'anderen wil betrekken' in het gebeuren..

Bovenaan