Ik had van een familielid wat promethazine tabletjes , en codeinepillen gekregen.
Had de verhouding van codeine tot promethazine die in de states werd gebruikt opgezocht ( staat me iets van bij dat er 180 mg codeine per 50 mg promethazine werd vermeld- maar ik kan me vergissen).
Pillen fijngestampt, en gemengd met wat fanta ( had geen sprite in huis) en er een guts siroop aan toegevoegd( in de states worden zuurtjes van het merk "jolly rancher"gebruikt).
goed gemixed ( ook al zakt een deel van de pillen naar de bodem van het glas).
Zorgde voor een erg giechelende en relaxzte high.
Voelde me zo kalm dat het improviseren op muziek veel beter lukte ( ook al neemt de kwaliteit af naarmate de roes tooneemt).
Na dik anderhalf uur spacen had ik zin in sigaretje gekregen , en merkte dat ik de tabak veel minder kon waarderen.
Heb van ellende er maar een joint overheen gerookt , die prettig viel ( kan er ook mee te maken hebben dat ik tot op dat moment 6 weken blow-pauze had genomen).
Sizzurp , het was wel geinig , maar realiseer je wel dat er al enkele doden bij gevallen zijn ( hard en chronisch gebruik)
Door de onmogelijkheid veel codeine te krijgen in dit land zal het wel meevallen , maar het risico bestaat dat bij een grote dosis codeine je vergeet te ademen..Bij alle opiaten nam ik graag een paar kopjes koffie om dat probleem een beetje voor te zijn.( ik gebuikte alleen codeine en opium - erg lastig te krijgen gelukkig die "ope")
Tegenwoordig al weer 8 maanden clean - alleen nog tabak en koffie, en soms een tabletje sanalgin , met enkele tabletten valeriaan- om een eventuele hyper-modus te bedwingen..Geen sizzurp of andere dope meer in mijn lijf :P