Té hard gaan op X mogelijk?

dzN zei:
idem hier kerel :o

ik was echt verschoten van het effect ...

je zat in de zon zeker + warme temperaturen? :D

Kerel? Pardon? :x :wink:

Maar vanwege de hitte bewust pas rond 8 uur 's avonds begonnen, van de zon geen last. Misschien was Vitalic gewoon ZO vet dat het met xtc op ondraaglijk word ;)

Op Koninginnedag ben ik te hard gegaan..

een flesje mplosion (150mg mdma) genomen en na 45 min voelde ik nog niets.. toen een licht snoepje genomen (70mg).

20min later kreeg ik het warm en was ik lijk bleek :rolleyes:

een uur op de wc gezeten waarna ik door de toiletjuffrouw luchtverfrisser in mijn oog gespoten kreeg.. (tussen de wc deur, vuile slet )

Toen ging het wel weer :D

JohnAlmere zei:
een uur op de wc gezeten waarna ik door de toiletjuffrouw luchtverfrisser in mijn oog gespoten kreeg.. (tussen de wc deur, vuile slet )

achterlijk wijf. stel dat er iemand zich niet goed voelt op de plee, en er dan ff luchtverfrisser bij spuiten.... :kots:

een keer 600mg mdma in een half uur ingenomen, toen ging ik ook heeeel erg hard, maar ik voelde me wel happy enzo, dus ik ging vast niet te hard :D

Als je meer x neemt gaat je hart dan ook steeds harder of is het gewoon zo dat hij door x een bepaald harder ritme aan gaat nemen en daar bij blijft hoeveel je ook op heb?

Niet dat ik van plan ben heel hard te gaan, maar bij een normale dosis voel ik sooms lichte steekjes in het gebied van mijn hart aan het begin, dit heb ik ook soms zonder onder invloed te zijn maar dan is het eerder de spier rond mijn longen die ik op een of andere manier is verrekt heb, maar als ik nou toch ooit is in de situatie kom waar ik mischien harder wil gaan en het toch echt steekjes aan mijn hart zijn, is het handig om te weten of meer x ook harderre hartkloppingen verzorgt.

Te hard gaan is mogelijk ja. Gister toch even ontdekt. Op zich wel leuk, maar ik functioneerde toch bar slecht.

Welnu, vitamine C en rust!

Olle

De allereerste keer dat ik mdma deed had ik 180mg opgelost in een beetje fanta. Die klapte er een kleine 10 minuten later kei en kei hard in. Opgestaan van de bank en ongeveer een half uur lang een pleidooi gehouden over allerlei pikante onderwerpen. Daarna terug gecrashed op de bank en liggen spacen.

Een maatje van me was toen een beetje angstig geworden en heeft zijn dosis een klein uur uitgesteld totdat hij zeker wist dat ik ervan genoot, hij kon het zich in eerste instantie niet echt voorstellen.

Vond het helemaal geweldig, maar als dit op n feestje was gebeurt was ik gek geworden denk ik. Setting is ook echt heel belangrijk vind ik.

Het kutste was nog wel dat ik echt maar fracties van die avond heb onthouden, het meeste is me de volgende dag verteld. Kon het begin van mijn pleidooi herinneren en mn extreem lelijke scheve bek iets verder op de avond omdat iemand er n foto van had gemaakt. Die is gelukkig verwijderd, damn, wat zag ik er uit.

Ello ladies and gentle men.

ik heb zo'n 5 weken geleden m'n eerste snackie(130mg) genomen, ik ging dodelijk lekker, en het weekend daarop weer feest te beginnen met 2 x 130mg, een kleine 2 uur later nog 130mg, toen ging het nog lekker. Toen ik de week er op de zak zag die mijn vrienden geregeld hadden, schrok ik me een ongeluk, zo'n 40 à 45 van de 130ers en nog 50x100mg, ik begon met 2 100mg snackies, toen deze inklapte ging ik heerlijk, snel praten niet kunnen pissen, you know the deal.. en toen kwamen er 4 van 135mg in mijn handen, nam er eentje en toen deze inklapte ging ik hemels, maar toen ik er nog 1 nam, en ik moest pissen, keek ik naar beneden en er zat niks meer :s toen ging ik zitten en heb ik 2flessen water weg gegoten en voelde ik me wat beter, nam anderhalf uur later nog eentje en toen ging het echt mis, ik begon als een paddogebruiker te halucineren ik zag de leipste dingen voorbij komen en begon te zweten als een pakpaard, moest pissen en heb zeker een uur in de bosjes gestaan toen ik na een kwartier naar beneden keek en hoe lelijk en beschamend het ook klinkt was ie paars, dus riep ik een vriend want ik werd bang, stond te rillen als een gek, toen kon ik eindelijk zeiken, nog wat water gedronken gewacht tot ik een beetje minder aan het spacen was en toen nam ik er nog 1 als afsluiter, dus zo'n 2uur later. Ging lekker en voelde me goed, genoeg kauwgom bij me dus geen last van me bek de volgende dag.

Té hard gaan op X kan zeker, maar in een redelijke mate té hard gaan is zo slecht nog niet, maar echt veel te hard en niet meer lekker voelen is gewoon klote.
:wave:

MBG0294 zei:
Ello ladies and gentle men.

ik heb zo'n 5 weken geleden m'n eerste snackie(130mg) genomen, ik ging dodelijk lekker, en het weekend daarop weer feest te beginnen met 2 x 130mg, een kleine 2 uur later nog 130mg, toen ging het nog lekker. Toen ik de week er op de zak zag die mijn vrienden geregeld hadden, schrok ik me een ongeluk, zo'n 40 à 45 van de 130ers en nog 50x100mg, ik begon met 2 100mg snackies, toen deze inklapte ging ik heerlijk, snel praten niet kunnen pissen, you know the deal.. en toen kwamen er 4 van 135mg in mijn handen, nam er eentje en toen deze inklapte ging ik hemels, maar toen ik er nog 1 nam, en ik moest pissen, keek ik naar beneden en er zat niks meer :s toen ging ik zitten en heb ik 2flessen water weg gegoten en voelde ik me wat beter, nam anderhalf uur later nog eentje en toen ging het echt mis, ik begon als een paddogebruiker te halucineren ik zag de leipste dingen voorbij komen en begon te zweten als een pakpaard, moest pissen en heb zeker een uur in de bosjes gestaan toen ik na een kwartier naar beneden keek en hoe lelijk en beschamend het ook klinkt was ie paars, dus riep ik een vriend want ik werd bang, stond te rillen als een gek, toen kon ik eindelijk zeiken, nog wat water gedronken gewacht tot ik een beetje minder aan het spacen was en toen nam ik er nog 1 als afsluiter, dus zo'n 2uur later. Ging lekker en voelde me goed, genoeg kauwgom bij me dus geen last van me bek de volgende dag.

Té hard gaan op X kan zeker, maar in een redelijke mate té hard gaan is zo slecht nog niet, maar echt veel te hard en niet meer lekker voelen is gewoon klote.
:wave:

Dus jou 2e keer XTC was meteen 260mg ? Betwijfel ik toch ten zeerste...

En dat verhaaltje op het laatste nog bijpakken als je pik paars is en je hallucineert...
owkayyy :rolleyes:

Je serotonine staat alvast een hele tijd op 0 nu 8)

Toen ik deze reactie zag + bijbehorende smiley moest ik al hard lachen..
Je serotonine staat alvast een hele tijd op 0 nu

Maar toen ik deze reactie zag moest ik werkelijk waar zo hard lachen dat ik een vragende blik toegewezen kreeg of ik niet aan het huilen was haha lag werkelijk te snikken van 't lachen!!! On-ge-lo-ve-lijk wat een hoeveelheid e frequentie van gebruik hahaha!
SperSIZEboon zei:
tering gast, ben je pacman ofzo?

Zelf zit ik met 1,3 blauwe driehoek = ±200 mg echt op een zware max wat nog net op het randje zit van leuk, maar wel behoorlijke hallichunaties, dit alles is nog wel leuk hoor:-). Echter wel veel dingen vergeten, en alles voelde 'te goed' dus dingen onthouden lukte niet meer..
Ik zorg dat ik in een keer nooit meer dan 100 mg neem, en ga dan ook altijd lekker.

Ik ben een keer te hard gegaan op x, maar dit was echter na nog geen 60 mg mdma. Ik vermoed dan ook dat dit eerder een gevolg was van te veel wiet, in combi met een feest waarbij zeeeeer streng gecontroleerd werd, veel undercover aanwezig was en de sfeer 3 x niks. Denk dat dit het para wieteffect opleverde met een daardoor psychotische, rush van de mdma. Dus JA ik ging te hard voor mijn gevoel op dat moment maar denk dat de reden niet toe te schrijven is aan de mdma.

Ik tik tegenwoordig meestal 3 pilletjes op een feest, dat is met de pillen die we de laatste tijd hadden (inmiddels op) 360 mg. Dat gaat altijd wel ok, behalve dat ik er misselijk van wordt wat ik vroeger nooit had :(

Heb vroeger ook wel eens grotere hoeveelheden gebruikt (weet niet precies hoeveel), maar dat nooit als negatief ervaren. Een keer had zag ik tijdens het naar huis fietsen (het was nog nacht in dit geval) overal levensechte mensen staan in de schaduwen :eek: , maar dat vond ik niet echt eng, meer grappig en interessant. Kom je dichterbij blijkt je een ouwe fiets voor een wandelaar aangezien te hebben :mrgreen:

Mijn eerste keer :love:

250+ (iets meer dan een kwart van een gram) in een keer, ongelofelijk.
Wat een mongool was ik ook dat ik zoveel pakte, maar op dat moment was ik nog in de 'áls we het doen, doen we het goed' fase :rock:

Zeker kun je te hard gaan. Wanneer je de dag erna niets/niet veel meer weet van de avond, en al je info van vrienden of foto's moet krijgen, dan is het voor mij toch echt te hard geweest.
Alleen is het zo dat ik meestal de dag erná vind dat het te hard was, op het moment zelf kan ik alleen genieten.. :)

Te hard gaan is zeker wel mogelijk...meestal krijg ik een redelijke indicatie
wanneer ik op een totaal andere spacehoogte verkeer dan de meeste andere mensen,
en mensen naar mij wijzen...Zelfs met mdma word ik dan een beetje zenuwachtig :P

Als ik op een feest ben waar veel mensen ook excessief spacen, dan voel ik me
eigenlijk wel prima...maar als ik er als een zombie heb bij gelopen, dan voel
ik de dag erna toch een beetje schaamte.

Ik krijg trouwens binnenkort de foto's binnen. ben benieuwd hoe ik
zal schrikken.

haha schaamte :D

Daar heb ik dus echt totaal geen last van met mdma op :D

Ja dat weet ik, maar daar was niks mis mee toch, ik zag iemand die de avond van zijn leven had!!

gNuxx zei:
Ja dat weet ik, maar daar was niks mis mee toch, ik zag iemand die de avond van zijn leven had!!
Haha, ja daar heb je wel gelijk in :D
gelukkig maar :) Ik zag ook iemand die het gehele feest achter zijn lichtstaafje aanliep, dat hij voor z'n ogen hield. Toen voelde ik me toch wel ff heel blij dat ik er niet zo bij liep :D

(toch stiekem ook nog ff de foto's afwachten :D )

blu zei:
Potverdorie jongens, door jullie posts heb ik al weer veel te veel zin in zaterdag.
Haha, jij gaat lekker naar Dub&Dwars vs Machtig, niet? :P

Ik vrees dat ik dan nog aan het bijkomen ben van Enchanted Forest, dus dat gaat 'm niet worden
helaas ;)

Cooper zei:
blu zei:
Potverdorie jongens, door jullie posts heb ik al weer veel te veel zin in zaterdag.
Haha, jij gaat lekker naar Dub&Dwars vs Machtig, niet? :P

Ik vrees dat ik dan nog aan het bijkomen ben van Enchanted Forest, dus dat gaat 'm niet worden
helaas ;)

Yessss! Noisia :love:

te hard gaan is niet na te vertellen;)

Vorigeweek was hardbass:)

Vet, of niet?

ik heb het geweten, naja weet er niet veel meer van.

we hadden 12 paarse sterren met 2 man,
omdat wij ruk xjes hebben de laaste tijd,
en nu eindelijke goeie hadden
waarvan 2 getest,
123mg, 117mgen of ik te hard ging,

Ik zat op de tribune en had inmiddels 2 gehad,
en ik werd mij een partij heet & zweten,
daarna ging het lichtje uit :wink:

Afgelopen zaterdag nacht wou ik ff rondje lopen en peukie roken, toen zag ik iemand op een bankje zitten die volgens mij ook iets té hard ging. Zijn kop maakte echt rare bewegingen (nog nooit zo erg gezien, dus vond 't wel apart). Toen ik doorliep hoorde ik 'm 5 keer achter elkaar keihard kotsen.

Heb hem niet gesproken ofzo, want het was 4 uur en wie weet wat 'ie allemaal ophad.

bux-x zei:
te hard gaan is niet na te vertellen;)

Vorigeweek was hardbass:)

Vet, of niet?

ik heb het geweten, naja weet er niet veel meer van.

we hadden 12 paarse sterren met 2 man,
omdat wij ruk xjes hebben de laaste tijd,
en nu eindelijke goeie hadden
waarvan 2 getest,
123mg, 117mgen of ik te hard ging,

Ik zat op de tribune en had inmiddels 2 gehad,
en ik werd mij een partij heet & zweten,
daarna ging het lichtje uit :wink:

Misschien verstandig om vaker te drinken onder de pillen?
X droogt je lichaam uit, en zeker @ festivals, feesten en uitgaansgelegenheden word 't aangeraden het vochtgehalte in je lichaam vaak bij te tanken.

Zeker is dat mogelijk.

Zo vanaf dat moment wanneer mensen je sketchy beginnen te bekijken... Dat vind ik toch zo grappig :lol: . Eerst haatte ik het enorm & schaamde ik me er ook wel voor maar nu denk ik gewoon "ach ik amuseer me rot laat ze maar kijken".

Zou toch wel is een keertje leuk zijn moest ik ergens zijn waar iedereen hem gewoon knetterhard spaced :)

Terug
Bovenaan