maxpayne zei:
Nu heb ik spul gevonden om een joint mee op te vullen. Greengo, alleen moet ik daar meteen een pak van 70 eu voor kopen. Weet iemand nog andere alternatieven?
Heb een pakje van 30 gram hier, voor de helft op. Gaat niet opkomen.
Als je 1 of 2 joints per dag ervan zou roken dan is 't misschien te doen, maar na 5 dagen proberen (3 tot 5 joints met zo min mogelijk van dat Greengo "tabak" erin) krijg ik gewoon pijn in m'n longen. Iets dat ik met sigaretten niet heb (philip morris one/kent infinia).
Bovendien smaakt 't niet, eucalyptus papaya en mint zijn volgens mij de minst aanwezige ingredienten want 't proeft en ruikt vooral naar verbrande bladeren, da's dan dus de hazel leaf die er in zit. Volgens mij is dat Greengo bedoeld voor mensen die al zware shag gewend zijn, ik kan 't in ieder geval niet hebben. Ergens las ik namelijk dat Eucalyptus nogal een zware rook geeft (in tegenstelling tot hop).
'k Heb 1 page gevonden met 'n hele lijst van kruiden die rookbaar zouden zijn:
http://en.wikiversity.org/wiki/Smoking_cessation#Herbal_alternatives
Hop is verwant aan cannabis en dat heb ik als t goed is morgen binnen, evenals ginkgo. Hopelijk is daar wat mee te doen, maar dat weet ik dus snel genoeg. Veel van de andere kruiden hebben bijwerkingen die me niet wenselijk lijken, of je kan 't maar zolang roken etc.
Heb ook maar een draagbare verdamper besteld. Denk dat ik daar maar op over stap, volgens mij is er niets wat je bij je hash kan mengen wat je net zo goed (en licht) kunt roken dan een sigaret. Puur is niet te doen met hash dus dat zit er niet in helaas.
'k Wil gewoon van die nicotine af, daar ga ik teveel van blowen