Tabaksrook verbod per 1 juli !!!

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
De staat heeft het dan eindelijk zover om zichzelf voor de zoveelste keer belachelijk te maken. Een tabaksrook verbod in de coffeshop hoe verzin je het je mag nu dus wel puur roken. Maar als ik het goed heb komt hier nog steeds rook vandaan waar ook koolmonoxide etc inzit dus het is een idioot verbod.
Hier in Limburg letten ze gelukkig er niet zo erg op en mag je gelukkig nog lekker je jointje met tabak in de shop oproken.
Sommige koffieshops hebben een aparte ruimte wat een goede oplossing is. aar voor de kleinere shops is dit geen oplossing wat je nu dus krijgt is dat mensen voor de shop hun jointjes gaan oproken.
Ik heb geen problemen met als het goed weer is lekker op het terras voor de shop een stickie te roken maar in de winter is dit geen optie .
Er is dus weer een kromme regel erbij op alle kromme regels die ons drugsbeleid al heeft.
Maarja we hebben er democratisch voor gekozen zullen we maar zeggen (Ahum) .
Wanneer word die Ab Klink doodgeschopt ??? !!!

Ewie

Belezen gebruiker
Inderdaad een belachelijke regel, maar het heeft zo ook zn voordelen; ik blijf niet meer lang in de shop hangen of rook zelfs nog liever thuis! Maar als je met een groepje bent is het niet zo erg, in de shops hier (Limburg -> Heerlen) zijn wel aparte rookruimtes :)

nicolai

Wijs gebruiker
zo belachelijk vind ik dit verbod niet...heb er gemengde gevoelens bij eigenlijk.

maar in de shops waar ik kom mag er nog gewoon tabak worden gerookt in de joints hoor.

Mirrorball

Bewuste gebruiker
Nee hoor nicolai, alleen in speciale ruimtes..
Ik ben zelf erg neutraal in de rookverbod kwestie, aan de ene kant vind ik het terecht, aan de andere kant maakt het mij zelf vrij weinig uit (ik ben een nietroker).
Het is echter wel verschrikkelijk irritant dat je in de shop een soort van tabaksvervanger krijgt. Namelijk thee. I tell you this; dat is echt niet te roken.. fakking smerig.
dan rook ik m'n blow liever buiten ;(

nicolai

Wijs gebruiker
RosettA_StoneD zei:
Nee hoor nicolai, alleen in speciale ruimtes..
Ik ben zelf erg neutraal in de rookverbod kwestie, aan de ene kant vind ik het terecht, aan de andere kant maakt het mij zelf vrij weinig uit (ik ben een nietroker).
Het is echter wel verschrikkelijk irritant dat je in de shop een soort van tabaksvervanger krijgt. Namelijk thee. I tell you this; dat is echt niet te roken.. fakking smerig.
dan rook ik m'n blow liever buiten ;(
we zijn het in ieder geval met elkaar eens.

maar je begrijpt me verkeerd denk ik. in de shop waar ik altijd kom kun je wel gewoon je jointje met tabak draaien en roken. je kunt daar zelfs nog losse sigaretten kopen voor in je joint. alleen zeggen ze erbij dat je snel moet draaien... :grin:

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
Re: Tabaksrook verbod per 1 juli !!!-GAtverdamme

Het rookhok ruikt naar asbak , en de barruimte stinkt naar zweet,.

vroeger rook een shop gewoon nog naar joint rook EN VERSGEZETTE KOFFIE

Er blijft niemand chillen in de shop , dus geen koffielucht , geen gezelligheid, geen goeie wietgeur bij het loket, en geen verdwaalde italiaanse dames meer aan de bar....

de buurman heeft een rookhol geopend, de coke pijp ligt er gewoon op tafel , en in zijn keuken wordt een straathoertje om beurten genomen voor 10 eu per kwartier.

het ergste is nog dat ik sweekends niet slaap van de tuinfeesten- goedkoper dan het cafe ....

dat hele rookverbod is een perverse CDA fantasie , waar Balkendende een fijn klein erectie-tje van rijgt voor het slapengaan.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
dit hele verbod stinkt,
ik heb gehoord dat als een shop verlies krijgt door het rookverbod dat er dan een uitzondering kan worden gemaakt, maar nu er niemand meer blijft chillen met n drankje, draaien vrijwel alle shops verlies lijkt mij,, en alle cafes gaan ruiken naar zweet en bier,, doe mij dan maar tabaksgeur,,
:kots: op het rookverbod

Kigh

Bewuste gebruiker
De shops hier in de buurt hebben 't op verschillende manieren aangepakt.
De ene staat alleen nogmaar puur wiet roken toe,
de andere heeft een kamer met plexiglas(of weetikwat 't is, iig doorzichtig^^) waar je in kunt smoken. De bar waar je drinken en shit kunt kopen bevindt zich buiten deze kamer.

Ik ben ook fel tegen dit verbod.

Bovenaan