KNIFTIGEKARELTJE
Bewuste gebruiker
De staat heeft het dan eindelijk zover om zichzelf voor de zoveelste keer belachelijk te maken. Een tabaksrook verbod in de coffeshop hoe verzin je het je mag nu dus wel puur roken. Maar als ik het goed heb komt hier nog steeds rook vandaan waar ook koolmonoxide etc inzit dus het is een idioot verbod.
Hier in Limburg letten ze gelukkig er niet zo erg op en mag je gelukkig nog lekker je jointje met tabak in de shop oproken.
Sommige koffieshops hebben een aparte ruimte wat een goede oplossing is. aar voor de kleinere shops is dit geen oplossing wat je nu dus krijgt is dat mensen voor de shop hun jointjes gaan oproken.
Ik heb geen problemen met als het goed weer is lekker op het terras voor de shop een stickie te roken maar in de winter is dit geen optie .
Er is dus weer een kromme regel erbij op alle kromme regels die ons drugsbeleid al heeft.
Maarja we hebben er democratisch voor gekozen zullen we maar zeggen (Ahum) .
Wanneer word die Ab Klink doodgeschopt ??? !!!
Hier in Limburg letten ze gelukkig er niet zo erg op en mag je gelukkig nog lekker je jointje met tabak in de shop oproken.
Sommige koffieshops hebben een aparte ruimte wat een goede oplossing is. aar voor de kleinere shops is dit geen oplossing wat je nu dus krijgt is dat mensen voor de shop hun jointjes gaan oproken.
Ik heb geen problemen met als het goed weer is lekker op het terras voor de shop een stickie te roken maar in de winter is dit geen optie .
Er is dus weer een kromme regel erbij op alle kromme regels die ons drugsbeleid al heeft.
Maarja we hebben er democratisch voor gekozen zullen we maar zeggen (Ahum) .
Wanneer word die Ab Klink doodgeschopt ??? !!!

op het rookverbod