TANTRA;-)

Heeft iemand van jullie al es geprobeerd de gelocaliceerde erotische energie vanuit je geslachtsorgaan naar je hartchakra te verplaatsen en dan daar! een orgamse krijgen?
Je kan je energie die je opbouwd ook doorsturen naar je derde oog en dan daar....!!

Bewustzijnsverruiming!! aka heelal in beamen!

ervaringen? of experimenten op dit gebied?

groet!

Tufnut

Badass junkie
Geen ervaring, maar wel leuk dat je deze vraag stelt; is een verrijking voor dit forum onderdeel.
Tantra spreekt me op zich wel aan, maar ik ben eigenlijk aar een noob op dat gebied.

Groenekruis

Bewuste gebruiker
Tufnut zei:
Geen ervaring, maar wel leuk dat je deze vraag stelt; is een verrijking voor dit forum onderdeel.
Tantra spreekt me op zich wel aan, maar ik ben eigenlijk aar een noob op dat gebied.

sluit bij je aan(A)

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ignis Aquila zei:
Heeft iemand van jullie al es geprobeerd de gelocaliceerde erotische energie vanuit je geslachtsorgaan naar je hartchakra te verplaatsen en dan daar! een orgamse krijgen?
Je kan je energie die je opbouwd ook doorsturen naar je derde oog en dan daar....!!

Bewustzijnsverruiming!! aka heelal in beamen!

ervaringen? of experimenten op dit gebied?

groet!

Jaloezie van mijn kant! Ik heb nog steeds moeite m 'n derde oog te lokaliseren en m 'n aura is doorgaans ook nog veel te rood, maar dat had je al door. Ligt ook wel aan de alcohol trouwens.

De tantra die ik beofen is voornamelijk erop gericht om bewust te zijn van de lichamelijke sensaties en van wat de ander voelt.
Voor je het weet ben je namelijk meer met jezelf bezig , en de ander ook met zichzelf.
Als je erin slaagt om bewust te zijn , kom je vaak tot mooiere sex, en valt er echt iets te delen.

Probeer eerst maar eens de ander liefdevol een uur in de ogen te kijken.
Dat is overigens erg bewustzijnsverruimend; er is geen plek voor drugs bij zulke ervaringen.

Zou je erin slagen om na veel oefenen je "oermens"programmatuur buiten werking te stellen , en echt de ander aan te voelen , dan is er mogelijkheid om met je chakras te spelen.Ik ben overigens nog lang niet zover, maar je vraag klinkt alsof je erg veel nieuwsgierigheid hebt.
Daar begint het mee.
Veel succes!

Bovenaan