te jong voor lsd?

vogel

Bewuste gebruiker
oja ff weer terug naar het onderwerp van het topic
,, vogel begon met paddo,s na zijn 17 de jaar
en vogel begon met LSD na zijn 24ste jaar

vogel

Bewuste gebruiker
ik heb jullie net een beetje proberen uitteleggen over de initiatieziekte,,
dus men kan dan wel veronderstellen dat er een spirituele component aanwezig is,,,
ik lijd door die kwik en fluor,, en ik lijd pijn,, in me hoofd en me lijf en me ziel en me geest,,,
Dat lijden komt omdat er iets op celluair niveau foutgaat,, de genen ,, dus,! ,Met daarbij de vervuiling,, Amalgaam,, fluor,, met andere meespelende factoren,, zoals antibioticagebruik,,vaccins

dus ik mix twee dingen met elkaar,,,, het medische en het spirituele,, mix ik,,,

dus het zijn hippie-genen

http://www.clipstijl.nl/videoclip/x2via ... -Love.html
Black-Eyed-Peas-Where-Is-The-Love.

http://www.music-videos.nl/play/0000561 ... ubyTuesday

http://www.youtube.com/watch?v=Df4q07-jQKU

http://www.youtube.com/watch?v=-wI6uAOHzvo

Wacky

Badass junkie
Ik nie durf nie meer LSD
Ik zie vogel. Ik zie andere mensjes op df
allemaal gaan worden als simbesim
mij maken bang voor drugs.

vogel

Bewuste gebruiker
chck deze hele filmpje ,,, en weet waarvoor je echt moet vrezen,,,,
ik ben al gek in me hoofd sinds ik een kleinkind was,,

dus stop je nou maar helemaal lekker vol met tripmiddelen,,

ik heb ze niet persé nodig ,, ik zit al in een levenslange kwiktrip,,
en ik kost al die giftroep uit Dankzij LSD PAddo,s en AYAhuasca

http://nl.youtube.com/watch?v=QRkAqL1fmJU

zielig he ? zoeen kindje met eerst uitgehongerde hersenen,,en later hongerd zijn lichaam ook uit,,,,,, ze hele buikje is kapot door die vaccin en kwikrotzooi
lekker he als je dan zoeen psychiatrische stoornis als diagnose krijgt,,
terwijl het dus echt wel lichamelijk zwaar is,, :kots: :kots: :kots: :kots:

autism its not only in the head,, its not a mental-disorder, its a complex biochemical immune disease,,, autism is not only medical ,, it's also spiritual,, autism is shamanism

voor het volledige spreekrapport van dr Andrew Wakefield,, zie het topic,, ''''
hierzo>>>
viewtopic.php?f=37&t=18265&st=0&sk=t&sd=a&start=30

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Kan er niet gewoon een apart topic over fluor en kwik gemaakt worden dan?
Ik geloof graag dat je de stoffen haat, maar dat kan je dan in een apart topic wat beter uit een zetten (met wat consequenter gebruik van leestekens e.d.). :wink:
Ik ben zelf ook wel benieuwd, ook naar wat jouw bronnen zijn.

vogel

Bewuste gebruiker
De sjamaan draagt ook speciale kleding met een mythische betekenis, niet zelden veren die hem het uiterlijk van een vogel geven

Het sjamanisme is een religieus-magische techniek die de gebruiker ervan in staat stelt, d.m.v. een bewust opgeroepen trance, contact te maken met de wereld van de geesten. Die techniek kan in heel verschillende religieuze contexten voorkomen. Het sjamanisme is dus geen synoniem voor een welbepaalde religie of voor een stadium van de godsdienstige ontwikkeling van "de mensheid". Die techniek berust op de beheerste extase. Derhalve is niet elke extaticus een sjamaan.

http://www.apollyon.nl/smart%20paddo%20 ... amaan.html

vogel

Bewuste gebruiker
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... a&start=30

hierzo die gaf ik net ook al,, daat staat veel in in die link,,,

ik zal je het zogenoemde '''''kwik plus fluor is sjamanisme verhaal maar besparen,,,
het is nogal moeilijk te snappen,, voor niet zieke mensen.,,,,,

maar als je het toch wil lezen,,,, zoek dan naar het topic ,,LSD en Autisme ,, staat op pagina twee van LSD,, als goed is,,, daar is ook veel info over giftroep,,,,

ik haat die giftroep http://nl.youtube.com/watch?v=MtEpCrSTOEc
ik hou van sjamanisme

J0rrit

Badass junkie
Gast laat je opnemen ofzo? En verveel ons niet met je psychotische uitspattingen. Verder open inderdaad maar een nieuw topic over kwik en fluor, of beter nog, hou gewoon je mond erover iedereen weet het nu wel.

EN, autisme=sjamanisme? HAHHAH, gast jij bent echt knetter.

vogel

Bewuste gebruiker
J0rrit zei:
Gast laat je opnemen ofzo? En verveel ons niet met je psychotische uitspattingen. Verder open inderdaad maar een nieuw topic over kwik en fluor, of beter nog, hou gewoon je mond erover iedereen weet het nu wel.

EN, autisme=sjamanisme? HAHHAH, gast jij bent echt knetter.

lees,,;;; ongelovig drugsgast;;;;blijkbaar kunnen gezonde mensen niet in sjamanisme geloven.
jij bent zoeen recreatief gebruiker zeker,, jij neemt producten,, je consumeert drugs voor plezier;;; ik ben sjamaan;; ik gebruik sacramenten, om als sjamaan te kunnen leven';

Het sjamanisme is een vorm van religie die is ontstaan door het uitkiezen van de meest nerveuze labiele personen, ,,
''In 1929 publiceerde Ksenofontov (the Cult of Madness in Ural-Altaic Shamanism),,
en (Zelenin) schreef in 1935 dat iemand die geestelijk gezond is onmmogelijk sjamaan kon worden,,
Deze mening was niet minder extreem dan wat er in west europa en noord amerika over werd geschreven,,,Tot zijn recente dood hield de grote psychoanalytisch antropoloog
Devereux vol dat Mohave sjamanen geestelijk ziek waren en hij schreef boeken met hoofdtitels als ; ;Krankzinnigheid door dromen van een krankzinnige godheid;

Ik was nog zo klein en me Bloedhersenbarriere nog niet ontwikkeld,
ik kreeg rake klappen daar in de buik van me moeder,
door die vuile tandarts met ze amalgaamvullingen,,

De sjamaan is een neuroot en een psychopaat,,
De sjamaan is een schizofreen en een autist,,
De sjamaan hoort stemmen en ziet visioenen;
De sjamaan is hysterisch en leeft in een andere wereld,,
De sjamaan is een charlatan en een geestenbezweerder,,

De sjamaan is de meest normale persoon in de samenleving,uiterst gevoelig voor de
stemmingen van anderen;
Gezien de moeilijke aard van het beroep sjamaan,,
kan men veronderstellen dat een byzondere persoonlijkheid is vereist,,
Maar wat die persoonlijkheid inhoud, kan van cultuur tot cultuur verschillen
In Siberische culturen was een grote emotionele en fysieke kracht vereist,,
Aan de andere kant kon de roeping bij de Sora worden opgelegd aan een
mager en huilerig kind die geesten kan zien,,

De speciale vermogens van de sjamaan kunnen vanaf de geboorte al in hem aanwezig zijn,,
In dat geval moeten ze naar boven worden gebracht,
De persoonlijkheid van de sjamaan word gevormd door de cultuur van de
samenleving en zijn sjamanistische perspectieven (karakter) (levenswijze)

Het is uiteindelijk de gekkegestoorde bekrompen samenleving die het
onderscheid maakt tussen het gedrag van de sjamaan en de gek,,,

De geestelijke kracht van de sjamaan komt voort uit een brede ervaring van geestesstoornissen.
De initiatie is een beheerst uitelkaar vallen wat altijd word gevolgd door reintegratie tot iets
nog krachtigers en een grotere heelheid.

Buiten de trance is de sjamaan een heel gewoon mens,
net als bij andere creatieve persoonlijkheden zijn sommige prikkelbaar of vreemd,

vogel

Bewuste gebruiker
gnuxx bekijkt alles vanuit een dogmatisch overconsumerende zelfvernietigende levenswijze,,,
zoals de meeste westerse consumptiemaloten,,,

ze kopen zielig vlees in de supermarkt,, vissen de zeeén leeg, vervuilen de lucht, vergiftigen hun kinderen,,, doden de bomen en dieren,,doden zelfs hun eigen soort in oorlogen
en eten giftige vis,,,,

wees een jager,, zorg voor je eigen vlees
anders moet je vegetarier worden
vlees kopen is vies, ongezond, en zielig
dood je eigen dier, verering respect en wreedheid zelf toepassen noemen ze dat,,,

als jij nou ff wat literatuur gaat lezen over sjamanisme,, dan kom je erachter dat ,, dat ik geen onzin vertel,,,,,

de sjamaan lijkt buiten zijn trance de meest normale persoon in de samenleving,,

_Kat_

Bewuste gebruiker
Vogel, ik snap wat je zegt maar je laat je hier echt gek maken door mensen die je niet willen begrijpen. Misschien is dit wel een les voor je: Laat het gaan. Ikzelf heb er ook nog moeite mee om te leven in de wereld die ik ooit dacht te kennen, maar het gaat elke week een stuk beter. De onwetendheid (no offense) word steeds makkelijker om mee om te gaan, en hopelijk ben ik over een maand weer de vriendelijke persoon die ik een aantal maanden geleden was voordat ik mijn bewustwording kreeg.

Vogel, echt, laat het gaan. Dit leven zit vol met lessen, deze heb je blijkbaar nog niet geleerd. Elke les die je leert brengt je een stap dichter bij je doel. Kom anders op MSN dan leer ik je wel het een en het ander, kun je je bezig houden met spiritualiteit buiten dit forum. :grin:

vogel

Bewuste gebruiker
ik ben een beetje blijven hangen in mijn internetontwikkeling
ik zit hier nog op drugsforum
maar ik wil, moet hiernaartoe>> http://sjamanisme.multiforum.nl/

let trouwens niet op mijn,, ik ben gek in me hoofd
en ik ben gek in me lijf,,, huh :confused: ziek in me lijf en ziek in me hoofd ,,,,,huh hoe kan dat nou,, ik heb Multiple Sclerose in me hoofd :wink:
me DNA, me genen zijn gemuteerd,, huh :confused: kan dat nou ?
ik vertoon verkwikt en gefluorideerd gedrag,,,huh , , kan dat nou ?

nee joh,,, ik ben niet gek,, ik ben ziek,, ik heb last van de initiatieziekte
initiatieziekte heb ik net toch verteld op pagina 1
en trouwens iedereen die tripmiddelen gebruikt sluit zich aan bij de cultuur (gewoontes)van sjamanistische volken,,,
Of niet,, is trippen (psychedelicagebruik) in de geindustrialiseerde westerse maatschappij dan toch een teken van *degeneratie (*mutatie van de genen) (*vernietiging van millieu)

ik heb last van de initiatieziekte,, ja dus nou kan ik geen Moslimschaap of Christenschaap meer worden,, ik ben gewoon ziek,, let niet op mijn
waar zijn die tijden dat ze LSD in het gekkehuis gaven om je te behandelen,, :hearteyes:
dat waren nog is tijden ,, dat is gewoon sjamanisme toen in die tijd,van de LSD therapie,
nou stoppen ze je vol met antipsychotica,,, antiSjAMAspul noem ik het

Echelon

Belezen gebruiker
Een sjamaan is toch een heler of gids... Hoe zie jij jezelf deze rol vervullen? Ik bedoel het niet lullig hoor Vogel... begrijp me niet verkeerd.
Maar je manier van doen schijnt nogal wat weerstand op te roepen bij mensen.
En volgens mij zijn de mensen hier vrij open-minded... dus daar kan het haast niet aan liggen. Toch?

vogel

Bewuste gebruiker
Echelon zei:
Een sjamaan is toch een heler of gids... Hoe zie jij jezelf deze rol vervullen? Ik bedoel het niet lullig hoor Vogel... begrijp me niet verkeerd.
Maar je manier van doen schijnt nogal wat weerstand op te roepen bij mensen.
En volgens mij zijn de mensen hier vrij open-minded... dus daar kan het haast niet aan liggen. Toch?

ja ja pfff stel me geen vragen meer please,,, zeg niet dat ik gek ben,, ik ga weg van df,,,
ik heb in het gkkehuis genoeg mensen leren kennen die ik nu kan helpen,,,
in iedergeval wel die afrikaan met dat trauma,, of beter gezegd hij loopt niet met een trauma rond ,, maar met een geest,,

trouwens als sjamaan dien je kennis te hebben over de werking van medicinale planten,,
die heb ik dus,,,die kennis vergaarde ik al lang voordat ik besefte dat ik sjamaan ben,,
ik maak muziek om trance te komen al sinds me 12de,, ik ben een geboren hippie (sjamaan)
ik had het alleen nog niet door,, door dat gekkehuis dat me een stoornis aanpraat,,
ik verlaat df om me uitgehongerde brein te voeden, :wave:
doei doei doei doei doei doei doei

vogel

Bewuste gebruiker
ik als Sjamaan projecteer zelfgenezend vermogen op mijn cliénten,,,
De sjamaan en de cliént zijn psychisch vaak sterker met elkaar verbonden dan een arts (psychiater) en een patient.
Het beeld van de sjamaan als '''''(vergiftigde) gewonde genezer''''''''''
gebaseerd op Jungiaanse ideeén van een analyticus,omvat beelden van de eigen kwetsbaarheid van de sjamaan en van zijn of haar kracht. Dit is geen tegenstrijdigheid,,,aangezien de
kracht op kwetsbaarheid is gebaseerd.

In het typische medische model word de arts (psychiater) grotendeels voorgesteld als een onkwetsbaar individu dat alles kan,terwijl de patient passief en hulpeloos blijft.

In het Jungiaanse model hebben zowel de Sjamaan als de Cliént verwondingen en geneeskracht.
De sjamaan projecteerd zijn eigen ervaring van gewond zijn op de cliént om de cliént
emotieneel te leren kennen,,
Terwijl de cliént zich aanvankelijk misschien nog niet bewust is van zijn
zelf-genezende-krachten en ze projecteerd op de sjamaan, zal de cliént later in staat zijn deze zelf-genezende-krachten over te nemen om zichzelf beter te maken

,, nou ga ik ervandoor ,,, als je nog vragen heb,, zoek het zelf uit please,
ik ben moe, misselijk ziek,,kwikziekte,,,doei.,, ik weet pas sinds een half jaar dat ik sjamaan ben...ik ben al die tijd daarvoor opgelicht en misleid door dat gekkehuis,,
nu is de onbewuste sjamaan in mijn naar voren gekomen,,dat kwam omdat ik zieker werd,, niet gekker in me hoofd,, maar zieker,, me lijf,, dus ik bleek niet gestoord,,, maar vergiftigd,,
doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Men zegt dat ik ook gestoord ben, maar niets is anders waar. Ik ben niet gestoord, maar dat is die andere, die altijd een grote mond heeft, en me altijd in moeilijkheden brengt. Dan is t net of ik naar mezelf kijk van een afstandje, verdoofd en bewegingloos, nuteloos. en dan maar wachten, tot ik de controle weer krijg. En altijd op de momenten dat de problemen er weer zijn.

Niet alleen kwik en fluor zorgen voor zulke dingen. 10 jaar lang werken met ether, terpentijn, en andere onuitspreekbare oplosmiddelen in een slecht geventileerde ruimte.

Nee dat krijg je als je werkt zonder legitiem contract, nee de baas zei dat ik er nooit gewerkt had. maar helaas, ik had een kopie van mijn paspoort onder een vloertegel gestopt. ik had de kopieën gemaakt van het rooster. en ik had uitbetaling briefjes met handtekening van de baas.

Mar helaas, is er geen bewijs van die vluchtige stoffen, die ineens spoorloos uit mijn lichaam en het pand zijn verdwenen. die alleen een afdruk in het geheugen van mijn hersenen hebben gemaakt.

Nu liggen er dode kippen, dode varkens en kakkerlakken. ,misschien ook maden

er wordt sate gemaakt, en babi panggang.

mensen eten er nu heerlijk, en onwetend in het pand wat een jaar ervoor, parfumflesjes de etiketten werden afgehaald, vieze potjes en deksels werden gereinigd. en medische apparatuur werd ontmanteld.

Nee, wat er in het kruipruimte zich nu nog bevind, radioactiefe resten van het rontgenapparaat, waar duur voor betaald is door een ziekenhuis, om die velig te recyclen.

Mensen vinden het er altijd heerlijk warm en ontspannen, maar dat is gewoon de radioactiviteit die hun hersenen verdooft. de ether die de slaapkwabben activeert. de oplosmiddelen die de smaakpapillen vor de gek houden.

Jammer dat die mensen geen nederlands verstan als je ze verteld wat er onder hun betonnen vloertje ligt gegoten.

Ik weet het nog, maar waarom ze nooit hebben gekeken? Ik heb het ze nog zo verteld, maar niemand kijkt.

Als een meisje zegt dat ze de piemel van de buurman heeft gezien komen er 100 politiemannen aan.

Als je zegt dat er chemisch en radioactief afval onder een restaurant ligt, word je uitgelachen, en gevraagd nooit meer de politie te bellen.

Ik ga er morgen weer heen, een lichtgevende portie sate halen, ik ben verslaafd aan radioactiviteit. als ik te weinig krijg, dan word ik te wakker. en krijg last van alle sores van de wereld.

Waarom willen mensen dat ik wakker word, terwijl ik niemand kwaad kan doen als ik slaap.......?

vogel

Bewuste gebruiker
chck die gast (rapper) (Colin in die film)
hij is ook een sjamaan, onbewust dan misschien,, maar niet verdwaald,,
let op wat hij zegt allemaal vanaf de 23ste minuut tot de 27ste minuut,,

ik wil gewoon graag rappen...iemand moet vertellen over de mensen aan de rand van de afgrond,,,,je moet psychisch heel sterk zijn om niet over die rand te valllen,,,
anders word 't bajes of 'n inrichting,, ik kom op voor de zenuwzieken en mensen in achterstands wijken die in armoede leven,,en mensen die zich slecht kunnen uiten,,mensen die slecht frans spreken of voor gek worden versleten,,,dat zijn net zo goed mensen met een verstand en een ziel,,,er zijn veel mensen die iets in zich hebben, energie noem ik dat, geen zenuwen,,,
maar die energie moet je kanaliseren,,, bla bla bla bla bla,, Maar ik leg mijn ziel in deze kleine rol en dat is belangrijk

typische sjamanen dingen die hij allemaal zegt
kijk zelf de rest maar,, klik rechtsbovenaan op>>>
Bekijk online: Jong in... Wallonie
Tegenlicht 8 december 2008
daarna instellingen opslaan anders heb je alleen maar geluid dus zonder beeld
http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht ... /40228130/

Loadrunner,,, jij lijd ook,, dat is fijn ,, ik voelde me al zo zwaar ziek en uniek,, dat is echt niet meer leuk,, allemaal gezonde mensen om me heen,,
echt een zieke (gewonde genezer) in mijn buurt maakt me beter :wink:
ik verlaat df om al die kwik en fluor te dumpen
mijn zie je voorlopig niet hierzo kotsen :wave:

Angramar Temenos

Badass junkie
Je bent nooit te jong voor LSD... Je kunt te jong zijn voor wiet, alcohol, roken, coke, XTC, speed, etc.. Maar LSD/Paddo's ben je nooit te jong voor..

Pikachu

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Je bent nooit te jong voor LSD... Je kunt te jong zijn voor wiet, alcohol, roken, coke, XTC, speed, etc.. Maar LSD/Paddo's ben je nooit te jong voor..

Ok, als jij ooit kinderen krijgt kom ik ze op achtjarige leeftijd wel verblijden met een lekkere zegel -.-

Angramar Temenos

Badass junkie
Pikachu zei:
Angramar Temenos zei:

Ok, als jij ooit kinderen krijgt kom ik ze op achtjarige leeftijd wel verblijden met een lekkere zegel -.-

Mochten ze dan bewust zijn van wat LSD is, wat het met je doet, wat de gevolgen (kunnen) zijn, en LSD *willen* gebruiken, mag je dat van mij doen. Onthou wel dat mischien een op de 20 miljoen kinderen van 8 dat weten, dus ik schat de kans vrij klein... Maar als ze in staat zijn die keus te maken, is de keus aan hen =). Mocht ik kinderen krijgen, geef ik ze IIG op hun 10-12'de drugsvoorlichting.

Uiteraard, als ik ze speed, coke, crack, heroine, pcp, meth, ghb, XTC etc zie gebruiken onder hun zestiende vliegen ze de deur uit.. Van mij mogen ze rustig af en toe een pilletje gebruiken na hun 16'de, als ze me maar vertellen hoe vaak, weten wat het doet, en wat voor schade het oplevert. Zou hypocriet van me zijn om ze dat te verbieden terwijl ik het zelf in die leeftijd ook heb gedaan. Mochten ze toch aan de coke of zo gaan hebben ze natuurlijk een gigantisch probleem.

Angramar Temenos

Badass junkie
J0rrit zei:
Wat ben jij een figuur zeg

Eentje die logica gebruikt I.P.V onderbuikgevoelens, vooroordelen en giftige drugspropaganda die iedereen tegenwoordig te slikken krijgt. Jongens en meisjes van 12 die zich klem zuipen aan breezers, geen probleem, maar LSD is opeens vreselijk?

Geloof me, ik wou dat ik op m'n 12'de LSD had gehad.

Ik ben momenteel 16, over 4 maanden 17. En heb al 2 keer lsd gedaan. Naar mijn mening heb ik mezelf er eigenlijk alleen maar beter door leren kennen.

Ik persoonlijk vind niet dat er een minimum leeftijd gestelt moet worden, het is alleen wel aan te raden om er zeker van te zijn dat je jezelf vrij goed kent en stevig in je schoenen staat.

Angramar Temenos

Badass junkie
JunglistManuva zei:
Ik ben momenteel 16, over 4 maanden 17. En heb al 2 keer lsd gedaan. Naar mijn mening heb ik mezelf er eigenlijk alleen maar beter door leren kennen.

Ik persoonlijk vind niet dat er een minimum leeftijd gestelt moet worden, het is alleen wel aan te raden om er zeker van te zijn dat je jezelf vrij goed kent en stevig in je schoenen staat.

Kijk, dat bedoel ik dus! Bravo!

Royban

Experimenterende gebruiker
15 jaar is te jong, je hersenen zijn nog in ontwikkeling en als je lsd op die jonge leeftijd neemt neemt de kans op schizofrenie en dat soort dingen toe.
dus wacht maar gewoon even tot je 18-20ste ofzo en dan alsnog in mate:tongueout:

Angramar Temenos

Badass junkie
Royban zei:
15 jaar is te jong, je hersenen zijn nog in ontwikkeling en als je lsd op die jonge leeftijd neemt neemt de kans op schizofrenie en dat soort dingen toe.
dus wacht maar gewoon even tot je 18-20ste ofzo en dan alsnog in mate:tongueout:

Heb je objectieve bronnen die op een wetenschappelijke manier bewijzen dat de kans om psychoses te triggeren toeneemt naarmate de gebruiker jonger is? Ik ben daar dan namelijk best benieuwd naar.

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Royban zei:

Heb je objectieve bronnen die op een wetenschappelijke manier bewijzen dat de kans om psychoses te triggeren toeneemt naarmate de gebruiker jonger is? Ik ben daar dan namelijk best benieuwd naar.

Dat kan een weldenkend mens zelf wel bedenken. Relatief heeft een 14-jarige VEEL minder meegemaakt dan iemand van 22. Een heftige LSD-ervaring blijft veel langer in het hoofd van een gemiddelde 14-jarige rondspoken.

azgaza

Badass junkie
Ik denk dat de kans echt niet groter is op een psychose door LSD als je jong bent, als je geen aanleg hebt valt er niks te triggeren. De kans op een traumatische ervaring lijkt me eventueel wel groter dan dat kan ook een langdurige invloed op je leven hebben.

Of je klaar bent om te trippen kan niemand voor je zeggen en een getal bepaalt dat ook niet maar in de regel lijkt me de kans op een traumatische negatieve ervaring groter in de vroege pubertijd omdat je je zelf dan pas goed leert kennen en dan kan LSD veel harder aan komen. Verder zitten jonge tieners vaker met zichzelf in de knoop en hebben problemen met zich zelf. Een trip confronteert je keihard met jezelf, daar ontkom je niet aan, en daar kan je best niet klaar voor zijn.

Maar de kans op een psychose lijkt me echt niet groter bij een jong dan bij een oud persoon, als je er geen aanleg voor hebt krijg je dat niet ineens wel omdat je jong tript, maar daar mee wil ik ook niet zeggen dat het veilig zou zijn voor jonge mensen, een harde zelf confrontatie kan iemand behoorlijk overhoop halen namelijk.

Angramar Temenos

Badass junkie
azgaza zei:
Ik denk dat de kans echt niet groter is op een psychose door LSD als je jong bent, als je geen aanleg hebt valt er niks te triggeren. De kans op een traumatische ervaring lijkt me eventueel wel groter dan dat kan ook een langdurige invloed op je leven hebben.

Of je klaar bent om te trippen kan niemand voor je zeggen en een getal bepaalt dat ook niet maar in de regel lijkt me de kans op een traumatische negatieve ervaring groter in de vroege pubertijd omdat je je zelf dan pas goed leert kennen en dan kan LSD veel harder aan komen. Verder zitten jonge tieners vaker met zichzelf in de knoop en hebben problemen met zich zelf. Een trip confronteert je keihard met jezelf, daar ontkom je niet aan, en daar kan je best niet klaar voor zijn.

Maar de kans op een psychose lijkt me echt niet groter bij een jong dan bij een oud persoon, als je er geen aanleg voor hebt krijg je dat niet ineens wel omdat je jong tript, maar daar mee wil ik ook niet zeggen dat het veilig zou zijn voor jonge mensen, een harde zelf confrontatie kan iemand behoorlijk overhoop halen namelijk.

Godver, Azgaza jij zegt echt wat ik denk, alleen kan ik het niet zo goed onder woorden brengen.

L

Lid 6909

Gast
Dat merk ik inderdaad AT, want jou verhalen zijn echt raar te noemen vind ik!

Maarja, zoiets is persoonsgebonden, misschien zijn anderen wel geboeid, by your entertaining storys.

vogel

Bewuste gebruiker
Als je jong met LSD en of andere tripmiddelen begint, moet je weten wat de LSD met je doet,,
en je moet weten hoe je hoofd werkt en wie je werkelijk ben,,
Weet je dat niet, dan kan het zijn dat je schrikt van de werking van de LSD (Flippen)
bijvoorbeeld; denken dat je mensen besmet met slangen en wegrennen voor de slangen,
Of bv; wegrennen voor lopende bomen,,
ook onervaren en kwetsbare volwassen mensen kunnen zulke schrikeffecten ervaren,

Het kan ook zijn dat je in je trip blijft hangen(badtrip), maar daar is geen reden voor omdat je in het normale leven ook nooit in een bepaalde emotie blijft hangen,
Trippen bestaat gewoon uit huilbuien en lachkicks enz, je schommeld van de ene naar de andere fase in je trip;;;
Trip je te vaak, dan kan het zijn dat er geen nieuwe inzichten meer komen,;
Er valt dan niks meer te leren over het leven; en er valt zo dus veel minder in je trip te beleven;,
Met als gevolg dat de visuals tegenvallen;, en de trip gaat vervelen,;
Misschien zijn er andere zaken in het leven die aandacht vragen,;
op een andere tijd in je leven kan je dan weer mooie trips maken,;

Hoe kan je als 15 jarige weten of je aanleg heb tot psychose of schizofrenie, ofzoiets
Hoe kan je dan al weten dat de stoornis die je later in de toekomst aangepraat zal worden
in werkelijkheid geen stoornis is maar sjamanisme is (initiatieziekte,;,)
van LSD word je niet autistisch
autistisch word je in de baarmoeder of/en als peuter door amalgaamvullingen en fluortabletjes,;

http://www.trimbos.nl/default1610.html?back=1

http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/18626827/
schizofrenie door griep

http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/16470847/
schizofrenie door lood

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
zolang je de dosis laag begind zal er weinig fout gaan denkik, mijn broertje zou niet zomaar zegel in zn mik douwen, dus de weinige kids die dat wel doen die zijn vaak wel redelijk wat bijgetankt met info.,

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ja ik zou het niet doen,
ik ben zo begonnen met zegel regelrecht in men mond te steken zonder te weten wat het is.
iemand zei tegen mij het is wat harder als paddo's...
had niet zo'n aangename trip, maar wel nog zeer intens :grin:

xplusif

Experimenterende gebruiker
Die onzekerheids gevoel heb ik wel eens gehad, weird :P
Kan iemand mij mischien uitleggen wat een psychose is?

Bovenaan