Te veel mdma

Daba123

Newbie
Hee ik ben nieuwe hier en heb een vraag,ik heb ongeveer 4 weken geleden mdma gebruikt in een tijd van 23:00 tot 10:00 heb ik 1 gram en 6 kg lachgas gebruikt op ik weet nog maar weinig van de avond behalve dat ik savonds wakker werd om 21:00 en eerste instantie niet op kon staan en mijn ogen 3 dagen groot waren ik was eerst best ziek 2/3 dagen en naar 4 de dag kwamen depressie klachten en direct bij het slapen angst schoken met je lichaam en slecht kunnen slapen constant dromen nou heb ik nog steeds last van de klachten,
Van depressie angst, en ook spier pijn hoofdpijn stekken in me lichaam het dof gevoel in me handen en voeten en ook blaasjes om me tong zware schouders en nek
Weet niet of dit almaal van mdma komt
Ps Gebruikte eerst gewoon pillen maar die waren er op dat moment niet heb ook om de 2 wrken bijna gebruikt wat kan dit zijn

weten jullie iets of wat ik moet doen laat het aub weten dankjewel

Blaatschaap

Bewuste gebruiker
Vervelend dat je deze klachten ervaart.

Wat psytekz hierboven al benoemd, neem je rust, eet gezond en sport. De klachten zullen met de tijd wel afnemen.

Ik zou naast mdma/xtc ook andere drugs vermijden en pas weer beginnen wanneer je langere tijd (denk maanden) helemaal vrij bent van je angst/depressie klachten. Anders kan je je herstel in de weg zitten.

Mocht je het niet vertrouwen of het idee hebben dat het niet minder wordt dan kan je altijd even bij je huisarts langs gaan. Wees eerlijk over je gebruik en leg uit waar je last van hebt (je huisarts heeft een geheimhoudingsplicht dus je hoeft niet bang te zijn dat wat je verteld bij je ouders of ergens anders terecht komt).

1gram mdma is natuurlijk veels te veel. Ik raad je aan om je goed in te lezen voordat je weer gebruikt, zo beperk je de risico's tot een minimum en blijft het effect ook langer leuk :)

Neem vooral de tijd om goed te herstellen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Eens met bovenstaande reacties. Eet goed, rust goed en beweeg wat. Ik denk dat je nog geluk gehad hebt dat je er zo vanaf bent gekomen. Je hebt echt extreem veel mdma en lachgas gebruikt. Lees je even goed in over drugs gebruik VOOR je gaat gebruiken.
Sterkte!

Zeehond

Badass junkie
Ik begrijp ook niet de reden om zo ongelofelijk te veel te gebruiken.
Wat is er leuk aan 1 gram mdma?
Was je alleen en lette er niemand op jou dan? Belachelijke en levensgevaarlijke doseringen in jouw tijdlijn.
En zoals De Dunne schrijft: verdiep je in hemelsnaam voorafgaand aan gebruik van drugs.
Poeh, ik denk echt dat je veel geluk hebt gehad en dit had heel anders kunnen aflopen.
Werk aan je herstel en gun dit tijd.

Coke Spook

Bewuste gebruiker
Voortaan het gewoon bij 1 middel houden. Als je van alles door elkaar neemt heb je een grote kans dat het verkeerd valt! De nare bij/uitwerkingen worden dan vaak erg versterkt en blijven langer in je systeem!
De kater komt 2 dagen later he haha

Zorg dat je gezonde voeding eet en ga wat sporten. Als je je somber voelt kan je t beste even iets gaan ondernemen om het te doorbreken. Zoals sport of iets afspreken met een vriend etc.
Met een weekje is je dikke kater wel weer over!
1 gram in 12 uur gebruiken is net ff teveel geweest voor jouw! Helemaal door andere dingen tegelijkertijd in te nemen.(6kg lachgas wff haha)
Je bent weer een ervaring rijker haha
Kop op en suc6!

mitchieee

Wijs gebruiker
ik herken die avonden met 3 2kg tanken wel en heel wat pillen’ had na z’n avond toen ook blaasjes in me mond dat is doordat je weerstand naaar benede wordt gegooit’ had ook die schokjes in me hoofd die zullen vanzef verdwijnen’ zie dit als een waaarschuwing hou nu gewoon 3maanden steeds tussen je gebruik neem een tank maar geen 6kg en net wat minder mdma:)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Voortaan het gewoon bij 1 middel houden. Als je van alles door elkaar neemt heb je een grote kans dat het verkeerd valt! De nare bij/uitwerkingen worden dan vaak erg versterkt en blijven langer in je systeem!
De kater komt 2 dagen later he haha

Zorg dat je gezonde voeding eet en ga wat sporten. Als je je somber voelt kan je t beste even iets gaan ondernemen om het te doorbreken. Zoals sport of iets afspreken met een vriend etc.
Met een weekje is je dikke kater wel weer over!
1 gram in 12 uur gebruiken is net ff teveel geweest voor jouw! Helemaal door andere dingen tegelijkertijd in te nemen.(6kg lachgas wff haha)
Je bent weer een ervaring rijker haha
Kop op en suc6!
Combineren van mdma en lachgas hoor ik vaker en kan volgens mij best. Wel moet je dan NORMALE hoeveelheden aanhouden. Normale dosis mdma en EEN ballonnetje.

heidi

Newbie
Je weet nu denk ik ook wel dat het niet verstandig was om zoveel in een keer te gebruiken, dat heb je nu wel geleerd hoop ik!

Natuurlijk is zoiets zwaar voor je lichaam en daarbij ook nog eens flink wat kilo's lachgas gebruikt, in het vervolg niet meer doen.

Hou het bij een normale hoeveelheid, en neem ook echt flinke rustmomenten tussendoor.
Laat je lichaam ervan herstellen, ( voor zover mogelijk ) eet gezond, en bewegen zoals hierboven gezegd wordt.

Heel veel succes en let goed op jezelf, dit had veel fouter af kunnen lopen!

Bryex

Belezen gebruiker
Je weet nu denk ik ook wel dat het niet verstandig was om zoveel in een keer te gebruiken, dat heb je nu wel geleerd hoop ik!

Natuurlijk is zoiets zwaar voor je lichaam en daarbij ook nog eens flink wat kilo's lachgas gebruikt, in het vervolg niet meer doen!

Hou het bij een normale hoeveelheid, en neem ook echt flinke rustmomenten tussendoor.
Laat je lichaam ervan herstellen, ( voor hoever mogelijk ) eet gezond, en bewegen zoals hierboven gezegd wordt.

Heel veel succes en let goed op jezelf, dit had veel fouter af kunnen lopen!
Rust pakken en genoeg vitaminen binnen krijgen inderdaad. Dat helpt het allerbeste!

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Een gram MDMA is natuurlijk idioot, maar zoveel lachgas is ook echt gevaarlijk. Grote kans dat je een tekort aan vitamine B12 heb opgelopen.

Als je een maand later nog last hebt zou ik echt even langsgaan bij de huisarts! En vraag jezelf af waarom je zover gegaan bent. Verkeerde vrienden? Zelfdestructieve neigingen? Gebrek aan kennis? Dan kan je het in de toekomst voorkomen.

Coke Spook

Bewuste gebruiker
Combineren van mdma en lachgas hoor ik vaker en kan volgens mij best. Wel moet je dan NORMALE hoeveelheden aanhouden. Normale dosis mdma en EEN ballonnetje.

De eerste paar keren als je een nog niet eerder gebruikt "middel" gaat nemen hou t dan bij dat en kijk hoe t werkt voor je zelf. Zodra je weet hoe je er op reageerd en je lichaam dan bouw je ervaring op en kan je beslissen wat te combineren wat je lekker vind.
Ja toch?! Simpel regeltje maar best belangrjjk als je geen verassingen wilt qua nare bjjwerkingen....

Als je voor t eerst een jointje gaat roken kan je beter geen alcohol erbij nemen lol :tongueout:

Achja iedereen moet het lekker zelf weten! Its your Party :) Zelf doe ik het niet veel meerdere zooi tegelijk....
Geniet gewoon van je ene middeltje waar je op dat moment zin in hebt...

Laatst bewerkt:

Coke Spook

Bewuste gebruiker
Het zal misschien ook wel met deze tijd te maken hebben. De keuze is reuze en aanbod genoeg!

Ik ben begonnen met gebruik als puber in de jaren 90. Dan regelde je een pil of wat speed als je in t weekend stond los te gaan op house party's, raves en gabber feesten lol... en godverdomme dat mis ik wel!! :tongueout:

Lol ze hadden toen wel lachgas & helium balonnen in veel discotheken.
Maar wat moet je daar mee als je lekker gaat op een pilletje :)

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Het zal misschien ook wel met deze tijd te maken hebben. De keuze is reuze en aanbod genoeg!

Ik ben begonnen met gebruik als puber in de jaren 90. Dan regelde je een pil of wat speed als je in t weekend stond los te gaan op house party's, raves en gabber feesten lol... en godverdomme dat mis ik wel!! :tongueout:

Lol ze hadden toen wel lachgas & helium balonnen in veel discotheken.
Maar wat moet je daar mee als je lekker gaat op een pilletje :)
Lachgas wordt juist pas leuk als je het ergens mee combineert! Anders is er idd geen reet aan.

Coke Spook

Bewuste gebruiker
Haha als je dat gevoel al helemaal fantastisch vind dan leg je de lat wel heel laag alls tiener!!!!
Van een ritje in een leuke 8baan heb je nog meer plezier :tongueout:

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Een gram MDMA is natuurlijk idioot, maar zoveel lachgas is ook echt gevaarlijk. Grote kans dat je een tekort aan vitamine B12 heb opgelopen.

Teveel en te vaak lachgas doen kan zorgen voor een dwarslaesie, omdat deze schadelijke stoffen zich dan ophopen in je ruggenmerg. Is gebleken uit onderzoek, in 2019.
Doe het met MATE, ik zou zeggen 5 ballonnen op 1 avond. Af en toe!

Zie deze link:

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Teveel en te vaak lachgas doen kan zorgen voor een dwarslaesie, omdat deze schadelijke stoffen zich dan ophopen in je ruggenmerg. Is gebleken uit onderzoek, in 2019.
Doe het met MATE, ik zou zeggen 5 ballonnen op 1 avond. Af en toe!

Zie deze link:
Volgens mij hoopt het zich niet op in je ruggenmerg, maar raakt je ruggenmerg beschadigd door een ernstig tekort aan vitamine B12. In ieder geval niet goed!

Treedt wel pas op bij extreem gebruik, maar 6kg op een avond valt daar zeker onder.

Bovenaan