Hee ik ben nieuwe hier en heb een vraag,ik heb ongeveer 4 weken geleden mdma gebruikt in een tijd van 23:00 tot 10:00 heb ik 1 gram en 6 kg lachgas gebruikt op ik weet nog maar weinig van de avond behalve dat ik savonds wakker werd om 21:00 en eerste instantie niet op kon staan en mijn ogen 3 dagen groot waren ik was eerst best ziek 2/3 dagen en naar 4 de dag kwamen depressie klachten en direct bij het slapen angst schoken met je lichaam en slecht kunnen slapen constant dromen nou heb ik nog steeds last van de klachten,
Van depressie angst, en ook spier pijn hoofdpijn stekken in me lichaam het dof gevoel in me handen en voeten en ook blaasjes om me tong zware schouders en nek
Weet niet of dit almaal van mdma komt
Ps Gebruikte eerst gewoon pillen maar die waren er op dat moment niet heb ook om de 2 wrken bijna gebruikt wat kan dit zijn
weten jullie iets of wat ik moet doen laat het aub weten dankjewel
Van depressie angst, en ook spier pijn hoofdpijn stekken in me lichaam het dof gevoel in me handen en voeten en ook blaasjes om me tong zware schouders en nek
Weet niet of dit almaal van mdma komt
Ps Gebruikte eerst gewoon pillen maar die waren er op dat moment niet heb ook om de 2 wrken bijna gebruikt wat kan dit zijn
weten jullie iets of wat ik moet doen laat het aub weten dankjewel