te vertrouwen?

ikkedikke

Newbie
Hallo jongens,

Ik heb me net op dit forum geregistreerd (onder een andere nickname natuurlijk), maar heb al wel wat informatie van dit forum geplukt... Nu had ik een klein vraagje, of ik de volgende zaak kan vertrouwen; en of de prijs wel normaal is. Er is een tussenpersoon bij (ben niet zo thuis in het wereldje, gebruik slechts enkele malen per jaar), en ik vond het allemaal wel heeeeeeeeeel raar gaan:
ik vroeg achter xtc tabletten, was bereid er max 4€/stuk voor neer te tellen. Helaas ging dat niet, maar kristallen (pure mdma) ging wel... Gezien ik ook graag een beetje experimenteer zag ik dat wel zitten. Nu, ik had 4stuks gevraagd (daar kom ik al wel een poosje mee toe...), en dan begon het dat ik er ook een grammetje sos bij moest nemen. Vertrouwde het al niet helemaal, nadien bleek dat alles (1g sos + 4 kristallen) 90€ te kosten, ik heb mooi nee danku & dag gezegd...

Heb zo'n groot vermoede dat de sos iets als kalk zou zijn en dat de kristallen ook niet echt de moeite zouden zijn... De normale prijs van kristallen ken ik niet, maar 10€/stuk lijkt me wel erg veel, of is dat de normale prijs??

Eigenlijk is dit dus meer een price-check. Als dit niet is toegestaan mag een mod m'n topic gewoon verwijderen... (kon er niets van in de regels vinden dus het lijkt me wel oké?)

Angramar Temenos

Badass junkie
4 kristallen? Geef je dealer een flinke smack, kristallen worden verkocht per gram, niet per "kristal".. Een kristal kan 4 mg of 5 gram wegen, afhankelijk van hoe groot het is.. En hoezo "Moet" je er coke bij kopen? Ik zou het niet vertrouwen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Vraag om samples, dit zou ik sowieso niet vertrouwen. Een gram kristallen (laten we er even vanuit gaan dat hij een gram bedoelt) voor 10 euro lijkt me veel te weinig om kwaliteit te kunnen zijn.

Oom Klaas

Badass junkie
Je moet er coke bij kopen :tearsofjoy:

Ik zou het sowieso niet vertrouwen, en een klein beetje kopen (zo'n 50 tot 100 mg) om het te laten testen.

J86

Bewuste gebruiker
inderdaad...

Normale prijs voor 1 gram kristallen ligt tussen de 20 en 35 euro
Dat je er coke bij zou moeten kopen is echt gestoord.. ik zou iemand anders gaan zoeken dit is niet te vertrouwen. En houd er inderdaad rekening mee dat er altijd een kans is dat je shit krijgt. Dus laat het testen of wees in ieder geval voorzichtig.

ikkedikke

Newbie
Nouja, had voor de eerste reactie hier al lang vaarwel gezegd en aan jullie reacties te zien is dat zeker niet slecht geweest. Nadien kreeg ik ineens een sms in de aard van "ja 't is voor 75€ dat is dan zonder winst, goedkoper kan niet".

Kan iemand me iets vertellen over de doseringen van kristallen? Heb op dit forum al wat gelezen van "ga niet over de 500mg", maar dit zal voor mij waarschijnlijk al een enorme hoeveelheid zijn... heb in totaal een pil of 5 binnen...

Testen is geen optie -> BE. Kom wel vaak in eindhoven maar harddrugs mee over de grens nemen ga ik niet doen... en als er hier een testkitje toegestuurd komt gaan m'n ouders daar niet zo blij mee zijn :)

Denk dat ik het wijselijk ga laten en het bij gewone snoepjes ga houden, tips over de dosering zijn echter nog steeds welkom! Met de zoekfunctie heb ik niet echt iets gevonden...

Bedankt voor jullie advies iig!

TrippyShit

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
4 kristallen? Geef je dealer een flinke smack, kristallen worden verkocht per gram, niet per "kristal".. Een kristal kan 4 mg of 5 gram wegen, afhankelijk van hoe groot het is..

Misschien dat het per capsule was. Ik kan ook kiezen tussen of een gram of per capsule..

Maar vind het verder een raar verhaal. Capsule kost geen 10euro en het coke erbij 'moeten' kopen gaat natuurlijk nergens over :P Lekker iemand anders zoeken zou ik zeggen

ikkedikke zei:
Ik heb me net op dit forum geregistreerd (onder een andere nickname natuurlijk)
Ik dacht dat je écht ikkedikke heette :openmouth:

henkie84

Bewuste gebruiker
ikkedikke zei:
Kan iemand me iets vertellen over de doseringen van kristallen? Heb op dit forum al wat gelezen van "ga niet over de 500mg", maar dit zal voor mij waarschijnlijk al een enorme hoeveelheid zijn... heb in totaal een pil of 5 binnen...

Een pil of 5 tegelijkertijd, nee toch? Ik zou als ik jou was beginnen met 100-150mg kristallen. Dat komt ongeveer overeen met een fatsoenlijke pil. Mocht dat het niet doen kun je altijd nog een beetje bij pakken.

Have fun!

Bovenaan