Tegen de pepkater!

Shizzah

Experimenterende gebruiker
ik heb iets nieuws geprobeert tegen de pep kater
het is al duidelijk om goed te zorgen dat je alsnog voldoende vitamines en voeding binnenkrijgt
om de pepkater en gewichtverlies tegen te gaan en ik heb dus een tip voor jullie om drinkontbijt te gebruiken! in iedere supermarkt kun je wel pakken van 500ml of pakken van 1000ml kopen

die kleintjes zijn zo'n 85 cent en die grotere rond de €1,50

en echt die dingen zijn een wondermiddel voor me! tijdens m'n pep gebruik of na een avondje flink uitgaan of feesten drink ik dat naast een aantal multivitamine en ik voel de pepkater de volgende dag veeel minder, ook voor ik pep gebruik drink ik zo'n pak leeg (beide 500ml)

voorheen nam ik alleen de vitamine en ik moet zeggen ik voel een aardig verschil nu!
ik voel me na het pepgebruik een stuk minder bagger en gesloopt sinds ik dit heb geprobeert en ik raad het jullie ook zeker aan! :grin:

EDIT: Ohja, het heet trouwens ''Goede Morgen drinkontbijt''

Shizzah

TeKNoZem zei:
Shizzah zei:
KlaasVaak zei:
Ik slaap altijd uit erna, dat werkt ook.

dat klopt, alleen dit is nog wel is handig als je de dag daarna verplichtingen hebt en toch wilt feesten :grin:

Of je doet gewoon verstandig en doet de dag voor je verplichtingen hebt geen dope.

Ik vraag niet om alernatieven, ik bied alleen een mogenlijkheid aan dus kunnen we OT blijven?

zo ver ik weet is het sowieso niet erg slim er aan te beginnen dus ik vind je comment wat zwak man...

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Shizzah zei:
Ik vraag niet om alernatieven, ik bied alleen een mogenlijkheid aan dus kunnen we OT blijven?

zo ver ik weet is het sowieso niet erg slim er aan te beginnen dus ik vind je comment wat zwak man...

Waar heb je het over? Mijn reactie was zo on topic als maar zijn kan.

En hoever je weet is het niet slim om waar aan te beginnen? Ben eens duidelijk.

Shizzah

TeKNoZem zei:
Shizzah zei:

het is sowieso niet slim om aan drugs te beginnen dunkt me, wat is daar niet duidelijk aan? (maar dit is off topic, kunnen we het hierbij laten?)

en nee, het gaat hier over drinkontbijt om de pepkater tegen te gaan niet om wanneer ik wel of niet pep zou moeten/kunnen gebruiken

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Shizzah zei:
TeKNoZem zei:
Shizzah zei:

het is sowieso niet slim om aan drugs te beginnen dunkt me, wat is daar niet duidelijk aan? (maar dit is off topic, kunnen we het hierbij laten?)

en nee, het gaat hier over drinkontbijt om de pepkater tegen te gaan niet om wanneer ik wel of niet pep zou moeten/kunnen gebruiken

*gaap*

Maar het was wel duidelijk waar je op dulden in je 2e post. Om een pepkater tegen te gaan wanneer je bijv. de volgende dag verplichtingen hebt. Dan is het toch slimmer om de dag/avond van te voren niks te gebruiken.. Of zie ik dat nou verkeerd? Verder is daar toch niks offtopic aan. Ik bied alleen wat advies. Om je nou meteen zo aangevallen te voelen.

Shizzah

nja tis iig niet me bedoeling zo over te komen maar okee ik vat je punt
maar je kunt ook onverwachte verplichtingen hebben waar je totaal niet op gerekend hebt
dus waarom niet? :grin:

Shizzah

SperSIZEboon zei:
is dit iets heel bijzonders ofzo wat je ontdekt hebt?

dat doe ik nl. al een hele tijd

voor mij is het op zo'n moment een geschenk uit de hemel ja dus ik vond het wel een topic hier waardig voor de gene die het nog niet ontdekt hebben :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
SperSIZEboon zei:
is dit iets heel bijzonders ofzo wat je ontdekt hebt?

dat doe ik nl. al een hele tijd

+1

Je doet echt alsof je een nieuw wondermiddel hebt ontdekt, maar Drinkontbijt staat al iets van acht jaar in de schappen en een beetje pep/drugsgebruiker heeft het dus al lang ontdekt hoor.... :rolleyes:

Vervolgens mogen we ook absoluut niet "offtopic" van je gaan en wil je dat we hier een heel topic over vol lullen???

W.F.L.

Badass junkie

:grin:

Wacky

Badass junkie
Welke smaken zijn er allemaal, en welke werkt er het beste ?
Mag je het ook combineren met cola/koffie, of is dat niet goed ?
:grin:

JunkXL

Bewuste gebruiker
Shizzah zei:
EDIT: Ohja, het heet trouwens ''Goede Morgen drinkontbijt''

Jaa drinkontbijt. Is op zich wel relaxed. Ik heb liever een ananas of druiven. In ieder geval een fruit ontbijt. Is ook nog eens lekker en bevat lekker veel vitamines!!

kunlan

Belezen gebruiker
Ik denk altijd als je stoer genoeg bent om drugs te gaan pakken moet je ook stoer genoeg zijn om vast voedsel je slokdarm in te forceren!

Drinkontbijt is niet slecht maar een flinke maaltijd en de juiste supplementen (Multivit., L-Tyrosine, Vit.C, Magnesium, Proteine, ...) en een pepkater is onbestaande.

kiekert

Bewuste gebruiker
Idd, gedachten op 0 en zo'n pak naar binnen klokken voor het 'slapen'. Doe ik meestal ook. Samen met een aquarius, om je verloren zouten e.d. aan te vullen.

Een kater hoort erbij, die voorkom ik er niet mee.

JunkXL

Bewuste gebruiker
kunlan zei:
Ik denk altijd als je stoer genoeg bent om drugs te gaan pakken moet je ook stoer genoeg zijn om vast voedsel je slokdarm in te forceren!

Ja dat drugs bij die pikeys stoer is kan ik nog inkomen. Maar c'mon drugs stoer.. Nee drugs is gewoon fucking gaaf :sunglasses: Perfect waste of time :grin:
Stoer is een reden om te beginnen met roken, op die prille leeftijd van het beginnen met roken kan je nog wel weg komen met iets doen omdat je het stoer vind...

kunlan

Belezen gebruiker
JunkXL zei:
kunlan zei:

Ja dat drugs bij die pikeys stoer is kan ik nog inkomen. Maar c'mon drugs stoer.. Nee drugs is gewoon fucking gaaf :sunglasses: Perfect waste of time :grin:
Stoer is een reden om te beginnen met roken, op die prille leeftijd van het beginnen met roken kan je nog wel weg komen met iets doen omdat je het stoer vind...

Het was gewoon een ongelukkige verwoording, uiteraard is druggebruik niet 'stoer' :rolleyes:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
tegen de pep kater heb je rust, joint, voeding nodig en het liefst nog wat sex alleen ben je dan weer zo snel genijgt door te snatsen voor en na de sex :tearsofjoy:

partyspacer

Eten! Zo veel mogelijk. Pap, marsen, alles wat je wegkrijgt. Daarna goed lang warm douchen en je tanden poetsen. Dan rustig proberen te slapen, als het niet lukt, dan maar een filmpje kijken... :)

afraidtech

Bewuste gebruiker
gewoon alles in 1 keer op maken wat je hebt, daarna zenuwachtig rond zoeken of je nog ergens een lijn hebt liggen cq verloren hebt, vergeet je je kater :P

Shizzah

Marla Singer zei:
Vervolgens mogen we ook absoluut niet "offtopic" van je gaan en wil je dat we hier een heel topic over vol lullen???

Hey! ik heb de regels hier niet bedacht hoor :rolleyes:

de GT

Bewuste gebruiker
Shizzah zei:
Marla Singer zei:

Niks van aan trekken. T is me op gevallen dat dat kind vaker met 2 maten meet. T zal wel haar pepverleden zijn dat haar eenduidigheid heeft aangetast. :rolleyes:

Overigens vind ik je topic ook wel vrij loos, ware het niet dat er altijd nog lozere mensen zijn die er toch wat aan hebben.

Voor hen ook de tip: wheightgainer kan wellicht nog wel een betere keuze zijn dan fruitontbijt. (meer calorieen, vetten, en een breder scala aan vitaminen en mineralen vaak. Veel verschillende eiwittenbronnen ook, je spieren hebben het tijdens je pepgebruik vaak zwaar te verduren.)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
youperdepoep zei:
Shizzah zei:
Marla Singer zei:

Niks van aan trekken. T is me op gevallen dat dat kind vaker met 2 maten meet. T zal wel haar pepverleden zijn dat haar eenduidigheid heeft aangetast. :rolleyes:

Ik schreef offtopic tussen aanhalingstekens, omdat er niet eens daadwerkelijk heel offtopic werd gepraat... Het is idd duidelijk dat de TS de regels dus niet heeft bedacht hier, want hij snapt totaal niet wat het fenomeen offtopic eigenlijk precies inhoudt.

Verder gaat "dit kind" van bijna 30 - en aankomend moeder - niet dieper in discussie over de inhoud van deze hele infantiele post. Behalve dat dit dan anders wel weer heel erg offtopic wordt, is het me iig ook wel duidelijk nu, dat het je blijkbaar nog steeds behoorlijk hoog zit dat je een keer van mij een waarschuwinkje hebt gekregen, omtrent een dubieus ghb bericht... :rolleyes:

royvdh65

Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar een flinke bak brinta met een banaan erdoor doet het bij mij goed. Makkelijk naar binnen te krijgen en het vult goed :)

Rain

Bewuste gebruiker
Het beste tegen een pepkater is gewoon goed eten en slapen, maar dit moet natuurlijk wel lukken. Drinkontbijt is een voorbeeld van voeding om zo weer tot een wat nuchtere staat te komen, wat bevorderend is voor je slaap.

cropp

Badass junkie
jus de orange zuip ik bij het leven als ik gaar ben, net als drop, ik weet niet waarom...

je moet gewoon iets chills maken van je gaarheid, ga lekker in bad liggen, of bak een pizza en zet een film op...

Bovenaan