Tegengif vraag ?

Ziekeling

Newbie
Hallo,
mijn vriend heeft vorige week vrijdag paddo's gegeten en nu willen een vriendin van mij en ik het vanavond ook gaan doen, nu wil hij zelf ook wel mee doen.Maarr.. het is toch zo dat er ong 2/3 weken tussen moet zitten, omdat het anders geen effect heeft?
Of als hij bijvoorbeeld er wat bij drinkt en een jointje erbij rookt, kan het dan zijn dat hij toch wel een beetje lijp word?
Hij weet nog welke soort paddo's hij heeft gehad, als hij een andere soort neemt, heeft het dan wel effect?
Thx

Static Search

Belezen gebruiker
1 week is genoeg voor de meeste tolerantie te doen verdwijnen en een andere soort paddos nemen heeft geen nut omdat ze allemaal dezelfde stof(fen) bevatten..erbij drinken vind ik persoonlijk geen leuke combinatie, je voelt er minder van omdat je zo helder bent van de paddos en soms geeft het me trip de wending dat ik ongezonde rommel aan het consumeren ben..wiet erbij heb ik nog maar een keer gedaan maar toen kickte die paddos niet echt in, maar dat lag niet aan de wiet ofzo..gewoon slechte paddos..alledrie tesamen heb ik nog niet ervaren..

azgaza

Badass junkie
Een week is niet genoeg om helemaal de tollerantie kwijt te raken maar je tript dan echt wle weer.

zommes

Badass junkie
Erbij blowen kan je doen, maar ik vind het de trip verpesten. Meeste mensen die paranoide worden onder een trippen hebben dat door het blowen.

Drinken maakt niks uit, word je zelfs wat relaxer van. Als je het een beetje binnen de perken houd natuurlijk.

matthijs

Badass junkie
Is maar wat je wilt. Beetje drinken wordt je rustig van...veel drinken tijdens trip wordt je een beest van :tongueout: Een "mystieke ervaring" of iets anders "hogers' zul je niet bereiken maar als je gewoon uit bent for a good laugh is het wel goed. Weet niet of je het al vaker hebt gedaan maar voor de eerste keer moet je er sowieso niet bij drinken.
Ik rook wel graag hasj bij mijn trip. Wordt ik wat rustiger en chill van :)

Bovenaan