Tegenvaller.

aapje31

Experimenterende gebruiker
Hallo,
Ik heb even een vraagje over paddo's..
Ik heb
-2x Mexicaanse
-1x Thaise.
-1x Hawaiaanse
-1x Golden Teachers

Ook in deze volgorde ^^
Nou waren mijn eerste 3 trips echt heel leuk, veel visuals, veel gelachen, mooie plekken, (park nieuwegein en Utrecht City :sunglasses: )
Maar de 4e keer (Hawaiaanse) viel me tegen, Ik had wel echt dat paddo gevoel in mn lichaam, maar ik had geen visuals (en dat vind ik wel belangrijk bij paddo's), ook duurde de trip veel korter dan de eerdere keren. Misschien kwam het omdat we binnen waren maar is het verschil dan gelijk zo groot?
Ook de 5e keer (golden Teachers) was anders, (dit was afgelopen donderdag) Kan het te maken hebben met het feit dat ik 3 dagen daarvoor LSD heb gedaan? Want ook deze keer had ik amper visuals en was het gevoel na 3 uur alweer weg, terwijl we in de duinen en aan de zee zaten.

Heeft iemand misschien enig idee hoe dit kan?
:wave:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
LSD en Paddo's hebben een kruistollerantie aangezien ze beide tot de tryptamine familie behoren. Na 1 week kan je meestal weer trippen. Maar beter laat je er 2 weken tussen.

L

Lid 6909

Gast
Klopt, maar voor de LSD maakt het niet uit, paddestoelen trips na een LSD trip gaat niet op

Kigh

Bewuste gebruiker
gNuxx, weet je dat zeker?
Heb ik namelijk nog nooit iets over gelezen. (ik ga dus nu eens erowide'en)

L

Lid 6909

Gast
Ik dacht dat als je LSD hebt gegeten, en je doet de dag erna paddo's, dat die minder werken.

Maar als je paddo's hebt gedaan, en je doet dan LSD, dat die nog wel werkt.

ik ben nu niet meer 100% zeker, maar wel bijna!

aapje31

Dan had ik het dus andersom moeten doen? Eerst paddo's, en dan LSD?
In ieder geval bedankt voor de reacties.. :)

shokora

Wijs gebruiker
Volgens mij is de kruistolerantie ook gewoon 2 ways, anders mag je me even uitleggen hoe dat dan werkt :P

Anyway, wat had je gegeten voor de trips? Want vasten heeft veel invloed op de intensiteit van je trip. Ik zou persoonlijk aanraden altijd een uurtje of 8 van tevoren niet te eten. Een nadeel is dat je dan een honger gevoel hebt aan het begin van de trip maar je trip wordt er echt veel intensiever van.

aapje31

Ik eet altijd een lichte maaltijd als ik ga paddo'en en wacht daarna minstens 4uur..

Elentherelién

gNuxx zei:
Ik dacht dat als je LSD hebt gegeten, en je doet de dag erna paddo's, dat die minder werken.

Maar als je paddo's hebt gedaan, en je doet dan LSD, dat die nog wel werkt.

ik ben nu niet meer 100% zeker, maar wel bijna!

Lijkt me heel sterk je bent de eerste die ik zie die zoiets zegt.
Maar goed het zou kunnen, ik vraag me af waarom je in zo'n korte tijd relatief snel weer wilt trippen.
Bij mij zijn trips toch wel zo heftig en intens dat ik daar gewoon wat tijd voor nodig heb.

Voor de poster, zijn enkele dingen die het heftiger kunnen maken, kijk wel uit natuurlijk.
Grotere porties is een optie, maoi-remmers, er bij blowen, allemaal dingen die een trip versterken.
Het kan ook erg veel helpen om alleen te zijn, en dan het liefst in het donker, in het donker zie je net wat meer.
Maar kijk wel uit, maoi-remmers kunnen verkeerd uitpakken net als grotere porties, wiet is best wel te doen geloof ik.

TrippyShit

Badass junkie
Vind ik ook. Vind paddo's iets hebben. Het eten met je vrienden. Een leuke mooie visuele trip. Een lichte mindfuck kan ik wel waarderen. Ook duren paddo's wat minder lang wat ik ook beter vind. Dus Angramar ik deel je mening volledig :P

azgaza

Badass junkie
Helemaal niet mee eens dan weer maar het is natuurlijk ook een persoonlijke voorkeur, ik vind de intensere detailvollere visuals van LSD mooier, hou van de lange trip, vind dat paddo´s veel te kort duren, vind de LSD mentale werking fijner, want het werkt dus ook echt wel op je hoofd, en ik het lichamelijke gevoel van lsd fijner, en het kost minder dan de helft.. hoe vet is dat?!

Maar.. paddo´s zijn ook heel leuk, beide stoffen zijn interessant om hun eigen eigenschappen, van paddo´s vind bijvoorbeeld juist het verwarde, vage, verdraaiende bizarre altijd licht duistere sfeertje zo geweldig maar doet voor mij persoonlijk wel een beetje onder aan de enorme impact van een goede sterke LSD trip.

TrippyShit

Badass junkie
Kan ik enigzins ook wel begrijpen. Maar zoals je al zei, dat verschilt natuurlijk per persoon. Ik vind de lange duur van lsd niet leuk. Een paddotrip lijkt voor mij al minimaal een hele dag te duren :P Nou hoor k wel dat met lsd de tijd sneller voorbij vliegt dan met paddo's maar toch. Ik moet lsd denk ik nog maar eens uitproberen. Eerst paddo's :smoke:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
TrippyShit zei:
Vind ik ook. Vind paddo's iets hebben. Het eten met je vrienden. Een leuke mooie visuele trip. Een lichte mindfuck kan ik wel waarderen. Ook duren paddo's wat minder lang wat ik ook beter vind. Dus Angramar ik deel je mening volledig :P

Je hebt nog geen één keer goed lsd genomen toch? dus hoe kan je die mening nu al hebben?

Bovenaan