Immo zei:
nultien zei:Was ook sarcastisch bedoeld.
Weet iig (nog) geen feest & locatie, maar neem aan dat deze info ook niet zomaar op het forum wordt gegooid![]()
TeKNoZem zei:Over wouten gesproken.. Kijk eens wat ik nou toch vind.
Tostini zei:ik hoorde ooit eens over zo'n site, dat iemand anders je moet aanmelden.
dat zou nog eens handig zijn!
Tostini zei:nultien zei:Was ook sarcastisch bedoeld.
Weet iig (nog) geen feest & locatie, maar neem aan dat deze info ook niet zomaar op het forum wordt gegooid![]()
ja daar zat ik eens over na te denken..
want als je een privébericht stuurt is dat dan zeg maar ook te lezen door politie enzo?
het zou echt handig zijn als er een site was waar je alleen op kan als je het weet ofzo..
ik hoorde ooit eens over zo'n site, dat iemand anders je moet aanmelden.
Het Nieuwsblad zei:Gent - De twee jongelui die zondagochtend in de Overpoortstraat het bewustzijn verloren, hadden een levensgevaarlijke cocktail van drugs genomen.
Dean V. (24) uit Ranst gaf toe dat hij in fuifzaal Front Line neerstuikte na het combineren van alcohol, amfetamines, cannabis en eenindustrieel oplosmiddelGBL dat in het lichaam omgezet wordt invloeibare xtcGHB. ‘Alleen al dat laatste, goedkope middel volstaat om in coma te gaan’, aldus Annemie Serlippens. ‘Voor ons is het nieuw.’ Hij kocht het van een dealer in de Front Line.
Clement B. (23) uit Gent ging neer in de Decadance na het nemen van alcohol, amfetamines, cocaine en ketamine. Dit laatste middel komt ook weinig voor, is in het uitgaansmilieu gekend als (Special) K en kan een hersenbloeding veroorzaken onzin. Het parket onderzoekt of er een link is tussen beide bijna-fatale overdoses.

Beanhead zei:Ik begrijp niet zo goed dat je zoveel dingen door elkaar kan gooien.
Beanhead zei:Ik begrijp niet zo goed dat je zoveel dingen door elkaar kan gooien. Heb al wel meer mensen onder de GHB gezien @steegske. Zegt me genoeg om het nooit te proberen

W.F.L. zei:Alcohol en G mengen is gewoon dom. Net als alcohol met MDMA.
Beanhead zei:Ik begrijp niet zo goed dat je zoveel dingen door elkaar kan gooien. Heb al wel meer mensen onder de GHB gezien @steegske. Zegt me genoeg om het nooit te proberen
GHB is heel fijn maar je moet het doseren met een spuitje. Vooral met GBL moet je voorzichtig zijn omdat het dubbel zo sterk is. Tja, voor mij volstaat een ml GBL al en dat zie je niet aan me ofzo. Al die retards die je ziet onder de G hebben teveel op. Wel een hele leuke drug. En als je teveel neemt.. Sja, eigen fout.
Verder vind ik uppers & downers combineren ook lame. Er zijn er een paar die er nog mee doorkunnen, zoals pep en alcohol. Maar over het algemeen vind ik het gewoon onverstandig. Ik kan begrijpen dat je pep bij je MDMA neemt (zelf doe ik het niet omdat ik dan last krijg van een opgezwollen oog, bloeddruk) maar echt zoveel door elkaar mengen is nogal dom. Vind je het gek dat je out gaat.
Ik snap combineren trouwens ook niet zo. Dat je drinkt bij dingen als speed en coke, OK. Pep en MDMA, ok. G en pep, ok, maar let op de dosering.. Maar alles bij elkaar. Maar verder.. Pff. Zowiezo onverstandig om downers als keta te gaan mengen met alcohol.![]()
Tostini zei:nultien zei:Was ook sarcastisch bedoeld.
ja daar zat ik eens over na te denken..
want als je een privébericht stuurt is dat dan zeg maar ook te lezen door politie enzo?
het zou echt handig zijn als er een site was waar je alleen op kan als je het weet ofzo..
ik hoorde ooit eens over zo'n site, dat iemand anders je moet aanmelden.
TeKNoZem zei:Ik vind uppers en downers combineren anders toch best wel leuk, ligt er maar net aan WELKE uppers en downers.
Dopezilla zei:Keta en sjekkies werkt niet. Je hebt m'n misbaksels gezien. Origami gone wrong. Nog een godswonder dat ik die twee joints heb weten te bouwen, though. :P
Olle

Dopezilla zei:Wie gaan er eigenlijk allemaal naar I Love Tekno?
Volgens mij flink wat members. Kan nog een dikke meeting worden.
Olle
Helemaal gelijk Berbatov. Kwam er ook net pas achter dat ik dat bericht getypt had vanmorgenBerbatov zei:Dubz, misschien kan je een beetje letten op wat je op een openbaar forum zegt.
W.F.L. zei:I Love Tekno was echt geweldig.Rinse en Suburbass.
![]()
W.F.L. zei:Ik vond die Ooze (dat was het toch?) ook wel vet klinken hoor!
Ik vond het prima zoals het was.Geen overdreven gedoe, en die visuals waren fucking vet!