Bah.nultien zei:Binnenkort effe een kwartetje doen?![]()
Jij, ik, Immo en kenny?![]()
Exceptional Insight zei:Bah.nultien zei:Binnenkort effe een kwartetje doen?![]()
Jij, ik, Immo en kenny?![]()
Immo zei:Ollemann zei:Ik zit nog te twijfelen of ik naar I Love Tekno in de Watt zal gaan. Het zal best leuk zijn, maar 'k zou ook op een leuke free party kunnen wachten met meer sfeer.
Maar Nout en Rinse beloven wel goeds.
De keuzes in het leven verscheuren mij.
Olle
Suburbass draait ze eruit.![]()

TeKNoZem zei:Immo zei:Ollemann zei:Ik zit nog te twijfelen of ik naar I Love Tekno in de Watt zal gaan. Het zal best leuk zijn, maar 'k zou ook op een leuke free party kunnen wachten met meer sfeer.
Maar Nout en Rinse beloven wel goeds.
De keuzes in het leven verscheuren mij.
Olle
Suburbass draait ze eruit.![]()
De nummers van Suburbass die ik tot nu toe gehoord heb waren wel goed. De mixes welke ik beluisterd heb tot nu toe vielen best tegen. Het mixwerk was niet slecht, maar het was niets echt vet ofzo.
Overigens heb ik er nooit voor Suburbass gestaan, Rinse daarentegen.![]()
Immo zei:Weet iemand hoe die track op 4:45 heet?
[youtube]v3YwLI-RZe0&[/youtube]
Fakkelbrigadier zei:Vanavond System Oerknal omg. eindhoven!
Check your network for more info.
Ben er niet geraakt, heb gehoord dat ze het om 5 uur hebben stilgelegt, en daarna hebben verplaatst naar Breda om tot 's avonds door te knallen.Berbatov zei:Fakkelbrigadier zei:Vanavond System Oerknal omg. eindhoven!
Was dat niet dat feestje in Helmond? Voordat ik er was, was het al ontruimd.
Helaas, had leuk kunnen zijn. Hoorde achteraf nog dat het verplaatst was naar Breda. Ach.
Debris zei:Ben er niet geraakt, heb gehoord dat ze het om 5 uur hebben stilgelegt, en daarna hebben verplaatst naar Breda om tot 's avonds door te knallen.Berbatov zei:Fakkelbrigadier zei:Vanavond System Oerknal omg. eindhoven!
Was dat niet dat feestje in Helmond? Voordat ik er was, was het al ontruimd.
Helaas, had leuk kunnen zijn. Hoorde achteraf nog dat het verplaatst was naar Breda. Ach.
DcTekW.F.L. zei:Ik ga naar dit, Exit23![]()
:PDebris zei:Ik haat politie in burger!
Het is ook zo oneerlijk, wij lopen toch zeker ook niet rond als politiemannen. En dan moeten hun maar de echte eruit pikken zeker..?
Nee, ff serieus. Ik vind het gewoon smerig. Vooral in deze omgeving (tekno, core en dergelijke feesten). De sfeer zit daar goed, er wordt (redelijk) verantwoordelijk met drugs omgegaan en over 't algemeen kan er niemand klagen (behalve over geluidsoverlast). Waarom moeten ze dan in godsnaam hier zo hard tegen optreden?
Neem 10 years ZMK als voorbeeld, geen vechtpartijen, geen OD's of andere drugstoestanden, en toch met een massa ME'ers optreden.
Als er een feestje is waar elk uur iemand wordt agevoerd (heb al een legale goa gezien waar er op 1 nacht 6 mensen naar het ziekenhuis gingen). Dan kan ik begrijpen dat de politie hard optreed, en ook controleert op drugs. Maar zelfs dan vind ik agent in burger smerig spel.
Dopezilla zei:Ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat de overheid, en ook het merendeel van de Nederlandse bevolking drugsgebruik afkeurt dat er zo streng wordt opgetreden tegen illegale feestjes. En laten we wel wezen, dit soort feesten staan erom bekend dat er veel drugs gebruikt worden.
Als iedereen ranja zou drinken op zo'n feestje zouden er minder acties zijn, dunkt me. Tenzij het feest voor geluidsoverlast zorgt in woonwijken, natuurlijk.
Olle
Dopezilla zei:Overigens heb je groot gelijk, streng optreden tegen dit soort feesten vind ik ook onzin. Ook wat drugsgebruik betreft valt er weinig te behalen, behalve het maken van een statement. Ik vind het ook idioot dat ze zo'n feest oprollen en vervolgens tientallen tot honderden scheve mensen op straat loslaten.
Olle