Ollemann zei:voortaan maak ik zelf m'n bommetjes wel
Was zeker vet! Zonde van Zone 33 en The Speedfreak, maar goed.

Ollemann zei:voortaan maak ik zelf m'n bommetjes wel

Hehe, ik heb ook even plat gelegen van de Ketamine.Ollemann zei:Poeh, voortaan maak ik zelf m'n bommetjes wel, want het overgrote deel van Tribeland ben ik dus totaal afwezig geweest. Maar heb uiteindelijk toch nog vrolijk staan wiebelen op de muziek.![]()
Zeker lekker nummertje.Ollemann zei:
Deze linkte W.F.L. laatst naar me, en 'k blijf er maar op stuiteren op m'n kamertje.
Zeker nu ik m'n pc op m'n versterker heb aangesloten, en het nu uit fatsoenlijke boxjes komt.
Olle
I'm on druuuuuuuuuuuugs, peeweewjuuuweejuweeeeOllemann zei:
Deze linkte W.F.L. laatst naar me, en 'k blijf er maar op stuiteren op m'n kamertje.
Zeker nu ik m'n pc op m'n versterker heb aangesloten, en het nu uit fatsoenlijke boxjes komt.
Olle
Beanhead zei:Verdorie ik had een totaal fout beeld van Tekno.
serieus toch aan het overwegen om is te gaan feeste. Iemand toevallig nog linkjes naar goeie albums? Kenr niets van...
![]()
TeKNoZem zei:Beanhead zei:Verdorie ik had een totaal fout beeld van Tekno.
serieus toch aan het overwegen om is te gaan feeste. Iemand toevallig nog linkjes naar goeie albums? Kenr niets van...
![]()
http://www.ek23sound.org
Daar staat een hoop op. Aan de linker kant staan de artiesten/systems, als je daar op klikt krijg je een ander schermpje met de downloads. Ik adviseer de mix die onder Tetrips staat, eigenlijk alles van AcidAnonymous, Roms, MononoM, Al Core, Sparks(staat aan de rechterkant), Zone33, Basze en Cardiak.. en tja, de rest is voor een groot deel ook wel relaxt. Maar dat zijn toch wel chille namen.
Het zijn overigens bijna geen albums, merendeel zijn rips van platen, livesets en mixsets. Sta er dus niet van te kijken wanneer een 'nummer' 80MB+ is en langer dan een uur duren.

Ollemann zei:Acid Anonymous, Roms, en Zone-33 zijn erg lekker ja. Die andere namen ga ik ook eens checken. Werd 'n beetje scheel van die lijst daar op ek23 zonder enige achtergrond informatie.
Olle
TeKNoZem zei:Beanhead zei:Verdorie ik had een totaal fout beeld van Tekno.
![]()
http://www.ek23sound.org
Daar staat een hoop op. Aan de linker kant staan de artiesten/systems, als je daar op klikt krijg je een ander schermpje met de downloads. Ik adviseer de mix die onder Tetrips staat, eigenlijk alles van AcidAnonymous, Roms, MononoM, Al Core, Sparks(staat aan de rechterkant), Zone33, Basze en Cardiak.. en tja, de rest is voor een groot deel ook wel relaxt. Maar dat zijn toch wel chille namen.
Het zijn overigens bijna geen albums, merendeel zijn rips van platen, livesets en mixsets. Sta er dus niet van te kijken wanneer een 'nummer' 80MB+ is en langer dan een uur duren.
Het zal langer dan 1 nacht duren, dus je kunt gerust de volgende dag komen.W.F.L. zei:Godverdomme, mijn beste maat wilt het gewoon in zijn stad vieren, dus de kans zit erin dat het noch footworxx noch 013 wordt.
Beanhead zei:Ondertussen al helemaal into Tekno.
Gekke muziek![]()
Zazuu. zei:Hey bedankt man! Was al een tijdje opzoek naar wat van Lego, nu heb ik het.
Hier ga ik zeker meer vanaf halen!
Zazuu. zei:Achja, ik heb nu dan wat van Lego, maar ook van Narkotek, Fliptek en WeaselBusters![]()
Zou je me op basis van deze gegevens het een en het ander aan kunnen raden?
TeKNoZem zei:Zazuu. zei:Achja, ik heb nu dan wat van Lego, maar ook van Narkotek, Fliptek en WeaselBusters![]()
Zou je me op basis van deze gegevens het een en het ander aan kunnen raden?
Basze, Roms, Cardiak, Co2(echt hele vette mixes, vooral Cartoon), Hellfish, Kepa La Pierre, Knobz, Cinkope, Tetrips(lekker lomp, zorg alleen dat je treble een stuk lager staat sinds 't best irritant opgenomen is), Core-tex, en dat was het wel zo'n beetje. Er is wel een hoop meer om aan te raden maar daar kan ik zo 1-2-3 even niet opkomen. :P
Beanhead zei:Hardtek/tribe is dat trouwens hetzelfde als tekno?
en wowwwww ACIDCORE TEKNO. ACID LEEFT![]()
Ollemann zei:Wat last.fm mij doet vermoeden is dat hardtek (zoals de naam doet vermoeden) gewoon nét ietsje harder en sneller gaat, en inderdaad catchier is dan tekno.
Ollemann zei:Overigens vind ik "verslapt" geen goed woord om het te omschrijven.