TeKno met een K

Debris

Bewuste gebruiker
Ollemann zei:
Poeh, voortaan maak ik zelf m'n bommetjes wel, want het overgrote deel van Tribeland ben ik dus totaal afwezig geweest. Maar heb uiteindelijk toch nog vrolijk staan wiebelen op de muziek. :grin:
Hehe, ik heb ook even plat gelegen van de Ketamine.
Eerst telkens wat kleine lijntjes gelegd. Maar omdat het niet mogelijk was naar de auto te lopen en daar m'n lijn te leggen werd ik dat al snel moe. Telkens zo in 't openbaar m'n ding doen enz, niet prettig. Dus al snel gekozen voor een wat grotere maat.
Dus wij naar een stapeltje speakers achteraan gelopen (ik leg nooit alleen voor mezelf een lijn) en wil daar m'n ding doen. Zit daar al iemand op die box, maar die ziet me een beetje somber kijken en staat direct op. Want, jaja hij had 't goed, hij dacht dat wij een lijn wilden gaan leggen. Dat noem ik nog eens sociaal! Hem meteen ook maar een lijn aangeboden.
3 Lijnen van 15cm en eentje van10 omdat hij een kleine wou. Persoon R die speciaal opstond zodat ik m'n lijn kon gaan leggen stofsnoof maar de helft op. En ik stond na mijn lijn ook al even te wachelen. Dus echt iedereen in de buurt gevraagd "zin in een lijntje ketamine?", maar niemand had zin. Bijna ging er iemand op zitten. Dus uiteindelijk maar opgesnoven.
Gaan zitten, en direct in een zware trip. Nog nooit zo hard gegaan op ketamine.
Daarna rondgelopen, naar boven gewandeld. Gaan zitten en nog eens een half uur closed-eye visuals. Enorme trip gehad.
Toen ik wakker werd was 't 6u30, ik voelde me opgebruikt en al snel was 't gedaan en hebben we nog geafterd in de auto tot 9u.
En met z'n allen weer terug naar Limburg, olé!

Vette party, vette sound, vette trip, vette muziek.

Dikke chapeau!

't Was de verre reis waard, en we hopen op een 2e editie. Liefst niet meer op die locatie, die was iets minder.
Ookal ben ik enorm tegen bouncers, deze waren vrij vriendelijk.

Ketnoniesman

Bewuste gebruiker
Heb mij serieus goed geamuseerd op Tribeland, wel nergens een line up gezien! Dus echt geen idee wie dat'k gezien heb, behalve the locals van België!
Die zeker wel de moeite waren, vooral ogen (of oren :P ) getrokken bij de mannen van No Manz Land! Selikor, Madrab, Cybernetik Freak, echt lekkere tunes van die mannen !!!

Dikken djset van Beanz gehoort (zijn 'eat mushrooms, save princess' van Kplan en 'Rusty Crusty' (I'm on drugs!!!!) van ROMS zijn mij't meest bijgebleven van dat uurke), en Nosejob was ook trg wreed de moeite! Maar van hem zijn we niets anders gewoon eigk...
Wel zeer spijtig dat'k MSD, Ben9mm en Kplan niet gehoord heb, keek er eigk wel naar uit, maarja... :(

Qua geluid vond'k die function one's in zaal 1 toch wel wreed goed klinken. Ze stellen mss nie veel voor maar wat ze produceren is echt wel :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: serieus de moeite!!!
Zaal 2 vond'k iets minder. Echt nie zo veel daar gestaan... Ffkes die Parkinson gehoord maar vond't echt nie zo gezellig daar...

Voor de rest pintjes aan 1.5€ vond'k nog te doen, zeker als ge weet dat op de meeste feesten daar 2 is. Wel een beetje weinig keuze qua booze. Ze mochten tenminste nog wa korten drank ter beschikking gesteld hebben!!
Free toilets vond'k ook wel gepast, zeker omdat'k de laatsten tijd alleen maar drink op feesten. :grin: Wel paar ranzige dingen gezien, gasten die daar tegen de muur/ in hoekske stonden te pissen. Aléja, soms kan't dringend zijn maar das der toch wel ietskes over imo...

Ook nog wat mensen van op DF tegengekomen, Olleman en WFL nice to meet you !!!
En op naar de volgende...

Dopezilla

Badass junkie
Ja, ik zag dat ik niet de enige was die van de kaart was daar. :grin:

Overigens vond ik zaal twee ook wel de moeite, maar de eerste zaal was toch wel where it's at.

Olle

Dopezilla

Badass junkie
Godmiljaar, zo dichtbij! Maar ik moet morgen helaas weer fris en fruitig voor de dag komen, dus wakker zitten op 'n feest lijkt me niet zo'n geschikt plan. :(

Edit: ik glijd nu al bijna in slaap, ik denk niet dat het feest een succes geweest zou zijn anyway. :P

Olle

Dopezilla

Badass junkie
Is er met oud en nieuw in omgeving Delft/R'dam/Den Haag ergens 'n leuk feestje te vinden misschien? Zou 'n leuk begin voor me kunnen zijn om de scene hier te ontdekken, en het jaar gelijk af te sluiten. :grin:

Ja, dit is een hopeloos PM ME PM ME PM ME PM ME berichtje. :grin:

Olle

Dopezilla

Badass junkie

Deze linkte W.F.L. laatst naar me, en 'k blijf er maar op stuiteren op m'n kamertje.

Zeker nu ik m'n pc op m'n versterker heb aangesloten, en het nu uit fatsoenlijke boxjes komt. :grin:

Olle

drain bamage

Badass junkie
Ollemann zei:

Deze linkte W.F.L. laatst naar me, en 'k blijf er maar op stuiteren op m'n kamertje.

Zeker nu ik m'n pc op m'n versterker heb aangesloten, en het nu uit fatsoenlijke boxjes komt. :grin:

Olle
Zeker lekker nummertje. :)

Ketnoniesman

Bewuste gebruiker
Ollemann zei:

Olle
I'm on druuuuuuuuuuuugs, peeweewjuuuweejuweeee
Love that track :hearteyes: Overlaatst nog plaatje van hem gedownload met N'ko.
[PROSTITUTIONSONORE 04] Harry Potar aka Roms Vs N'ko aka Nerukontrol (2009)

Lekkere tracks van Roms !!! Die van N'ko vind'k nie mis, ma nie zo orgineel...

Beanhead

Badass junkie
Verdorie ik had een totaal fout beeld van Tekno.

:) serieus toch aan het overwegen om is te gaan feeste. Iemand toevallig nog linkjes naar goeie albums? Kenr niets van... :)

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Beanhead zei:

:) serieus toch aan het overwegen om is te gaan feeste. Iemand toevallig nog linkjes naar goeie albums? Kenr niets van... :)

http://www.ek23sound.org

Daar staat een hoop op. Aan de linker kant staan de artiesten/systems, als je daar op klikt krijg je een ander schermpje met de downloads. Ik adviseer de mix die onder Tetrips staat, eigenlijk alles van AcidAnonymous, Roms, MononoM, Al Core, Sparks(staat aan de rechterkant), Zone33, Basze en Cardiak.. en tja, de rest is voor een groot deel ook wel relaxt. Maar dat zijn toch wel chille namen.

Het zijn overigens bijna geen albums, merendeel zijn rips van platen, livesets en mixsets. Sta er dus niet van te kijken wanneer een 'nummer' 80MB+ is en langer dan een uur duren.

Beanhead

Badass junkie
TeKNoZem zei:
Beanhead zei:

Daar staat een hoop op. Aan de linker kant staan de artiesten/systems, als je daar op klikt krijg je een ander schermpje met de downloads. Ik adviseer de mix die onder Tetrips staat, eigenlijk alles van AcidAnonymous, Roms, MononoM, Al Core, Sparks(staat aan de rechterkant), Zone33, Basze en Cardiak.. en tja, de rest is voor een groot deel ook wel relaxt. Maar dat zijn toch wel chille namen.

Het zijn overigens bijna geen albums, merendeel zijn rips van platen, livesets en mixsets. Sta er dus niet van te kijken wanneer een 'nummer' 80MB+ is en langer dan een uur duren.

Net wat ik zocht, tijd om een joint te draaien en Tekno te ontdekken :rockband:

Dopezilla

Badass junkie
Acid Anonymous, Roms, en Zone-33 zijn erg lekker ja. Die andere namen ga ik ook eens checken. Werd 'n beetje scheel van die lijst daar op ek23 zonder enige achtergrond informatie.

Olle

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Ollemann zei:
Acid Anonymous, Roms, en Zone-33 zijn erg lekker ja. Die andere namen ga ik ook eens checken. Werd 'n beetje scheel van die lijst daar op ek23 zonder enige achtergrond informatie.

Olle

Ken je MononoM niet!? o.o

Btw, Knobz is ook zeker vette shit.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
TeKNoZem zei:
Beanhead zei:

Hey bedankt man! Was al een tijdje opzoek naar wat van Lego, nu heb ik het.
Hier ga ik zeker meer vanaf halen!

W.F.L.

Badass junkie
013?

Godverdomme, mijn beste maat wilt het gewoon in zijn stad vieren, dus de kans zit erin dat het noch footworxx noch 013 wordt.

Misschien hem morgen toch eens ompraten. :beer:

Debris

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
Godverdomme, mijn beste maat wilt het gewoon in zijn stad vieren, dus de kans zit erin dat het noch footworxx noch 013 wordt.
Het zal langer dan 1 nacht duren, dus je kunt gerust de volgende dag komen.
Waarschijnlijk kun je zelfs nog rustig slapen en je familie een bezoekje brengen en daarna nog vollebak hier komen feesten.

W.F.L.

Badass junkie
Nice! :grin:

Moet op 2 januari wel naar NL dus ik zou liefst nog wat slapen voor ik daar aan de pep ga. Heb na Tribeland gemerkt dat 2 dagen op rij mij niet zo goed bevalt. :( Maar ik zie nog wel, misschien dat ik gewoon op nieuwjaar afkom, als ik mijn maat kan ompraten. We zullen zien, gelukkig moet je hier niet kutten met tickets enzo. :grin:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Achja, ik heb nu dan wat van Lego, maar ook van Narkotek, Fliptek en WeaselBusters :rock:
Zou je me op basis van deze gegevens het een en het ander aan kunnen raden?

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Zazuu. zei:
Achja, ik heb nu dan wat van Lego, maar ook van Narkotek, Fliptek en WeaselBusters :rock:

Basze, Roms, Cardiak, Co2(echt hele vette mixes, vooral Cartoon), Hellfish, Kepa La Pierre, Knobz, Cinkope, Tetrips(lekker lomp, zorg alleen dat je treble een stuk lager staat sinds 't best irritant opgenomen is), Core-tex, en dat was het wel zo'n beetje. Er is wel een hoop meer om aan te raden maar daar kan ik zo 1-2-3 even niet opkomen. :P

Zazuu.

Bewuste gebruiker
TeKNoZem zei:
Zazuu. zei:

Basze, Roms, Cardiak, Co2(echt hele vette mixes, vooral Cartoon), Hellfish, Kepa La Pierre, Knobz, Cinkope, Tetrips(lekker lomp, zorg alleen dat je treble een stuk lager staat sinds 't best irritant opgenomen is), Core-tex, en dat was het wel zo'n beetje. Er is wel een hoop meer om aan te raden maar daar kan ik zo 1-2-3 even niet opkomen. :P

Hey, hartstikke bedankt man! Heb even het een het ander van 't net gehaald.
'k Vond teKno al vet maar nu merk ik wat meer diversiteit (hardcore, jungle, etc.)
Top gast!

Tostini

Belezen gebruiker
naaaaah, kan niet eens een kersttekno feest te vinden, er is iets serieus mis met mijn contacten..
of ik heb het te laat gevraagd aan mensen ofzo..
maar weet er iemand wat?

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Beanhead zei:
Hardtek/tribe is dat trouwens hetzelfde als tekno?

en wowwwww ACIDCORE TEKNO. ACID LEEFT :hearteyes:

Acid, Rave(dacht ik), Tekno en volgensmij nog een ander genre behoren tot Tribe.

Hardtek is meer een, vind ik, vaak verslapte variant van Tekno waar de kick meer naar voren wordt gebracht en welke minder opbouw en vage geluidjes bevat. Er zit niet zo heel veel verschil in, maar het is er wel degelijk.

Dopezilla

Badass junkie
Wat last.fm mij doet vermoeden is dat hardtek (zoals de naam doet vermoeden) gewoon nét ietsje harder en sneller gaat, en inderdaad catchier is dan tekno.

Overigens vind ik "verslapt" geen goed woord om het te omschrijven. Zowel de vage-geluidjes-tek als de catchy hardtek hebben zo hun charmes.

Maar zeg het als ik er totaal naast zit. Last.fm tags zijn vaak nauwelijks te vertrouwen. Zelfs Radium wordt daar als hardtek bestempeld (misschien dat ik wat albums/ep's mis, maar dat is en blijft toch echt core in mijn boekje).

Overigens houd ik het lekker bij tekno en hardtek, lekker makkelijk, hardfloor, tribe, tribecore, etcetera, die genre tags zijn aan mij niet besteed. Ben er nog niet zo'n held in alles van elkaar te onderscheiden.

Olle

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Ollemann zei:
Wat last.fm mij doet vermoeden is dat hardtek (zoals de naam doet vermoeden) gewoon nét ietsje harder en sneller gaat, en inderdaad catchier is dan tekno.

Tussen hardtek en tekno zit qua bpm over het algemeen geen verschil in. Hardtek is over het algemeen gewoon simpeler door het lage(re) gehalte aan verschillende elementen.

Ollemann zei:
Overigens vind ik "verslapt" geen goed woord om het te omschrijven.

Welk deel van "vind ik" Begrijp je niet?

Dopezilla

Badass junkie
Ik moet toch zeggen dat de dingen die ik tegengekomen ben die als hardtek getagged staan, toch net iets sneller lijken te gaan dan het standaard tekno gebeuren. Het kan ook zijn dat ik toevallig hierop gestuit ben, en dat er genoeg tragere hardtek is. Ik zit er ook nog niet zo diep in. Ik ben nog bezig mijn collectie en kennis bij te werken. :grin:

Dat jij iets vindt, hoeft niet te zeggen dat ik dat ook moet vinden, en als ik de behoefte heb om te zeggen wat ik ervan vind, dan vind ik dat ik dat mag zeggen. Maar ga nu niet op je teentjes getrapt zijn, ik bedoel er verder niks mee. Net als jij geef ik gewoon een mening.

Excuses als ik wat bot overkwam, dat heb ik wel eens.

Olle

Beanhead

Badass junkie
Heeft er iemand toevallig nog suggesties voor Tekno/tribe/watjehetooknoemt met een Ragga-kantje eraan?

Iets richting Riko - NonNon-MiMi als je dat trackje kent :) wil er altijd een DL link voor geven.

Bovenaan