Ketaboy
Bewuste gebruiker
Ketnoniesman zei:Hallo beste Teknoorderburen!
Jullie vieren dit weekend wsh de 10 é verjaardag van ZMK sound?
gaat epic worden :P
Ketnoniesman zei:Hallo beste Teknoorderburen!
Jullie vieren dit weekend wsh de 10 é verjaardag van ZMK sound?
+1Debris zei:Ik ben van de partij!
Debris zei:ZMK 10 jaar!
21sounds.
Ik ben van de partij!
+1Dubz zei:Drugsforum meet?![]()
![]()
Ketaboy zei:Rond vijf uur 's nachts kreeg de politie de melding dat er een illegaal feest zou plaatsvinden in Heusden. Er vond gelijk overleg plaats tussen burgemeester Henk Willems van Heusden, de officier van Justitie en de korpschef van de politie.
KotskopImmo zei:Was een geweldig feestje. Helaas veel te veel ghb op wat m'n lichaam niet zo leuk vond, sorry voor de overlast Exceptional Insight en Chris Pontius.![]()
Chris Pontius zei:KotskopImmo zei:Was een geweldig feestje. Helaas veel te veel ghb op wat m'n lichaam niet zo leuk vond, sorry voor de overlast Exceptional Insight en Chris Pontius.![]()
![]()
Agh ja, alles is goed gekomen en het was iig gezellig![]()
Overlast? Ik heb me prima vermaakt. Afrit zoeken; kotszak in de vuilnisbak. Nieuwe zak; stukje rijden. Kotszak in vuilnisbak; nieuwe zak. Stukje rijden; afrit zoeken, kotszak weer weggooien. What's not to like?Immo zei:Was een geweldig feestje. Helaas veel te veel ghb op wat m'n lichaam niet zo leuk vond, sorry voor de overlast Exceptional Insight en Chris Pontius.![]()
Stelletje belhamels!Ketaboy zei:
Chris Pontius zei:Stelletje belhamels!Ketaboy zei:
* Een stelletje Zombies Met Capuchons, honden en rugzakken op die staan te hupsen en te wiegen voor stapels boxen
* Tekno is met je gezicht naar de box staan de strobo vol in je gezicht in een oud verlaten pakhuis of in een kraakpand en je vervolgens bewegen op de manier die de muziek en de drugs je ingeeft.
-spaceman- zei:geniaal![]()
![]()
op teknival in Frankrijk
![]()
Dikkop zei:Morgen freetekno omg. Waalwijk![]()
Debris zei:Laatst Teknoradio.nl gedaan. Vanaf 6u 's ochtends maar weinig Nederlanders te bekennen, alleen nog maar Belgen.
Org gestopt om 10u, 'n auto heeft nog eens gezorgd voor een kleine afterparty. Om 14u vertrokken.