TeKno met een K

cropp

Badass junkie
-spaceman- zei:
geniaal :grin: :grin:

op teknival in Frankrijk

staat dat ding nou gewoon uit? :tearsofjoy:

Dikkop

Belezen gebruiker
Fakkelbrigadier zei:
Dikkop zei:
Morgen freetekno omg. Waalwijk :grin:

Haha zijn dr hier nog mensen geweest?
Was het eerste feest van ons nieuwe system!

Zaterdag next freeparty, omgeving wageningen!

was wel lachen toen ja, weet exacte locatie al voor vanavond.. is mij te ver weg..

jammer jammer

Debris

Bewuste gebruiker
Fakkelbrigadier zei:
Debris zei:
Laatst Teknoradio.nl gedaan. Vanaf 6u 's ochtends maar weinig Nederlanders te bekennen, alleen nog maar Belgen :grin:.
Org gestopt om 10u, 'n auto heeft nog eens gezorgd voor een kleine afterparty. Om 14u vertrokken.

De mensen van teknoradio.nl zijn vrienden van me! System heet eigenlijk CWT.
Was dat het feestje in drongen samen met exit23?
Circuswondertol :).
Dat feestje was gewoon in Tilburg (openair in oktober).

Gister was er exit23 (en oblyk defroke) in Drongen. Ofja, 't is verplaatst omdat 't stilgelegd was. Maar 2 uur later een nieuwe locatie :). Ben alleen niet geweest.

JunkXL

Bewuste gebruiker
Fakkelbrigadier zei:
Dikkop zei:
Morgen freetekno omg. Waalwijk :grin:

Haha zijn dr hier nog mensen geweest?
Was het eerste feest van ons nieuwe system!

Zaterdag next freeparty, omgeving wageningen!

Ghehe :grin: Nja naar 2 dagen vagen zei ik: Ik heb zin in een tekno.
En het zal me wel gegund zijn geweest, want nog geen 10 uur later was lekker dicht bij huis een tekno!
Was zeker weten de moeite waard!
Wat ik nog wel het meest hilarische vond was toen ik vertrok de De 80 van de Langstraat voorbij kwam wandelen. Die blikken in hun ogen zeggen meer als duizend woorden! En dan zeggen ze dat ik gek ben ^^ :grin: Terwijl zij de mafkezen zijn die 80 km voor de lol lopen!! :wave:

Fakkelbrigadier

Experimenterende gebruiker
Debris zei:
Fakkelbrigadier zei:
Debris zei:
Laatst Teknoradio.nl gedaan. Vanaf 6u 's ochtends maar weinig Nederlanders te bekennen, alleen nog maar Belgen :grin:.
Org gestopt om 10u, 'n auto heeft nog eens gezorgd voor een kleine afterparty. Om 14u vertrokken.

De mensen van teknoradio.nl zijn vrienden van me! System heet eigenlijk CWT.
Was dat het feestje in drongen samen met exit23?
Circuswondertol :).
Dat feestje was gewoon in Tilburg (openair in oktober).

Gister was er exit23 (en oblyk defroke) in Drongen. Ofja, 't is verplaatst omdat 't stilgelegd was. Maar 2 uur later een nieuwe locatie :). Ben alleen niet geweest.

Aah oke je bedoelde met die regen in dat bos! Was ik ook nog ja haha

Fakkelbrigadier

Experimenterende gebruiker
Zijn er zaterdag nog mensen op het feest in Ede geweest?
Het was echt een leyp feest, gelukkig geen politie geweest en zijn daarom tot 17.00 uur doorgegaan!

Hier wat foto's:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kyyWGgtjXC8[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CBuunUrqNtU[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OpwNJ65Nb1U[/youtube]

Debris

Bewuste gebruiker
Dat feestje was van een maat, maar ben niet geweest.
Foto's zien er wel vet uit.

Kermit zei:
Iemand naar zwijnaardebrug geweest zaterdag? :mrgreen:
Op 't allerlaatste moment toch besloten naar een goa te gaan. Met grote spijt. Ik heb de filmpjes bekeken en potverdorie het ziet er nice uit. Ik vond de goa maar wat slap die avond, veel meer dan autohangen heb ik niet gedaan.
Maar de filmpjes van zwijnaardenbrug vertellen dat de sfeer er daar wel dik dik in zat! Volgende keer waarschijnlijk wel aanwezig. Binnenkort KweetnieWATT 90% zeker aanwazig.

Dubz

Bewuste gebruiker
Was weer (even) leuk in Eindhoven gisteren.

Omgeving marconiplein was een feestje. Was vrij rustig en muziek ging niet heel hard omdat het midden in een woonwijk was.

Vanaf het begin al een paar agenten buiten zien lopen/rijden, en na een uurtje of 4 kwam er veertig/vijftig man binnen en werden we naar buiten gechargeerd :(

Beetje jammer, maar wel weer wat paarden met twee lullen gezien. Zie je ook niet elke dag.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Dubz zei:
Was weer (even) leuk in Eindhoven gisteren.

Omgeving marconiplein was een feestje. Was vrij rustig en muziek ging niet heel hard omdat het midden in een woonwijk was.

Vanaf het begin al een paar agenten buiten zien lopen/rijden, en na een uurtje of 4 kwam er veertig/vijftig man binnen en werden we naar buiten gechargeerd :(

Beetje jammer, maar wel weer wat paarden met twee lullen gezien. Zie je ook niet elke dag.

Lekker. =/ Lijkt wel of ze het steeds sneller/steviger aan pakken de laatste tijd.

Dopezilla

Badass junkie
Ik denk dat ik maar eens wat tekno vriendjes moet kweken ofzo, als ik de foto's hier zo zie. En veel dank voor de verscheidene download sites. :grin:

Olle

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Ollemann zei:
Ik denk dat ik maar eens wat tekno vriendjes moet kweken ofzo, als ik de foto's hier zo zie.

Kan ook wel wat contacten gebruiken : [
De feestjes die ik heb meegemaakt waren zeker fijn.

Laatst ook nen feestje gehad @ pandje waar ik in woon maar dat was psytrance en kleinschalig. Then again, was alsnog niet verkeerd. :hearteyes:

W.F.L.

Badass junkie
Debris zei:
Dubz zei:
W.F.L. zei:
DF meet op tribeland? :rock:
Yupsa, sowieso op Tribeland.

Pas op: er zijn in 't verleden al diverse controles geweest rond de hangaar. Niet erg ofzo, wel handig om te weten.

Ik heb 't ook al gehoord. Nu ja, als er geen honden aan te pas komen vind ik 't best, en zowiezo auto. Zo, komen er toch al 4 mensen van DF. :grin: geox wellicht ook nog? Dan zijn 't er 5.

Dubz

Bewuste gebruiker
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik Tekno maar eentonige, weinig inhoudende kutherrie vind. :openmouth:

Dubz

Bewuste gebruiker
Debris zei:
Dubz zei:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik Tekno maar eentonige, weinig inhoudende kutherrie vind. :openmouth:
Over dub zullen we dan maar niet beginnen zeker?
Ach ieder heeft zo z'n smaak natuurlijk, vandaar dat er ook staat 'ik vind'. Ik weet zeker dat ik naar dubstep (in tegenstelling tot tekno) 24 uur per dag kan luisteren zonder het moe te worden.

Als er net zo veel illegale dubstep feesten zouden zijn als dat er nu tekno is, zou ik nooit meer thuis zijn, believe you me.

drain bamage

Badass junkie
Dubz zei:
Als er net zo veel illegale dubstep feesten zouden zijn als dat er nu tekno is, zou ik nooit meer thuis zijn, believe you me.
Als er net zoveel illegale klassieke muziek feesten zouden zijn dan zou mijn stad voorgoed verlost zijn van de kwelling die "hangouderen" heet! :beer:

Ik vind tekno ook niet echt je-van-het om eerlijk te zijn maar die feestjes zijn wel de moeite waard :hearteyes:

Debris

Bewuste gebruiker
Het is niet verplicht Tekno geweldig te vinden, absoluut niet. Maar waar 't eerder om gaat is dat je naar dit Tekno topic komt om te melden dat je het geen goede muziek vind. Sorry, maar vind ik een beetje uitlokkend.

Coke is niet mijn ding, daarom post ik bijna nooit in coke-subforum.
Hiphop is niet zo mijn ding, daarom ga ik niet naar hiphop feestjes.
...

Je mening is daarnaast nog eens zeer slecht onderbouwt.

No offense, just my 2 cents.

Dubz

Bewuste gebruiker
Debris zei:
Het is niet verplicht Tekno geweldig te vinden, absoluut niet. Maar waar 't eerder om gaat is dat je naar dit Tekno topic komt om te melden dat je het geen goede muziek vind. Sorry, maar vind ik een beetje uitlokkend.

Coke is niet mijn ding, daarom post ik bijna nooit in coke-subforum.
Hiphop is niet zo mijn ding, daarom ga ik niet naar hiphop feestjes.
...

Je mening is daarnaast nog eens zeer slecht onderbouwt.

No offense, just my 2 cents.
No offense taken.

Maar zoals je had kunnen zien in andere posts in dit topic, ben ik hier niet gaan posten omdat ik de muziek kut vind. Ook had je kunnen lezen dat ik zeer regelmatig naar teknofeesten ga. Is altijd geweldig, anders ging ik ook niet.
Mijn laatste post was puur richting de muziek die ik niet zo tof meer vind, en vooral ga voor de sfeer en de mensen aanwezig ben.

Verder ook geen offense richting de tekno-scene hoor.

Back ontopic: Dalijk richting nijmegen, of energie sparen voor Belgie morgen? :grin:

-spaceman-

Badass junkie
wat denken jullie trouwens; zal het kraakverbod van grote invloed zijn op de tekno-scene?

Tekno zal naar mijn weten doorgaan, alleen de optie van een thuisbasis zal moeilijker worden. Niet meer dat standaard kraakpand met tekno feestjes elk weekend. Er zullen altijd grote loodsen leegstaan die voor een nachtje geleend kunnen worden...

TeKNoZem

Wijs gebruiker
-spaceman- zei:
wat denken jullie trouwens; zal het kraakverbod van grote invloed zijn op de tekno-scene?

Tekno zal naar mijn weten doorgaan, alleen de optie van een thuisbasis zal moeilijker worden. Niet meer dat standaard kraakpand met tekno feestjes elk weekend. Er zullen altijd grote loodsen leegstaan die voor een nachtje geleend kunnen worden...

Ik betwijfel of het een grote impact zou hebben op de Tekno. Er zijn nog altijd grote buiten locaties. Meerendeel van de binnenfeestjes waar ik ben geweest waren trouwns niet de langer gekraakte panden, maar vooral een hoop sloop panden die ff snel open gebroken werden voor een feestje. Die werden vervolgens netjes achter gelaten voor de sloop de volgende week.

Het kraken zal ongetwijfeld ook gewoon door gaan overigens.. Mss een tekno feestje in Paleis op de dam? :grin:

Dopezilla

Badass junkie
Poeh, voortaan maak ik zelf m'n bommetjes wel, want het overgrote deel van Tribeland ben ik dus totaal afwezig geweest. Maar heb uiteindelijk toch nog vrolijk staan wiebelen op de muziek. :grin:

Olle

Dopezilla

Badass junkie
-spaceman- zei:

Hadden zo'n beetje alle gemeenten aangegeven het kraakverbod niet te gaan handhaven? En als ze het wilden handhaven, hadden ze de mankracht er toch al niet voor.

Dus afgezien van hier en daar een ontruiming voor de vorm zal het niet komen denk ik.

Olle

Bovenaan