TeKno met een K

pascal828

Badass junkie
Debris zei:
2 Weken geleden in Namur grote controle + razzia geweest, nog mensen die hier last van hebben gehad?
Nee, alles loopt hier op rolletjes. :grin: Heb al een tijd geen ontruiming of iets in die trend gehad.

Dopezilla

Badass junkie
Debris zei:
2 Weken geleden in Namur grote controle + razzia geweest, nog mensen die hier last van hebben gehad?
Wat is dat voor onzin? In dat fort waar met oud en nieuw ook die massive rave gehouden werd?

Waarom moet er daar zo nodig een inval gedaan worden? Goede sier maken in de lokale krantjes? Dat fort ligt afgelegen genoeg om te verzekeren dat er geen overlast veroorzaakt wordt. En dan toch maar ingrijpen hè. Fucking pigs.

Olle

Debris

Bewuste gebruiker
Dopezilla zei:
Wat is dat voor onzin? In dat fort waar met oud en nieuw ook die massive rave gehouden werd?

Waarom moet er daar zo nodig een inval gedaan worden? Goede sier maken in de lokale krantjes? Dat fort ligt afgelegen genoeg om te verzekeren dat er geen overlast veroorzaakt wordt. En dan toch maar ingrijpen hè. Fucking pigs.

Olle
2 Weken geleden, niet in dat fort.
Op de parking van een hangaar ofzo.

Wat jij zegt denk ik elke keer, wanneer er iets word stilgelegd.

jimi

Belezen gebruiker
mensen dit weekend in leiden aanwezig?
er schijnt tekno te zijn zaterdag, weet nog niet of ik er zelf heenga maar ik dacht ik post het even :)

pascal828

Badass junkie
Die party van die nieuwe organisatie gaat niet door.:(
Maar! Er is deze zaterdag een S.V.F. Feestje, dit is dus Goa.
PM maar voor locatie.

Dopezilla

Badass junkie
Debris zei:
Wat jij zegt denk ik elke keer, wanneer er iets word stilgelegd.
Precies. Laat ons lekker feesten. 't Kost de samenleving verdomme niks, maar blijkbaar moet het iets opleveren voordat het getolereerd wordt.

Olle

W.F.L.

Badass junkie
Immo zei:
Pfff wat een gezeur allemaal zeg, Bij een legaal feest weet je in ieder geval 100% dat het door gaat en dat je niet na een lange reis bij de bestemming aan komt en ziet dat de politie al aanwezig is. Ook is het geluid bij legale feestjes vaak beter en kunnen de dj's vaak ook wel beter draaien.

Ik heb zelf ook liever legale feesten vanwege die reden. Maar er zijn ook kut legale en illegale natuurlijk. De sfeer op illegale feestjes is natuurlijk weer super relaxed, en wanneer het qua DJ's, geluid en zaal zo goed is dat het eigenlijk geld zou mogen kosten, nou, dat zijn gewoon de beste feestjes! :grin:

pascal828

Badass junkie
Deze zaterdag Goa feestje rondom Lelystad.
DJ's tot nu toe zijn: Euphorica, Shamanuel, Party-Rico & Zonque! Worden er nog wel meer.
Het is trouwens een buitenfeest!
PM maar voor locatie. :grin:

Dopezilla

Badass junkie
Alsof ik de doekoe's heb om zomaar even naar Belgenland te trekken?

Als je me komt halen en m'n ticket betaalt feest ik lekker met je mee, maar anders ga ik moeten passen.

Olle

pascal828

Badass junkie
Blijkbaar was er gister ook tekno in Nieuwegein.
Maar die Goa-party in de Polder die is een grote faal geworden. aggegraat ging meerdere keren kapot en was niet meer te repareren.
Volgende week proberen ze het opnieuw, dus zelfde locatie ook.
PM voor locatie. Zal nog kijken of er tekno is.

nultien

Belezen gebruiker
Was inderdaad tekno gister in nieuwegein,

Was zelf gegaan naar een freeparty bij Maasvlakte,
buitenfeest :rock:

Was lekker chill in een warme tent enzo,
jammer genoeg geen tekno (meegemaakt),
maar wel wat chille muziek en rave-achtige shit ofzo haha

Beanhead

Badass junkie
wat een ongeloofelijke line up

MISS DJAX :hearteyes:

Ik ga proberen te voet, fiets, al liftend er naartoe te gaan. Geen centjes voor treintickets hoor :tearsofjoy:

edit: verdomde epische Nederlandse freeparties :openmouth:

Beanhead

Badass junkie
edit: HAH VET! We hebbe em zo ver gekrege. dus om elf uur ist gabber! VETTTTT

Het feit dat ik dit hier post is omdat wanted freaks altijd wel een mix is van dikke harde dnb/tekno & core. ALLEMAAL KOMEN DUS :grin: . & ja voor de Belgen onder ons, ik weet het kavka zuigt ballen omdat er altijd wel die mensen zijn die totaal niet voor de muziek komen maar ach we bouwen er een feestje van!

Wanted Freaks present:

LET'S GO FREE! LET'S GO FREE! LET'S GO FREE!
LET'S GO FREE! LET'S GO FREE! LET'S GO FREE!

Wanted Freaks' Jizz in the pants weekday freeparties
A place for all underground electronic genres

edition I: R U AMERICAN?! (DnB, Jungle, Breakz, Core)

featuring:

(Guests):

OPENING THEIR EURO-TOUR:
-Raxyor (USA, Barcore, Rancorous records)
-Digit 216 (USA, Barcore)
+
-Droon (Wood)
-S.I.M. on kor funkle (Berzerk Produkts)
-N-Flow (Hardcore Smiles)
-Daze & Murphy (Banging crew)

(Our Residents):
-Mr. Orange
-Khaoz Engine
-Maniak-47

Dresscode: "Ik ben je pimp niet!"

NULkostdadusishet: Free
Knocking on heavens door: 21.00h.
Meltdown: Between 6 & 7h.
Bring your legs to:
Kavka Jc
Oudaan 14
2000 Antwerp

Debris

Bewuste gebruiker
PatrickBateman zei:
Met Koninginnenacht is er in de Hauptstadt o.a. Acid Anonymous, TBS en Hit 'n Run.
Iemand meer info, WFL?

Dit jaar is er geen Zodiak commune op 't lichtplein, het is verplaatst naar het Kennedyplein.

nultien

Belezen gebruiker
Ik wil teknooooooo op koningedag..
Hoorde ook van tekno de dag erna

Pm mij aub als je locatie omg. rotterdam weet (A)

sarcasm

Bewuste gebruiker
De hele teknoscene is niet meer wat het geweest was... Geef mij de teknoscene van de jaren 90 maar, toen was de sfeer zoveel beter...

Beanhead

Badass junkie
sarcasm zei:
De hele teknoscene is niet meer wat het geweest was... Geef mij de teknoscene van de jaren 90 maar, toen was de sfeer zoveel beter...

Dan ga jij niet naar de échte teknofeesten me dunkt

sarcasm

Bewuste gebruiker
"echte" teknofeesten?
Jij bent zeker nog een broekie als je beweerd dat de feesten van nu te vergelijken zijn met de feesten van vroeger, zeker nooit naar een Spiral Tribe feest geweest? Dan heb jij de 'echte' feesten toch echt gemist dunkt mij... Ik hoorde iemand eerder iets zeggen over mononom, ik ben blij dat ze weer actief zijn, die feesten waren altijd goed totdat de politie zich steeds weer van zijn beste kant liet zien. CyB X, Plexat (voorheen subconsious stress), zmk, 641, wirwar, terra x, schorrie morrie, teknodogs, moet ik nog even doorgaan? Ik zeg toch niet dat Tekno tegenwoordig kut is, ik zeg alleen dat de hele teknoscene niet meer is wat het geweest was, ik voel me ineens heel oud als ik het zeg, maar vroeger was het toch echt stukken beter, het was jong, verfrissend, de mensen waren geweldig en alle feestjes verliepen (misschien niet altijd even soepel) met veel sfeer. Het juist die sfeer die op veel feesten anders is, soms zit er wel een geweldig feestje tussen, maar het gros is voor mij toch echt anders...

Bingeln

Experimenterende gebruiker
sarcasm zei:
"echte" teknofeesten?
Jij bent zeker nog een broekie als je beweerd dat de feesten van nu te vergelijken zijn met de feesten van vroeger, zeker nooit naar een Spiral Tribe feest geweest? Dan heb jij de 'echte' feesten toch echt gemist dunkt mij... Ik hoorde iemand eerder iets zeggen over mononom, ik ben blij dat ze weer actief zijn, die feesten waren altijd goed totdat de politie zich steeds weer van zijn beste kant liet zien. CyB X, Plexat (voorheen subconsious stress), zmk, 641, wirwar, terra x, schorrie morrie, teknodogs, moet ik nog even doorgaan? Ik zeg toch niet dat Tekno tegenwoordig kut is, ik zeg alleen dat de hele teknoscene niet meer is wat het geweest was, ik voel me ineens heel oud als ik het zeg, maar vroeger was het toch echt stukken beter, het was jong, verfrissend, de mensen waren geweldig en alle feestjes verliepen (misschien niet altijd even soepel) met veel sfeer. Het juist die sfeer die op veel feesten anders is, soms zit er wel een geweldig feestje tussen, maar het gros is voor mij toch echt anders...

Weet niet hoe oud je bent maar denk dat het ook een beetje door leeftijd komt. Ik vind feesten en muziek van 10 jaar geleden ook beter omdat ik toen begon met feesten. Nu erger ik me er soms mateloos aan. Iemand die nu 17 is zal nu de tijd van zn leven hebben en over 10 jaar zeggen dat de feesten in 2010 toch echt een stuk beter waren.

sarcasm

Bewuste gebruiker
Bingeln zei:
sarcasm zei:
"echte" teknofeesten?

Weet niet hoe oud je bent maar denk dat het ook een beetje door leeftijd komt. Ik vind feesten en muziek van 10 jaar geleden ook beter omdat ik toen begon met feesten. Nu erger ik me er soms mateloos aan. Iemand die nu 17 is zal nu de tijd van zn leven hebben en over 10 jaar zeggen dat de feesten in 2010 toch echt een stuk beter waren.

Ik denk dat je wel een punt hebt. De teknoscene was voor mij een openbaring, een plek waar mezelf kon zijn zonder er vreemd voor aangekeken te worden. Een plek waar je alles kwijt kon raken en weer terug kon vinden, een plek waar je leip kon dansen zonder dat het opviel. Een plek waar mensen voor je opkwamen en je hielpen. De muziek was een stimulant en er was (bijna) altijd goede drugs in de omloop. Het was thuis. Dat thuisgevoel is nu een zeldzaamheid geworden. Mijn mening is dat we de teknoscene enigzins verpest hebben door het voor iedereen te maken, er zijn te veel klootzakken bij gekomen die de sfeer niet ten goede hebben gedaan. Als je nu alles kwijt raakt is de kans groter dat je het echt kwijt bent dan dat je het weer terug vind zoals vroeger.

W.F.L.

Badass junkie
Ik vind de sfeer ook niet altijd even goed. Maarja als de sfeer geweldig is dan is het wel onvergetelijk. Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel drugs je al genomen hebt en hoe lang je al wakker bent, tegen de ochtend wordt het vaak wel kut, soms niet. Vind de sfeer op tekno in Nederland veel chiller. En dan muzikaal lekker veel acid(achtige) zooi.. :hearteyes:

Maak ons maar jaloers met die verhalen over Spiral Tribe ja. :( ZMK gaat nog steeds gelukkig, moet wel wachten tot er daar nog eens een feest van is. AA, dat komt binnenkort wel goed.. :) En ja dat feest met robert Mononom, dat is wel een legale, maar dat gaat wel fucking vet worden, denk ik. Heb soms wel liever de sfeer op de legale feesten omdat het er op de illegale soms wat te lijp is. Kan leuk zijn, kan kut zijn. Het hangt er een beetje van af. Goede drugs zijn er nog steeds. :P

Als er nog een feest is met Proces Kabaal mag men mij ook wel inlichten, vind ik. :smoke: Wat een heersers.

Sjeikh

Experimenterende gebruiker
sarcasm zei:
Bingeln zei:
sarcasm zei:
"echte" teknofeesten?

Ik denk dat je wel een punt hebt. De teknoscene was voor mij een openbaring, een plek waar mezelf kon zijn zonder er vreemd voor aangekeken te worden. Een plek waar je alles kwijt kon raken en weer terug kon vinden, een plek waar je leip kon dansen zonder dat het opviel. Een plek waar mensen voor je opkwamen en je hielpen. De muziek was een stimulant en er was (bijna) altijd goede drugs in de omloop. Het was thuis. Dat thuisgevoel is nu een zeldzaamheid geworden. Mijn mening is dat we de teknoscene enigzins verpest hebben door het voor iedereen te maken, er zijn te veel klootzakken bij gekomen die de sfeer niet ten goede hebben gedaan. Als je nu alles kwijt raakt is de kans groter dat je het echt kwijt bent dan dat je het weer terug vind zoals vroeger.

Dat is het enigste waar ik t met je eens kan zijn.. Spiral tribe ftw..

Maar dat houdt nu niet in dat ik je ineens mag...

Bovenaan