Nee, alles loopt hier op rolletjes.Debris zei:2 Weken geleden in Namur grote controle + razzia geweest, nog mensen die hier last van hebben gehad?
Nee, alles loopt hier op rolletjes.Debris zei:2 Weken geleden in Namur grote controle + razzia geweest, nog mensen die hier last van hebben gehad?
Wat is dat voor onzin? In dat fort waar met oud en nieuw ook die massive rave gehouden werd?Debris zei:2 Weken geleden in Namur grote controle + razzia geweest, nog mensen die hier last van hebben gehad?
2 Weken geleden, niet in dat fort.Dopezilla zei:Wat is dat voor onzin? In dat fort waar met oud en nieuw ook die massive rave gehouden werd?
Waarom moet er daar zo nodig een inval gedaan worden? Goede sier maken in de lokale krantjes? Dat fort ligt afgelegen genoeg om te verzekeren dat er geen overlast veroorzaakt wordt. En dan toch maar ingrijpen hè. Fucking pigs.
Olle
nultien zei:Weet iemand freeparty voor mij omgeving Rotterdam en ernaast?
ty![]()
Precies. Laat ons lekker feesten. 't Kost de samenleving verdomme niks, maar blijkbaar moet het iets opleveren voordat het getolereerd wordt.Debris zei:Wat jij zegt denk ik elke keer, wanneer er iets word stilgelegd.
Immo zei:Pfff wat een gezeur allemaal zeg, Bij een legaal feest weet je in ieder geval 100% dat het door gaat en dat je niet na een lange reis bij de bestemming aan komt en ziet dat de politie al aanwezig is. Ook is het geluid bij legale feestjes vaak beter en kunnen de dj's vaak ook wel beter draaien.
I'm in!Dopezilla zei:Zaterdag 1 mei tekno in regio Rotterdam. PM voor locatie.
Olle
Dopezilla zei:Zaterdag 1 mei tekno in regio Rotterdam. PM voor locatie.
Olle
W.F.L. zei:KABAAL DIGITAAL @ bevrijdingsfestival Wageningen (NL)
Immo zei:W.F.L. zei:KABAAL DIGITAAL @ bevrijdingsfestival Wageningen (NL)
Erg vette line up, mij alleen iets te ver weg.![]()
Immo zei:W.F.L. zei:KABAAL DIGITAAL @ bevrijdingsfestival Wageningen (NL)
W.F.L. zei:Immo zei:W.F.L. zei:KABAAL DIGITAAL @ bevrijdingsfestival Wageningen (NL)
Ja, maar het is gratis! Dat maakt de transportkosten toch weer goed? :P
Iemand meer info, WFL?PatrickBateman zei:Met Koninginnenacht is er in de Hauptstadt o.a. Acid Anonymous, TBS en Hit 'n Run.
sarcasm zei:De hele teknoscene is niet meer wat het geweest was... Geef mij de teknoscene van de jaren 90 maar, toen was de sfeer zoveel beter...
sarcasm zei:"echte" teknofeesten?
Jij bent zeker nog een broekie als je beweerd dat de feesten van nu te vergelijken zijn met de feesten van vroeger, zeker nooit naar een Spiral Tribe feest geweest? Dan heb jij de 'echte' feesten toch echt gemist dunkt mij... Ik hoorde iemand eerder iets zeggen over mononom, ik ben blij dat ze weer actief zijn, die feesten waren altijd goed totdat de politie zich steeds weer van zijn beste kant liet zien. CyB X, Plexat (voorheen subconsious stress), zmk, 641, wirwar, terra x, schorrie morrie, teknodogs, moet ik nog even doorgaan? Ik zeg toch niet dat Tekno tegenwoordig kut is, ik zeg alleen dat de hele teknoscene niet meer is wat het geweest was, ik voel me ineens heel oud als ik het zeg, maar vroeger was het toch echt stukken beter, het was jong, verfrissend, de mensen waren geweldig en alle feestjes verliepen (misschien niet altijd even soepel) met veel sfeer. Het juist die sfeer die op veel feesten anders is, soms zit er wel een geweldig feestje tussen, maar het gros is voor mij toch echt anders...
Bingeln zei:sarcasm zei:"echte" teknofeesten?
Jij bent zeker nog een broekie als je beweerd dat de feesten van nu te vergelijken zijn met de feesten van vroeger, zeker nooit naar een Spiral Tribe feest geweest? Dan heb jij de 'echte' feesten toch echt gemist dunkt mij... Ik hoorde iemand eerder iets zeggen over mononom, ik ben blij dat ze weer actief zijn, die feesten waren altijd goed totdat de politie zich steeds weer van zijn beste kant liet zien. CyB X, Plexat (voorheen subconsious stress), zmk, 641, wirwar, terra x, schorrie morrie, teknodogs, moet ik nog even doorgaan? Ik zeg toch niet dat Tekno tegenwoordig kut is, ik zeg alleen dat de hele teknoscene niet meer is wat het geweest was, ik voel me ineens heel oud als ik het zeg, maar vroeger was het toch echt stukken beter, het was jong, verfrissend, de mensen waren geweldig en alle feestjes verliepen (misschien niet altijd even soepel) met veel sfeer. Het juist die sfeer die op veel feesten anders is, soms zit er wel een geweldig feestje tussen, maar het gros is voor mij toch echt anders...
Weet niet hoe oud je bent maar denk dat het ook een beetje door leeftijd komt. Ik vind feesten en muziek van 10 jaar geleden ook beter omdat ik toen begon met feesten. Nu erger ik me er soms mateloos aan. Iemand die nu 17 is zal nu de tijd van zn leven hebben en over 10 jaar zeggen dat de feesten in 2010 toch echt een stuk beter waren.
Wat een heersers.sarcasm zei:Bingeln zei:sarcasm zei:"echte" teknofeesten?
Weet niet hoe oud je bent maar denk dat het ook een beetje door leeftijd komt. Ik vind feesten en muziek van 10 jaar geleden ook beter omdat ik toen begon met feesten. Nu erger ik me er soms mateloos aan. Iemand die nu 17 is zal nu de tijd van zn leven hebben en over 10 jaar zeggen dat de feesten in 2010 toch echt een stuk beter waren.
Ik denk dat je wel een punt hebt. De teknoscene was voor mij een openbaring, een plek waar mezelf kon zijn zonder er vreemd voor aangekeken te worden. Een plek waar je alles kwijt kon raken en weer terug kon vinden, een plek waar je leip kon dansen zonder dat het opviel. Een plek waar mensen voor je opkwamen en je hielpen. De muziek was een stimulant en er was (bijna) altijd goede drugs in de omloop. Het was thuis. Dat thuisgevoel is nu een zeldzaamheid geworden. Mijn mening is dat we de teknoscene enigzins verpest hebben door het voor iedereen te maken, er zijn te veel klootzakken bij gekomen die de sfeer niet ten goede hebben gedaan. Als je nu alles kwijt raakt is de kans groter dat je het echt kwijt bent dan dat je het weer terug vind zoals vroeger.