sarcasm zei:"echte" teknofeesten?
Jij bent zeker nog een broekie als je beweerd dat de feesten van nu te vergelijken zijn met de feesten van vroeger, zeker nooit naar een Spiral Tribe feest geweest? Dan heb jij de 'echte' feesten toch echt gemist dunkt mij... Ik hoorde iemand eerder iets zeggen over mononom, ik ben blij dat ze weer actief zijn, die feesten waren altijd goed totdat de politie zich steeds weer van zijn beste kant liet zien. CyB X, Plexat (voorheen subconsious stress), zmk, 641, wirwar, terra x, schorrie morrie, teknodogs, moet ik nog even doorgaan? Ik zeg toch niet dat Tekno tegenwoordig kut is, ik zeg alleen dat de hele teknoscene niet meer is wat het geweest was, ik voel me ineens heel oud als ik het zeg, maar vroeger was het toch echt stukken beter, het was jong, verfrissend, de mensen waren geweldig en alle feestjes verliepen (misschien niet altijd even soepel) met veel sfeer. Het juist die sfeer die op veel feesten anders is, soms zit er wel een geweldig feestje tussen, maar het gros is voor mij toch echt anders...
Oke, daar heb je wel gelijk in. Ben inderdaad nog maar een broekie op dat vlak
Maar toch er zijn toch nog genoeg soundsystems die het nog steeds voor de sfeer hebben en mensen die zich totaal inzetten voor de scene. Het zal nooit meer hetzelfde zijn en dat is met alles zo.
Ik haat 17 zijn ik heb veel te veel gemist, vind de feesten van nu anders ook niet alles hoor. Opgroeien met twee broers die al die jungle gabber acid tekno & al die shit hebben meegemaakt, word je al snel jaloers op zeker als je weet wat voor drugs ze in hun kas hebben geslagen & de gekke verhalen dat ze blijven vertellen

edit: ze mogen anders wel eens teruggaan naar de muziek van toen. Altijd maar rechtendoor tegenwoordig, setjes a la teknikal sinner en 69db mag ook wel eens over de vloer komen