TeKno met een K

Beanhead

Badass junkie
sarcasm zei:
"echte" teknofeesten?
Jij bent zeker nog een broekie als je beweerd dat de feesten van nu te vergelijken zijn met de feesten van vroeger, zeker nooit naar een Spiral Tribe feest geweest? Dan heb jij de 'echte' feesten toch echt gemist dunkt mij... Ik hoorde iemand eerder iets zeggen over mononom, ik ben blij dat ze weer actief zijn, die feesten waren altijd goed totdat de politie zich steeds weer van zijn beste kant liet zien. CyB X, Plexat (voorheen subconsious stress), zmk, 641, wirwar, terra x, schorrie morrie, teknodogs, moet ik nog even doorgaan? Ik zeg toch niet dat Tekno tegenwoordig kut is, ik zeg alleen dat de hele teknoscene niet meer is wat het geweest was, ik voel me ineens heel oud als ik het zeg, maar vroeger was het toch echt stukken beter, het was jong, verfrissend, de mensen waren geweldig en alle feestjes verliepen (misschien niet altijd even soepel) met veel sfeer. Het juist die sfeer die op veel feesten anders is, soms zit er wel een geweldig feestje tussen, maar het gros is voor mij toch echt anders...

Oke, daar heb je wel gelijk in. Ben inderdaad nog maar een broekie op dat vlak :grin: . Network23 heeft dan ook supervette muziek ook...

Maar toch er zijn toch nog genoeg soundsystems die het nog steeds voor de sfeer hebben en mensen die zich totaal inzetten voor de scene. Het zal nooit meer hetzelfde zijn en dat is met alles zo.

Ik haat 17 zijn ik heb veel te veel gemist, vind de feesten van nu anders ook niet alles hoor. Opgroeien met twee broers die al die jungle gabber acid tekno & al die shit hebben meegemaakt, word je al snel jaloers op zeker als je weet wat voor drugs ze in hun kas hebben geslagen & de gekke verhalen dat ze blijven vertellen :beer:

edit: ze mogen anders wel eens teruggaan naar de muziek van toen. Altijd maar rechtendoor tegenwoordig, setjes a la teknikal sinner en 69db mag ook wel eens over de vloer komen :wink: . Diepgaande scheve muziek FTW

sarcasm

Bewuste gebruiker
Sjeikh zei:
Dat is het enigste waar ik t met je eens kan zijn.. Spiral tribe ftw..

Maar dat houdt nu niet in dat ik je ineens mag...

Ik lig er absoluut niet wakker van dat jij of wie dan ook me niet mag. Zolang ik maar met mezelf door een deur kan zal het me verder aan mijn aars oxideren.
Bovendien mag ik jou ook niet, maar dat had je al door denk ik.

sarcasm

Bewuste gebruiker
Dat lukt me prima. Ik ben best wel een tof grietje al zal jij daar nooit achter komen... Maarre, ik geloof dat jij er meer moeite mee hebt dan ik? Of lees ik dan verkeerd tussen je regeltjes door? Ik betwijfel het...

sarcasm

Bewuste gebruiker
Ja. En ik vroeg het dus niet aan jou, maar aangezien je meekijkt zal ik er wel eentje met kleren posten.

Sjeikh

Experimenterende gebruiker
Beanhead zei:
Ga anders allebei ff verder bullshitten met wat pm'etjes

dit topic hoeft er niet door verkloot te worden.

moet je een euro meer doneren misschien doen de modjes dan beter hun best..

STFU als t je niet aanstaat kijk dan de andere kant op

Ik wil tieten zien van sarcasm!!!! w8 dus nog steed op dr tot ze die fotos post :rockband:

pascal828

Badass junkie
Sjeikh zei:
Beanhead zei:

Flikker nou gewoon op met je gezeik in dit topic. Stuur een PM vraag elkaars MSN en donder gewoon op uit dit topic.

sarcasm

Bewuste gebruiker
pascal828 zei:
Sjeikh zei:
Beanhead zei:

Flikker nou gewoon op met je gezeik in dit topic. Stuur een PM vraag elkaars MSN en donder gewoon op uit dit topic.

wat moet ik met die gast zijn msn?

Wacky

Badass junkie
Jongens het is hier geen chatbox, en al helemaal niet om elkaar af te gaan zitten zeiken met 2 troll acounts.

Sjeikh

pascal828 zei:
Sjeikh zei:
Beanhead zei:

Ga een klaag muur oprichten jong waus

Beanhead

Badass junkie
Kabaal Digitaal

Bart Hard
Baseck
Joyo
King Pin
Mendeaz
Milan Hermess
Miss Djax
Live: Guigoo (Narkotek)
Live: Mirra+Fay
Live: Monster X
Live: Rinse
Live: Rotator
Live: Stije

GRATIS

woensdag 5 mei 2010
13:00 - 00:00
Centrum/binnenstad
Wageningen
Nederland

:hearteyes: wil ik wel naartoe...

Wacky

Badass junkie
Ga je nou blijven zeiken om een permanente ban te krijgen of wat wil je ?

Ban staat er bij de mogelijke gevolgen, en er staat nergens wat er eerst of laatst moet.

Komt nog bij dat je mijn post hierboven (viewtopic.php?f=24&t=14790&p=812721#p811918) als waarschuwing mocht zien, maar toen vond je het ook nodig om te gaan liggen zeiken.

sarcasm

Bewuste gebruiker
Wacko: Ik mag je niet beledigen dus zal het ook niet doen, ondanks dat ik het erg graag wil. Het zal me niks verbazen als je gewoon nog een profiel bent van die Sjeikh/ getikt en daarom de pik op me hebt.

On topic: voor de oudere teknoheads onder ons die ook op facebook zitten, check 'ouwe jongens krentenbrood', daar staan heel veel foto's van feestjes tot 2002.

Bingeln

Beanhead zei:
Kabaal Digitaal

Bart Hard
Baseck
Joyo
King Pin
Mendeaz
Milan Hermess
Miss Djax
Live: Guigoo (Narkotek)
Live: Mirra+Fay
Live: Monster X
Live: Rinse
Live: Rotator
Live: Stije

GRATIS

woensdag 5 mei 2010
13:00 - 00:00
Centrum/binnenstad
Wageningen
Nederland

:hearteyes: wil ik wel naartoe...

Ga ik ook heen. Echt vette line up. :grin:

Beanhead

Badass junkie
Man, man die krakers haten tekno echt verschrikkelijk.

Volgens hun zijn het allemaal alleen maar drugsfeestjes en hedonisten dat er naartoe gaan. Liefhebberij voor muziek wordt toch zo vaak vergeten.

Zucht.

edit:

het geluid stond in een geluiddicht ontworpen schietbaan, waar door middel van grote betonnen dwarsbalken over de schietbaan heen het geluid wordt gedwarsboomd. Daaromheen liggen 5 meter hoge begroeide zandwallen om eventuele restgeluiden tegen te houden.

Kortom,
we stonden in een geisoleerde buitenruimte te dansen en dat is uniek in Nederland. Zeker in de zomer leidt dat bij honderden mensen tot een euforische vreugde die zich vertaald ziet in verbazingwekkend originele dansjes en glimlachen van oor tot oor.

DAS B ETER :hearteyes: :hearteyes:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Beanhead zei:
Man, man die krakers haten tekno echt verschrikkelijk.

Volgens hun zijn het allemaal alleen maar drugsfeestjes en hedonisten dat er naartoe gaan. Liefhebberij voor muziek wordt toch zo vaak vergeten.

Raar. Zover ik weet zijn het toch meestal krakers die dat soort feesten organiseren. Bovendien ken ik maar weinig krakers die niet aan de dope zitten.

Beanhead

Badass junkie
Ja, was me een beetje op een kraakforum aan het inlezen en ik kwam op een verhitte discussie terecht over kraken en teknofeesten. Man, man. Eensgezindheid is soms toch ver te zoeken :tearsofjoy:

W.F.L.

Badass junkie
Haha, ik kwam dit net tegen, bedacht dat ik het wel effe moest delen:

[youtube]xG4-IsOJ07w&feature=related[/youtube]

Misschien hebben nog wel mensen het gezien.. Haha, respect! :mrgreen:

sarcasm

Bewuste gebruiker
Beanhead zei:
Ja, was me een beetje op een kraakforum aan het inlezen en ik kwam op een verhitte discussie terecht over kraken en teknofeesten. Man, man. Eensgezindheid is soms toch ver te zoeken :tearsofjoy:

Heeft dat misschien iets te maken met het feit dat feesten worden gegeven in panden die nog geen jaar leeg staan en alleen voor het doel van het feest gekraakt worden?

jimi

Belezen gebruiker
sarcasm zei:
En dat betekend?

jeetjemina, wat ben jij vervelend.

waren er nog mensen in den haag zaterdag? klein teknofeestje, eigenlijk een verjaardag, ik ben zelf niet heel lang gebleven, maar vroeg me af of er mensen waren van hier.

Bovenaan