TeKno met een K

W.F.L.

Badass junkie
Hey verdomme! Ik was zaterdag in Den Haag en ik wou eigenlijk ook naar tekno gaan, maar uiteindelijk was het toch chiller zo. :grin: Maar had ook rondgevraagd aan mensen in m'n telefoon en ze wisten allemaal niets te zeggen. En dan blijkt dat er toch tekno was. :P

Wat ik wel dacht eigenlijk.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
sarcasm zei:
Beanhead zei:
Ja, was me een beetje op een kraakforum aan het inlezen en ik kwam op een verhitte discussie terecht over kraken en teknofeesten. Man, man. Eensgezindheid is soms toch ver te zoeken :tearsofjoy:

Heeft dat misschien iets te maken met het feit dat feesten worden gegeven in panden die nog geen jaar leeg staan en alleen voor het doel van het feest gekraakt worden?

Nee hoor. Ik ben maar enkel op een tekno geweest waar het pand gekraakt was omwille van van het feest, waarna er nog meerdere volgde in hetzelfde pand. Dat pand werd sowieso al gesloopt, tegen de tijd dat ik daar het laatste (5e of 6e waar ik bij was) feest bijwoonde was het pand al half tegen de vlakte gewerkt. Vanaf dat het gekraakt werd voor het eerste feest en de totale sloop van het pand heeft een klein half jaar gezeten.

Bovendien heb ik ontiegelijk vaak in panden gefeest welke al geruime tijd legaal gekraakt waren.

Wat jij daar als waarheid bestempeld is dus verre van een feit. Het kan voorkomen ja, dat een pand gekraakt wordt voor het een jaar heeft leeg gestaan, maar daar maken zowel de feest-organisatoren als de 'normale krakers' zich schuldig aan.

Verder ben ik het met Jimi eens, je bent maar een irritant iets(ik kan er namelijk niet bepalen of je nou een man of een vrouw bent).

jimi

Belezen gebruiker
haha ah, das jammer. ben je nog wel uitgeweest in den haag of gewoon gechilld?
misschien omdat het zijn verjaardag was dat ze 't niet wisten of niks konden zeggen? hij zei dat je een uitnodiging moest hebben, maar volgens mij liep dat ook wel los, want wij kwamen om een uurtje of 5 aan met 10 mensen bij ons die gewoon naar binnen mochten.
het is wel echt een leuk kraakpand daar, ze hebben nu alles een beetje afgesloten, maar dat was eerst niet zo. heb nog gerolstoelrace'd daar en een vriendinnetje die daar vaker komt houd daar altijd verkleedfeestjes enzo, echt gezellig.
we mogen daar ooit ook zelf een feestje geven, dat is wel nice ook.

tof filmpje trouwens, ik houd van dat soort mensen.

W.F.L.

Badass junkie
jimi zei:
haha ah, das jammer. ben je nog wel uitgeweest in den haag of gewoon gechilld?
misschien omdat het zijn verjaardag was dat ze 't niet wisten of niks konden zeggen? hij zei dat je een uitnodiging moest hebben, maar volgens mij liep dat ook wel los, want wij kwamen om een uurtje of 5 aan met 10 mensen bij ons die gewoon naar binnen mochten.
het is wel echt een leuk kraakpand daar, ze hebben nu alles een beetje afgesloten, maar dat was eerst niet zo. heb nog gerolstoelrace'd daar en een vriendinnetje die daar vaker komt houd daar altijd verkleedfeestjes enzo, echt gezellig.
we mogen daar ooit ook zelf een feestje geven, dat is wel nice ook.

tof filmpje trouwens, ik houd van dat soort mensen.

Gewoon gechilled. Haha, ik had wel berichten gestuurd en rondgebeld, maar niks gehoord.. Maar ja, zo veel mensen ken ik nou eigenlijk ook niet. Ik maak niet echt snel nieuwe vrienden op feesten ofzo met mijn vage kop en al dat lawaai. :grin:

sarcasm

Bewuste gebruiker
TeKNoZem zei:
Nee hoor. Ik ben maar enkel op een tekno geweest waar het pand gekraakt was omwille van van het feest, waarna er nog meerdere volgde in hetzelfde pand. Dat pand werd sowieso al gesloopt, tegen de tijd dat ik daar het laatste (5e of 6e waar ik bij was) feest bijwoonde was het pand al half tegen de vlakte gewerkt. Vanaf dat het gekraakt werd voor het eerste feest en de totale sloop van het pand heeft een klein half jaar gezeten.

Bovendien heb ik ontiegelijk vaak in panden gefeest welke al geruime tijd legaal gekraakt waren.

Wat jij daar als waarheid bestempeld is dus verre van een feit. Het kan voorkomen ja, dat een pand gekraakt wordt voor het een jaar heeft leeg gestaan, maar daar maken zowel de feest-organisatoren als de 'normale krakers' zich schuldig aan.

Verder ben ik het met Jimi eens, je bent maar een irritant iets(ik kan er namelijk niet bepalen of je nou een man of een vrouw bent).

Dat is inderdaad waar, er worden ook veel feesten gegeven in bestaande panden, ik persoonlijk ben meer een fan van de buitenfeesten en de teknivals... Maar ik snap niet dat krakers zich daar druk om zouden maken, ik persoonlijk ken geen krakers die anti-tekno zijn, ze gaan allemaal gewoon naar tekno-feesten. Daarom vroeg ik of het om die reden was, want ik kan me geen andere reden bedenken. Ik zal zelf maar eens het kraakforum gaan kijken waar die discussie dan over gaat...

@ Het zal mij aan mijn kont roesten wat jij en die Jimi van me vinden, ik ben verre van de enige die irritant is hier en als iemand met mij zit te fucken dan fuck ik gewoon terug. Enne, ik ben geen iets, ik ben een vrouwtje.

nultien

Belezen gebruiker
W.F.L. zei:
Hey verdomme! Ik was zaterdag in Den Haag en ik wou eigenlijk ook naar tekno gaan, maar uiteindelijk was het toch chiller zo. :grin: Maar had ook rondgevraagd aan mensen in m'n telefoon en ze wisten allemaal niets te zeggen. En dan blijkt dat er toch tekno was. :P

Was ook een besloten feest over het algemeen :wink:

Tostini

Belezen gebruiker
W.F.L. zei:

je kwam niet binnen..
vriendin van me waar ik altijd mee naar feestjes ga was uitgenodigd en die kreeg mij zelfs niet binnen :P

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Liever beide. =) Maar kwil die set van cardiak hebben om ff de speakers van m'n zusje's vriend te testen. xD die set was zo snoeihard. ;>

W.F.L.

Badass junkie
Rinse vanavond in BE! :grin: (Legaal)

Beanhead zei:
Fuuuckkk W.F.L. dat is wel heel dikke acid, ik space 'm helemaal weg met de ochtendjoint :hearteyes: !

Ja, geweldige set idd :)

En dit (voor vanavond):

Joris (Baksteen)
Moes (Gewarrig)
TeKro(Decepticons)
Eva (LegalSounD)
Johnny Crash (Z-Bomb)
Sam-c (DosisDB)
eMeL (DosisDB)
Kev (AA)
Live: Oozi (KX)

Zuiden van NL (pb). Damn was er net achter, had er graag bijgeweest maar het zal toch Rinse en Suburbass worden. :rock:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Door het verplaatsen van het festival van het Lichtplein naar het Kennedyplein komen het Tekno podium van AA/TDK en het Goa podium – dat dit jaar door Namasté ingevuld zou worden – helaas te vervallen.

GODVERDOMME! NEE! :angry:

Immo

Badass junkie
TeKNoZem zei:
Immo zei:

Heeft iemand nog toevallig de set van Cardiak op 't zelfde feest gevonden?

Had een mailtje naar de organisator van audio active gestuurd. Kreeg dit terug. :(

Hey,

Ik vrees dat die niet online kom.

Setje is wel opgenomen, maar we hebben geen toestemming om hem online te zetten.
Sorry.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Jammer. :(

Wel lame hoor. Free party for free people toch? Ze hoeven 'm trouwens toch ook niet online te zetten, CDtje opsturen is ook goed. ;3

Beanhead

Badass junkie
TeKNoZem zei:
Jammer. :(

Wel lame hoor. Free party for free people toch? Ze hoeven 'm trouwens toch ook niet online te zetten, CDtje opsturen is ook goed. ;3

NEEJ WANT DAN ZET JIJ HEM ONLINE!

Ja, vind ik eigenlijk wel flauw dat antwoord...

W.F.L.

Badass junkie
Ach, heeft weinig te maken met free, mensen zijn vaak niet helemaal tevreden over hun set en dan willen ze die niet online zetten.

Beanhead

Badass junkie

Open air :rock:

- 22/05/10
- open air
- free
- techno, acid, acidcore, hardcore & tekno
- cheap food & drinks
- exit23 soundsystem
- start: 14:00H
- end: ...

Hardcore/Acidcore/Tekno

-MR. GASMASK (live)
-THE TAXIDERMIST (live)
-OMEGA (live)
-MD.EMMA (live)
-SAMOTH (live)
-D-TOXX (dj-set)
-PARENGH vs XTIMC (dj-set)

Acid/Techno

-Bonny & Konnekt (De:tuned/ dj-set)
-Twieq (Technomite/ dj-set)
-Animals On Acid (dj-set/live)
-4-ice (dj-set)

Funk/HipHop/Drum&Bass (afternoon):

-Goohooni (Respect the Breaks/ dj-set)
-Rory Breaker (Respect the Breaks/ dj-set)
-Blotter (psyrock dj-set)

Dopezilla

Badass junkie
Beanhead zei:

Open air :rock:

- 22/05/10
- open air
- free
- techno, acid, acidcore, hardcore & tekno
- cheap food & drinks
- exit23 soundsystem
- start: 14:00H
- end: ...

Hardcore/Acidcore/Tekno

-MR. GASMASK (live)
-THE TAXIDERMIST (live)
-OMEGA (live)
-MD.EMMA (live)
-SAMOTH (live)
-D-TOXX (dj-set)
-PARENGH vs XTIMC (dj-set)

Acid/Techno

-Bonny & Konnekt (De:tuned/ dj-set)
-Twieq (Technomite/ dj-set)
-Animals On Acid (dj-set/live)
-4-ice (dj-set)

Funk/HipHop/Drum&Bass (afternoon):

-Goohooni (Respect the Breaks/ dj-set)
-Rory Breaker (Respect the Breaks/ dj-set)
-Blotter (psyrock dj-set)
Fuck, dit klinkt episch. Jammer dat het op de dag van de DF meet valt.

Olle

Beanhead

Badass junkie
Meeten overdag, 's avonds meegaan met de nieuwe mensen dat je hebt leren kennen en knettervaag gaan feesten :grin: ?

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Dutchtek is altijd geniaal. 2008 was ook geweldig, alleen jammer dat 't zo snel was afgelopen. Staan overigens ook een stel filmpjes van op youtube, zoek maar eens op 'Dutchtek 2008 Assen'. =p

Bovenaan