chamey1980
Newbie
Ik kan me herrinneren dat als ik 1x 20mg Temazepam innam en er ook maar een half tabletje bij nnam, ik de volgende dag duizelig was en doodziek, Ik kotste de hele boel onder. Ik slik ze vanwege nachtelijke epilepsie en om in slaap te komen na een upper.
gisteravond wilde ik even ontspannen op maar 30mg Methyl. Is dus niks. Kwam zelfs niet in slaap op een halve tablet Q(10mg). toen nog een halve bijgepakt en weer niks innen een kwartier. Toen een hele bijgepakt. Toen pas viel ik ik in slaap. Volgende dag was ik niet ziek. Dat ik niet ziek werd is toch al een vorm van tolerantie.?
Ik wil niet toleranter worden. Hoe kan ik de tolerantie verlagen? is het ubehaubt mogelijk
dus
1- hoe kan ik de tolerantie verlagen en hoelang duurt dat
2- is er een non-benzo dat mij in slapen brengt?
Zheb ze namelijk niet alleen nodig na een upper, maar ook voor mijn epileptie.
Ik word doodziek van dat hele tolerantie verhaal. Dat daar nooit iets voor bedacht is.
gisteravond wilde ik even ontspannen op maar 30mg Methyl. Is dus niks. Kwam zelfs niet in slaap op een halve tablet Q(10mg). toen nog een halve bijgepakt en weer niks innen een kwartier. Toen een hele bijgepakt. Toen pas viel ik ik in slaap. Volgende dag was ik niet ziek. Dat ik niet ziek werd is toch al een vorm van tolerantie.?
Ik wil niet toleranter worden. Hoe kan ik de tolerantie verlagen? is het ubehaubt mogelijk
dus
1- hoe kan ik de tolerantie verlagen en hoelang duurt dat
2- is er een non-benzo dat mij in slapen brengt?
Zheb ze namelijk niet alleen nodig na een upper, maar ook voor mijn epileptie.
Ik word doodziek van dat hele tolerantie verhaal. Dat daar nooit iets voor bedacht is.