tequilla

essie

Newbie
af en toe gebruik ik nog wel eens wat speed...heel spooradig...maar het is wel altijd even gezellig dan...
heb de laatste tijd ook wat feessies gehad, waar veel tequilla doorheen ging...tot de laatste keer ging dat goed..
ik ben echt nog nooit zover weg geweest als afgelopen keer door de tequilla...ik had echt dus nix meer in de hand..ben echt strond ziek geweest, heb de hele avond nacht en de dag daarop lopen overgeven...en heb toen ik zover weg was dingen gezegd, die ik normaal nooit zou zeggen..
tequilla heeft voor mij nou dus echt afgedaan...

zijn er meerdere die dit met mij kunnen delen?? :rolleyes:

Mac...

Badass junkie
Yep, helaas wel. Heb ooit eens op vakantie samen met me vriendin een fles tequilla leeggezopen. Voelde me nog best goed en we gingen een stukje lopen. Toen we ff later bij een stel locals aankwamen kreeg ik nog 1 klein bekertje met ouzo. Van het ene op het andere moment kreeg ik toch een paar slagen van die kaboutertjes met hun mokers. Sindsdien drinik ik nog maar heel sporadisch een keer een glaasje tequilla maar dan ook echt 1 of 2.

matthijs

Badass junkie
Maar het is altijd zo leuk om te doen....dat hele ritueel met die klote citroenen en dat zout enzo :grin:

Bal0n

Badass junkie
Tequila is ook leuk om als ritueel te houden, niet om heel de avond te drinken :P. Maar mac, kwam dat niet gewoon door de ouzo, dat spul is zo godsgruwelijk smerig :(.

Mac...

Badass junkie
Bal0n zei:
Tequila is ook leuk om als ritueel te houden, niet om heel de avond te drinken :P. Maar mac, kwam dat niet gewoon door de ouzo, dat spul is zo godsgruwelijk smerig :(.

Haha vast wel, maar denk dat als ik geen teq had gedronken ik niet zo ver heen was geraakt.

Marcel

Belezen gebruiker
Mac... zei:
Bal0n zei:

Haha vast wel, maar denk dat als ik geen teq had gedronken ik niet zo ver heen was geraakt.

Mac, het ligt echt aan de ouzo hoor! Aan de teq kan het niet liggen!

:wink:

Freaky_S

Newbie
Ben een keer gruwelijk van de kaart geweest met tequila, maar dat komt meer omdat we een alcoholspelletje hadden gedaan dat je gemixte alcohol moest drinken, bijv. tequila met wijn, bier, likeur en wodka (van die lekker 40% russische wodka). Op het einde hadden we 5 glazen (half gevuld) gemixte alcohol over. In een dronken bui heb ik al die glazen weer bij elkaar gemixed en opgezopen. Kan me nog herinneren dat ik daar zat en dacht: he, dat ik kan ik wel even op gaan drinken. 10 min. ging ik knock out, weet er NIKS meer van. Was om 22.00 knock out gegaan en om 02.30 ofzo werd ik wakker...schrok me dood. Heb ook allemaal rare dingen gedaan om vervolgens mijn eigen onder te kotsen. Echt niet leuk...

Maar als ik de hele avond gewoon tequila drink (heb avonden dat ik er toch wel 8 shotjes tegenaan gooi) word ik wel goed dronken maar wel op een goede manier.

Obsessed

Belezen gebruiker
Ik vind niets lekkerder dan tequila , ik kan er van blijven drinken , goed strontzat worden , en niet ziek worden :grin: Maar heb et al eens met ouzo en vodka gemixed en dat is niet zo goed vond mn maag :P

icftheycallme

Experimenterende gebruiker
mathijs zei:
Maar het is altijd zo leuk om te doen....dat hele ritueel met die klote citroenen en dat zout enzo :grin:

tequile boomboom! shot glas half sprite half tequile. boenken op tafel met glas en binnen daarmee :openmouth: :grin:

Bollie

Bewuste gebruiker
vriendin had het net uitgemaakt, en ik begon in de tequila te gaan.
14 shots had ik binnen. Ik wist niets meer wat ik deed.
Khad m'n emoties niet meer onder controlen, wenen en agressief lopen tegelijk. Ze hebben m'n moeder opgebeld om me te komen ophalen. Ik ben weggelopen en heb me op straat gelegd waar ik wou sterven...
Een auto had me laat gezien, maar wel net op tijd... Was 3 uur snachts.
enkele meters voor mij kwam de auto tot stilstand.
M'n moeder was me ook gevolgd met de auto, welke radeloos was en me niet meer in de auto kreeg.
De man probeerde me samen met m'n moeder in de auto te krijgen waarop ik begon te vechten tegen die vreemde.
Na vele stampen en porren te geven aan de vreemde man, begon deze het ook op z'n heupen te krijgen en ramde mij ook inelkaar en duwde me in de auto.
Met de woorden, het is toch gelukt tegen m'n moeder te zeggen, vertrok hij zelf ook naar huis. Een thuisgekomen, is m'n ma uitgestapt en liet me in de auto zitten. Heel agressief tegen de ruiten bonkend wou ik eruit , maar het lukte me niet, hoe hard ik ook tege de ruiten schopte...
Uiteindelijk viel ik in slaap en werd wakker in m'n eigen kots.

Nu mocht ik de auto propermaken....
Daarna meteen weer in bed gekropen, vol spijt van m'n avond en van de domme dingen ik gedaan had. Ook liep ik depressief door dat m'n vriendin het gedaan gemaakt had.
Had nog nooit zo een slechte week gehad toen, maar ben er nu al lang overheen hoor :wave:

Intoxicated

Wijs gebruiker
tequila rules man... lekker een fles over een avond met een paar vrienden... jointje erbij.... damn shit fucks you up.
pffft gister stevig whisky zitten zuipen.... heb k vanochtend ook gemerkt.

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
tequila ruled!! ben daar zoo dronken van geweest, danse danse danse, en nog met het zoutpotje, om ter meest zout eten,:grin: massas mensen uitgelachen.

soslet

Newbie
ik ben een keer in het ziekenhuis beland door onder anderen tequila en andere hele sterke dranken mijn maag moest toen leeggepompt worden neit echt een pretje maarja wel van geleerd ik ken mijn grenzen nu

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Jullie doen het zelf het ligt niet aan de tequila dus je moet ook niet zeggen dat het nu heeft afgedaan voor jullie. Maarja begrijp best dat je het niet meer drinkt. Iig ik heb nog nooit of misschien 1 x tequila op maar weet niet meer hoe het was.. Ouzo is wel bijzonder goud te doen vind ik hehe.

JewCookie

Wijs gebruiker
Gelegenheidsgebruiker zei:
Jullie doen het zelf het ligt niet aan de tequila dus je moet ook niet zeggen dat het nu heeft afgedaan voor jullie. Maarja begrijp best dat je het niet meer drinkt. Iig ik heb nog nooit of misschien 1 x tequila op maar weet niet meer hoe het was.. Ouzo is wel bijzonder goud te doen vind ik hehe.

daarom heeft het voor HUN wel afgedaan..

Dags

Bewuste gebruiker
Ben op vakantie geweest in Vaals met vriende naar een bungolowpark. Met ze 4en naar Peter Pan Speedrock in echt een wazige tent. Bier was 1,50 euro en tequila.....ook!!! w00t d8en wij, dat wordt tequila, noujah ik in ieder geval.

Dus eerste iets van 5 tequila weggewerkt, nog 1tje van de barman gekregen. Toen nog een paar genomen(ondertussen waren de citroentjes op dus bestelden we bier om de tequila mee weg te spoelen), uiteindelijk kwam het er op neer dat ik ongeveer 10-13 tequila op had en nog wat bier.

Ben toen nog ff gaan dansen enzo,maar op een gegeven moment voelde ik dat het tijd was om te gaan. Ben naar buiten gegaan(alleen) en gaan lopen, geen idee waar ik naartoe moest. Op een gegeven moment kwam er een mevrouw van ongeveer 35-55 die me ging helpen. Vanaf daar is het wazig, iig weet ik nog dat ik bruut heb lopen kotsen nadat die mevrouw het had opgegeven en dat ik de hele breedte van de (autoweg) nodig had.

Toen ik wakker werd, hoorde ik dat
- we onze bungalow sleutels kwijt waren geraakt die avond :confused:
- dat ik door een medewerker van dat Bungalowpark naar bed ben gebracht :confused: ,
- dat hij 2 keer heeft moeten komen, omdat mijn vrienden dus gebeld hebben dat we geen sleutel hadden, maar hij ALLEEN mij naar bed had gebracht,hij moest dus nog eens komen voor die andere gasten(kon geen deuren meer openmaken :mrgreen: ) :confused: ,
- ik heb eerst in mijn eigen kots tegen de deur aan liggen slapen. :confused: ,

er zijn redelijk wat dakpannen gesneuveld door mijn vrienden die avond en zij hebben over auto's gelopen en ingebroken bij onze buurbungalowbewoners(die vonden dat niet erg trouwens, ze hebben later nog met hen gezeten, terwijl we ze echt nog nooit gezien hadden).

Iig ben ik nog nooit ZO dronken geweest, van veel bier ben ik dronken geweest, maar op een gegeven moment kan je dan niet meer zuipen, tequila heeft een heel ander soort dronken, die veel verder gaat.

Ik heb hierna nog 2 keer geprobeerd een tequila te nemen, twee keer bijna over me nek gegaan van 1tje, dus voor mij nooit meer :wink: .

Ojah we hebben trouwens de 100 euro borg die we daar moesten betalen, ook niet teruggekregen, wat alleen heel vaag was, was dat ze als reden gaven dat we te hard op onze eigen deur hadden geklopt(mijn vrienden konden zich vaag iets herinneren van trappen tegen de deur om hem open te schoppen toen we die sleutels kwijt waren :mrgreen: )

Ik ben het dus duidelijk met anderen eens dat tequila heavy sh1t is en dat whiskey bij mij een beter idee is!!! :beer:

Obyt

Experimenterende gebruiker
Vorig jaar achter de examens hadden we eerst al wat gewoon pintjes liggen drinken en wat jointjes liggen smoren en dan savonds nog eens wat jointjes en dan shotjes tequila en dat is de enige keer geweest dat ik heb moeten overgeven. Was zo ko als iets en zat zo in een tuinstoel toen ik in 1x voelde dat ik ook moest overgeven (2 vrienden waren me al voor geweest), ik ben uiteindelijk in slaap gevallen in die tuinstoel rond 24u en werd wakker om 4u. Ik ging terug bij mijn vriend naar binnen (de deur was grwoon open) en daar lag hij en nog ene ko in de zetel, dan zijn we daar maar blijven slapen en sindsdien geen tequila meer gedronken, ik prefeer liever gwn pintjes of een paar slokjes jenever, whiskey of martini

minn

Badass junkie
ik vind t zo vies, alleen lekker met dat zuit en citroen, maar zo uit de fles, gaatver..
we waren met school in een bunhgalow park, en savdons natuurlijk keten en iemand had n fles tequilla meegenomen ,
k was al n beetje dronken en zag die fles voor water aan, dus ik neem een uitgebreide rotslok, en gatverredamme..

Bovenaan